Vizitator Postat Iunie 10, 2010 Partajează Postat Iunie 10, 2010 Pai am spus, este BJC-250 si este cumparata prin 1997. Eu unul nu am folosit-o de vreo 8 ani de zile, a fost imprumutata unui unchi contabil si l-a servit cu brio pana ce mi-a returnat-o pentru ca si-a cumparat multifunctionala. Acest tip de imprimanta putea tipari pe carton cu introducerea foii orizontal prin spate, capul de printare este fixat pe cartus si in plus mecanismul de sustinere contine un levier care ridica planul duzelor la cativa milimetrii deasupra suprafetei pe care tipareste. Cartusul este BC-02 si este folosit si la anumite modele de fax.Nu am lucrat cu tus carmin, habar nu am cum arata si daca se mai gaseste in comert, ceea ce stiu, din auzite, este ca rezista bine cel putin in baie de clorura ferica. In conditiile in care pot gasi cartuse de fax, o societate le arunca dupa epuizare, cand voi gasi timp liber voi incerca sa tiparesc cu cerneala normala pe o foaie de dublu placat standard sa vad cum functioneaza tractiunea. Link spre comentariu
yo9hnf Postat Iunie 10, 2010 Partajează Postat Iunie 10, 2010 Slabe sanse sa se mai gaseasca tus carmin. Era un tus de culoare carmin http://en.wikipedia.org/wiki/Carmine, intre visiniu si roz. Link spre comentariu
MifTy Postat Iunie 16, 2010 Partajează Postat Iunie 16, 2010 maică-mea a fost desenatoare la ipj ctza mulţi ani... după revoluţie, le-au adus tuş "rotring", cică, dar care era mult mai prost ca cel "original", cumpărat pe vremea lu' ceaşcă, nu mai ştiu dacă din ddr sau din rfg.mi-a adus şi mie câteva tuşuri d-alea "compatibile", că nu puteau să le folosească la nimic, şi nişte rotringuri desfundate manual, dar care nu mai corespundeau pentru desen pe calc.tot ce pot spune e că rezista tuşul ăla şi la clorură ferică, şi la acid azotic, dar era chinul de pe lume desenatul de cablaje cu toc rotring: făceai cârcei la mână, pentru că trebuia obligatoriu ţinut la verticală 100%, altfel nu lăsa urme, ba mai şi zgâria, şi nu trebuia apăsat... ceea ce era destul de uşor, dat fiind că (încă) n-aveam voie la şcoală cu pixuri pe vremea aia, numai cu stilouri.cel puţin la teze o rupeai fără stilou...acuma ar fi nasol, că toată lumea umblă cu pixu'... şi s-au obişnuit toţi să apese şi să ţină pixul înclinat...n-am idee dacă se mai găseşte tuş "de rotring", şi n-am idee nici cum s-o comporta băgat într-un cartuş de imprimantă, dar dacă aveţi un cartuş de care vă puteţi eventual lipsi, încercaţi.şi dacă iese, şi dacă nu, postaţi... măcar să ne facem idee dacă mai merită "refolosită" o jumătate de soluţie "bătrânească"... Link spre comentariu
ghimpe-- Postat Iunie 16, 2010 Partajează Postat Iunie 16, 2010 Prin 2000, cand un refill era destul de scump si nu se gaseau cerneluri asa usor in magazine am testat eu pe o imprimanta BJC200 (functioneaza si acum ) 3 tipuri de tusuri din comert:1. rotring albastru2. tus rosu pentru stampila "automate"3. tus negru pentru tusiere (stampile "manuale")Cele mai bune rezultate le-am obtinut cu varianta nr.3, un tus ordinar, cel mai ieftin care se gasea in librarie (cred ca mai am pe acasa o sticluta ). Rezultatele nu au fost fantastice, setand imprimanta pe calitate maxima obtineam o calitate cam de ziar ieftin de pe vremea aceea. Cu tusul rosu am obtinut rezultate si mai slabe, s-au infundat destul de repede "duzele".Din ce imi amintesc cu tusul rotring nu am avut deloc rezultate... Link spre comentariu
vasile eugen Postat Iunie 18, 2010 Partajează Postat Iunie 18, 2010 La xerox cu hirtie cartonata luciosa se obtine calitate buna,cu trasee mai late ,urmeaza sa incerc si trasee mai inguste. Am obesvat caci daca curat cablajul inaite cu un smighel mai bine se prinde tonerul de pe hirtie. Pun mai jos o poza cu cablajul obtinut. Link spre comentariu
high_voltage_tm Postat Iunie 23, 2010 Partajează Postat Iunie 23, 2010 Care ar fi grosimea/distanțele minime între trasee la metoda cu transfer de toner? Eu sunt mulțumit de cablajele făcute până acum, însă nici unul nu a fost cu SMD-uri Aș dori să fac un PCB dublu strat, pt. un amplif clasa D și nu știu dacă nu cumva e prea mult pentru această metodă... A, încă ceva: unde se găsește cablaj DP FR4/70μm? * Fișierele nu cred că se deschid cum trebuie cu versiuni mai vechi decât Office 2007; unul l-am arhivat pt. că e prea mare și nu poate fi atașat altfel. Link spre comentariu
ratza Postat Iunie 23, 2010 Partajează Postat Iunie 23, 2010 Eu am scos 0,35mm la placa de sunet şi nu am avut probleme. Link spre comentariu
vasile eugen Postat Iunie 23, 2010 Partajează Postat Iunie 23, 2010 Am sa incerc si eu cu trasee de 0.8mm,cu pcb dublu .O sa fie primul care va fi cu trasee asa de subtiri.Dar ma gindeam daca este vreo smecherie de a le suprapune cum trebuie. Link spre comentariu
srdjan Postat Iunie 23, 2010 Partajează Postat Iunie 23, 2010 Am sa incerc si eu cu trasee de 0.8mm,cu pcb dublu .O sa fie primul care va fi cu trasee asa de subtiri.Dar ma gindeam daca este vreo smecherie de a le suprapune cum trebuie.trebuie gaurit cablajul (la colturi opuse e cel mai bine pentru a micsora unghiul de eroare) si sa folosesti gaurile alea pentru suprapunerea perfecta a filmelor. ar mai fi o varianta sa te folosesti de muchii dar mi se pare mai imprecis decat cu gauri. dupa suprapunere le fixezi cu scotch Link spre comentariu
GeoMar Postat Iunie 23, 2010 Partajează Postat Iunie 23, 2010 Am sa incerc si eu cu trasee de 0.8mm,cu pcb dublu .O sa fie primul care va fi cu trasee asa de subtiri.Dar ma gindeam daca este vreo smecherie de a le suprapune cum trebuie.Trasee de 0,40 la conexiunile de la display-uri, prin metoda transfer de toner si corodat cu acid azotic . Link spre comentariu
stefan_k Postat Iunie 24, 2010 Partajează Postat Iunie 24, 2010 Cred ca e mai importanta distanta DINTRE trasee, decat latimea efectiva a traseelor.Asa am tras trasee de 10mils / 0.254mm, dar avand loc am preferat sa las spatiu cat mai mult intre trasee (parca lasasem 25mils / 0.635mm - ar fi mers si mai jos, dar nu aveam motiv). Link spre comentariu
ratza Postat Iunie 24, 2010 Partajează Postat Iunie 24, 2010 Între trasee cred că am 0,25...0,3mm. Link spre comentariu
Yo4You Postat Iunie 27, 2010 Partajează Postat Iunie 27, 2010 Tot felul de cablaje cu fierul de calcat realizate , nu ar fi mai interesant modificarea unui cuptor de imprimanta laser step by step? Link spre comentariu
Dr.L Postat Iunie 27, 2010 Partajează Postat Iunie 27, 2010 Nu prea trebuie modificat,ci doar partial demontat. Acum depinde si cat de automat vrei sa fie Link spre comentariu
adicontakt Postat Iulie 1, 2010 Partajează Postat Iulie 1, 2010 am vazut azi filmuletul acesta , la sfarsit tipul baga placuta intr-o solutie numita "liquid tin" si se pare ca staneaza circuitul. se gaseste pe la noi asa ceva? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum