sesebe Postat Iulie 12, 2017 Partajează Postat Iulie 12, 2017 Pot sa fie si defecti sau cu fie intrerupte senzorii de hirtie ca sa nu mai zic ca uneori trebuie dat un reset la lista de erori daca a aparut o eroare pt ca la unele erori se ajunge cu echipamentul in service autorizat. Geomar, eu nu am tinut niciodata cont de acea fisie de hirtie lipita pe margine. de cele mai mult ori o deszlipesc imediat ce o scot din cutie. Asta este valabil la foliile pe care le folosesc eu, la altele nu stiu. Link spre comentariu
MifTy Postat Iulie 12, 2017 Partajează Postat Iulie 12, 2017 Pot sa fie si defecti sau cu fie intrerupte senzorii de hirtie ca sa nu mai zic ca uneori trebuie dat un reset la lista de erori daca a aparut o eroare pt ca la unele erori se ajunge cu echipamentul in service autorizat. Geomar, eu nu am tinut niciodata cont de acea fisie de hirtie lipita pe margine. de cele mai mult ori o deszlipesc imediat ce o scot din cutie. Asta este valabil la foliile pe care le folosesc eu, la altele nu stiu. mda... sper că documentaţia despre 1120 nu e pe hardul picat, şi/sau e încă disponibilă pe net. găsisem inclusiv manualul de service, şi spre deosebire de majoritatea manualelor de gen, era chiar foarte amănunţit, fără a ajunge la schemele de principiu şi listingurile softurilor, totuşi... Link spre comentariu
adrian82 Postat August 26, 2017 Partajează Postat August 26, 2017 (editat) Salut am avut o seara agitata pot spune asa , dupa ce am pus la imprimat pcb-ul lui Elman pentru a realiza ESR-metru am zis sa incerc cu folie press-n-peel . Am copiat frumos cu imprimanta laser schema pe folia respectiva evident nu pe suprafata lucioasa si am transferat-o pe placuta de cupru , asta dupa ce am pus fierul de calcat la incins pe treapta cu doua puncte .. si am presat si frecat 15 minute . Dupa cele 15 minute am racit placa si am scos folia press-n-peel circuitul s-a transferat complet pe placa de cupru care in prealabil a fost spalata cu apa si sapun si stearsa cu acetona . Am pus la corodat in clorura iar in 7 minute era deja corodata 48% cica bidon 500 ml cumparat de la connex traseele au iesit perfect si cele mai inguste si sunt destule . Toate bune si frumoase scot placa din clorura si o pun la spalat si incep sa-i dau cu diluant si frec si frec timp de o ora dupa ce am bagat si alcool tehnic abia dupa inca 15 minute de frecat cu buretele de vase s-a desprins tonerul de pe placa . Nu stiu ce sa zic este prima data cand folosesc acesta folie de culoare albastra sunt incantat. Editat August 26, 2017 de djasu82 Link spre comentariu
Freaka666 Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Foarte bine a iesit . Eu dau jos tonerul cu sarma de vase in 2-3 minute e ca nou . Nu am facut trasee mai inguste de 0.5mm dar nu am reusit sa rup nici unul cu sarma. Cu alcool faci febra musculara de la frecat pana il dai jos tonerul, acetona cam patrunde in textolit impreuna cu tonerul si arata destul de urat circuitele. Apa si sarma de vase am observat ca e "tata lor". Link spre comentariu
XAN77 Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 15 minute cu fierul de călcat ?? Eu mai mult de 2 minute nici nu am răbdare. Credeam că după 200 de pagini pe topicu ăsta s-au tras toate concluziile. Tonerul se ia imediat cu diluant, durează cîteva secunde pentru a curăța placa de tonerul care se întinde imediat ce ia contact cu diluantul. Nu știu ce fel de diluant ai folosit de nu avea efect. S-a mai discutat, o soluție garantată este decarbusolv soluție de curățat carburatoare de la magazine auto. Eu am un diluant banal de la alimentara din sat și curăță instant. 1 Link spre comentariu
cipri_mury Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Cu alcool faci febra musculara de la frecat pana il dai jos tonerul Foarte mare adevar. Link spre comentariu
StelianP Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Eu am dat si cu benzina,ca n-aveam altceva. A mers instant. Link spre comentariu
vio2007 Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Folosesc diluant universal 0509,curata foarte bine tonerul de la HP Laser Jet 1102. Link spre comentariu
cipri_mury Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 (editat) Tipul de diluant din link l-a incercat cineva?Pe un alt forum il numea cineva "diluantul minune" pentru cat de bine curata. http://www.klar.ro/ro/c/curatarea-echipamentului/diluant-nitro-policolor-automotive.html Editat August 27, 2017 de cipri_mury Link spre comentariu
validae Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Căutați ,,Whitespirit,, dacă nu puteți memora codurile diluanților. E unul dintre cei mai eficienți la chestii din astea. Și nu are un miros înțepător ca acetona, seamănă mai degrabă cu gazul lampant... Link spre comentariu
vio2007 Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Cu alcool faci febra musculara de la frecat pana il dai jos tonerul! Asa este, alcoolul izopropilic la 500 ml (alcool tehnic,metilic) nu face fata,am incercat si nu curata. Link spre comentariu
petreelectronic Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Căutați ,,Whitespirit,, dacă nu puteți memora codurile diluanților. E unul dintre cei mai eficienți la chestii din astea. Și nu are un miros înțepător ca acetona, seamănă mai degrabă cu gazul lampant... Am luat eu de pe net White Spirit de la astia: http://www.profiart.ro/catalog/product/diluant-white-spirit Nu face nimic, nici nu se atinge de toner...probabil este mai mult apa. Foarte bun este Carburol, solutie de curatat carburatorul...se gaseste la orice magazin de piese auto. Link spre comentariu
cipri_mury Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 (editat) Intr-adevar carburolul este chiar super.Deocamdata nu mi-am cumparat asa ceva dar acuma nu de mult mi-a imprumutat cineva respectiva solutie pentru a curata tabla masinii,de bitum uscat,si s-a descurcat excelent. Editat August 27, 2017 de cipri_mury Link spre comentariu
manolo Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 White Spirit este fostul petrosin,nu are treaba cu tonerul, incercati nitrodiluant merge sigur,avantaj in el se poate baga saciz si cu solutia protejeati cablajele ,inainte sau /si dupa lipirea pieselor ,se usuca relativ repede ,functie de cantitatea de saciz (maruntit inainte) dizolvata. Link spre comentariu
mosu20 Postat August 27, 2017 Partajează Postat August 27, 2017 Incercati sa folositi CIF pasta, dupa ce ati frecat, pentru inlaturarea tonerului, cu partea aspra a unui burete de bucatarie Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum