Dxxx Postat Ianuarie 15, 2017 Partajează Postat Ianuarie 15, 2017 HiHi m-a distrat - individul este chiar artist. Fie este talentat, fie are ceva experienta actoriceasca, sa faci la maniera asta un video nu este usor. Oricum ce spune pe partea electronica este si justificat si corect, desi prezinta oarecum amestecat diverse solutii / diverse sectiuni de montaj. Probabil ca o fi un site cu ele mai sistematizate. Link spre comentariu
kinderu56 Postat Ianuarie 18, 2017 Partajează Postat Ianuarie 18, 2017 aproape de final https://postimg.org/image/qz4jie7sf/ Link spre comentariu
kinderu56 Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 am a pornito si surpriza a plecat din prima doar 5 minute pana sa incins mosu din alimentare cel unde este dioda in poarta l-am inlocuit dar nu mai vrea sa plece imi afiseaza doar temperatura camerei la pornire,pot modifica temp din encoder si o arata pe lcd ca incalzeste dar nu si fizic rezistenta varfului am verificato este ok (alim 5Vse incalzeste)comada pe pinu 17 de la ic este in tranzistor ,temperatura o afiseaza daca incalzesc varful,am scimbat 3 optocuploare si la fel acelasi simptome trafu este de 2x12/4A ce as mai putea sa verific sa imi dau seama de ce nu pleca ? Link spre comentariu
XAN77 Postat Ianuarie 20, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 (editat) schimbă ambii moși, nu văd ce ar putea fi altceva. Ansamblul moși-10k-10uF-4148-opto e un comutator de tensiune AC, se poate testa și separat fără atmega. Nu te juca prea mult cu vîrful să nu-l înroșești cum am făcut eu, pune alte sarcini pînă ști că ai comutatoru AC funcțional. Eu am folosit un bec de far cu fazele serie pentru 24 sau doar una pentru 12. Cum a funcționat per total în alea 5 minute ? Editat Ianuarie 20, 2017 de XAN77 Link spre comentariu
kinderu56 Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 (editat) mosu sunt schimbati(masurati cu SMT ) ,opto la fel, rezistenta masurata, condesatorul este un tantal asta sa fie problema varful este legat cu crocodil si il pot deconecta tapid cum verific comutator de tensiune AC fara atmega ? Editat Ianuarie 20, 2017 de kinderu56 Link spre comentariu
XAN77 Postat Ianuarie 20, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 scoți integratele, conectezi transformatorul și o sarcină rezistivă și conectezi la plus sau la minus baza tranzistorului printr-o rezistență. Link spre comentariu
kinderu56 Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 daca dau in pinu 17 direct nu ar trebui sa comane tr Link spre comentariu
XAN77 Postat Ianuarie 20, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 da, e același lucru. Link spre comentariu
kinderu56 Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 (editat) culeg +4,97 din pinu 8 de la MCP prin 4k7, in baza la bc 547 ,si mosu cel care este pe alimentare se incalzeste destul de rau si cu radiator cu tot Editat Ianuarie 20, 2017 de kinderu56 Link spre comentariu
kinderu56 Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 cam asa se comporta si nu este normal de la ce ar putea fi?,acuma nu se mai incing mosurile dar nu merge ok cum functioneaza mosuri irf1404 Link spre comentariu
kinderu56 Postat Ianuarie 20, 2017 Partajează Postat Ianuarie 20, 2017 primu video este cu vafu 911 si al doilea este cu 930 Link spre comentariu
XAN77 Postat Ianuarie 21, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 21, 2017 Cu al doilea e mai aproape de adevăr, cu primu se comportă ciudat. Ai folosit MCP6022 ce am indicat ? Cînd am făcut testele cu letconul improvizat din carcasa celui de Gordak, am observat tot așa un ovărșut mare, singura cauză care o pot vedea ar fi fost contactul prost și eventual și firele din cablu. Același vîrf pe letocnul JBC era cu totu altceva. Nu înțeleg de ce acum nu se încinge niciun mos și înainte se încingea doar unu ! Link spre comentariu
kinderu56 Postat Ianuarie 21, 2017 Partajează Postat Ianuarie 21, 2017 nici eu nu imi dau seama ce sa intamplat de nu se mai incing cert este ca am gasit dioda 4148 din alimentare care o lua razna cand se incalzea se intrerupea si cand era rece era in parametri , am mai observat o chestie mam jucat cu mai multe tipuri de optocuploare acelasi cod dar producatori diferiti si se modifica salturile de temp ,salturile de temperratura le face in felul urmator ,daca am setat temp la 200 porneste ajunge la 200 si sta acolo 200-205 saltul apare cam la maxim 1 minut cand dintro data scade temp in jur de 170 si atunci primeste tensiune mai mare,cand sta la 200 primeste maxim 2-3v cand scade la 170 primeste 15v si atunci normal ca sare la 270 iar chestia asta o face aleatoriu cablajul este la fel ca al tau fara acei doi condesatori mosurile sunt fdp8870 ic aste acelasi mcp6022 Link spre comentariu
XAN77 Postat Ianuarie 21, 2017 Autor Partajează Postat Ianuarie 21, 2017 (editat) Unde măsori tu 2-3V respectiv 15V ?? Controlerul permite numai perioade complete pe sarcină, adică ambele semialternanțe, cum am zis la început pentru funcționarea echilibrată a transformatorului. PWM-ul se face din perioada de off, cînd sarcina nu primește deloc un anumit număr de perioade, tot complete. Pe sarcină nu poți măsura tensiunea pentru că multimetrul va face o mediere, deaia îți pare 3 sau 15V, ei sunt întotdeauna 24Vca-RMS, atunci cînd comutatorul cu moși e activ. Doar pe osciloscop poți captura ceva, dar cum timpul de off se ajustează/modifică foarte rapid, dat fiind viteza de încălzire, e mai greu, depinde de osciloscop, cu unul banal analogic nu prea merge. Vezi că rezistența internă a multimetrului poate influența mersul comutatorului cu moși dacă încerci să măsori ceva în timpul funcționării. Eu am vrut să pun osciloscopul pe moși și i-a perturbat încălzindu-se rapid. Eu nu am dat nicio importanță optocuplorului, este scos din ATX. Inițial am făcut doar un astfel de comutator cu moși pe o plăcuță de test deaia cu găuri, feții, rezistorul, opto, C-ul și dioda, fără tranzistor. Am făcut o probă cu bec de far ca sarcină cît și cu vîrful. Pe ăla am încercat să pun osciloscopul dar am văzut că perturbă treaba. A mers foarte bine acel comutator și deaceea am ales acea variantă pentru pcb-ul final. Altfel nu mă riscam. Nu am mai folosit niciodată combinația aia de comutare în AC. Editat Ianuarie 21, 2017 de XAN77 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum