Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cum se programeaza PIC 16F84 (sau orice PIC fara Dev ID) cu PICkit 2

Vizitator componente

Postări Recomandate

Vizitator componente

Salut, am un proiect cu un pic 16f84 luat de pe net. Hexul il am tot de pe net. Nu reusesc sa incarc hexul in pic16f84. Am tot felul de erori. Incerc sa incarc cu PIckit 2 (clona). Am doar doua picuri de acest fel. La unul imi da eroare la check comunication. Pe acesta il banuiesc a fi ars pentru ca il aveam din ceva recuperari. Cel de al doilea pic l-am luat din Tm dintr-un magazin si imi da eroare la scriere. Poate cineva care mai are un astfel de pic sa incerce sa imi incarce Hexul? Fac cinste cu ceva picuri smd...Sunt foarte incepator in domeniul acesta. Tind catre zero.

theGIMMICK_0.9g.rar

Editat de componente
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Zile populare

Top autori în acest subiect

Salut,

Daca ai o schema pentru acel fisier .HEX, cel mai simplu este sa o desenezi in Proteus si sa faci o simulare incarcand fisierul .HEX la care ai dubii ca ar fi corect, in schema Proteus. In acest fel te lamuresti unde este problema.

Si inca o chestie. P16F84 nu functioneaza alimentat sub 4V, intra in functie detectia de BROWN - OUT.

Asigura-te ca e alimentat corect, preferabil la 5V. Clonele PicKit mai au cate odata problema ca desi setezi o tensiune din software, in realitate tensiunea furnizata este mai mica (cand alimentezi uC-ul cu PicKit).

Editat de mars01
Link spre comentariu
Vizitator componente

Salut,

Problema este ca de fapt nu pot sa incarc hexul in microcontroler. Pana la partea daca functioneaza mai am. cam greu de simulat. Este un acordor de chitara..

Link spre comentariu

Pentru a testa. incearca cu un alt fisier .HEX facut pentru 16F84.

De ex cel de aici: http://www.micro-examples.com/public/microex-navig/doc/100-led-blinking.html

Este putin mai jos, unde scrie: .HEX FILE DOWNLOAD