Vizitator andreass Postat Aprilie 24, 2007 Partajează Postat Aprilie 24, 2007 o intrebare, sunt incepator, as vrea sa imi alimentez un amplif auto la o sursa pc am incercat dar se incalzesc foarte tare cablurile incep sa se topeasca si miroase a ars e neplacut poate imi i-a foc si casa :P daca pun cabluri mai goase se pare ca nu duce sursa , taie alimentarea de la amplif si coolerul de la sursa merge dar nu e alimentat amplifu, se poate face ceva circuit inainte de amplif kiar daca nu se alimeteaza destul nu am nevoie de putere mare si inca ceva se incinge foarte tare dc? Link spre comentariu
mircea888 Postat Aprilie 24, 2007 Partajează Postat Aprilie 24, 2007 spune ce amplificator ai, pe ce boxa il folosesti si la ce putere.Merge si PC-ul din aceeasi sursa? ce putere are sursa? Link spre comentariu
Vizitator andreass Postat Aprilie 24, 2007 Partajează Postat Aprilie 24, 2007 pai ampliful auto e cica de 250w@2ohm rms power dar nu cred ca are mai mult de 40 iar difuri am de masina de 4 ohm care au in jur de 40w fiecare cu toate ca scrie 600w pe ele nu au oricum dar cel putin 35 au garantat, iar sursa este de 400w a dus un pc overclokat la maxim adica un amd 64 la 2.8 ghz cu un 7600gt marita si ea deci ceva e de capul iei.Sursa e separat la pc am alta. Link spre comentariu
LostCell Postat Aprilie 25, 2007 Partajează Postat Aprilie 25, 2007 puterea sursei de pc pe linia de 12V este prea mica si se incinge..procul ,placa de baza,video se alimenteaza din +5V unde si ai cateva zeci de amperi Link spre comentariu
madkat Postat Aprilie 25, 2007 Partajează Postat Aprilie 25, 2007 la o sursa AT de 200W scrie ca da cam 6A pe ramura de +12 - eu am alimentat o statie de 2x55 fara probleme din acea sursa...evident ca nu la volum maxim - ci undeva pe la max. 70% Link spre comentariu