mirceacra Postat Martie 30, 2015 Partajează Postat Martie 30, 2015 Unde găsim acel spray? Link spre comentariu
RETY Postat Martie 31, 2015 Partajează Postat Martie 31, 2015 (editat) Am trecut la 3 folii suprapuse si nu mi au mai aparut punti de emulsie fotosensibila intre pinii integratelor dar suprapunerea acestora cere rabdare.Redusesem timpul de la 75 la 60 de secunde dar nu rezolvasem prea mult Totusi dupa 5-7 minute la developare mai raman urme usoare intre traseele apropiate ca o pelicula foarte fina, vizibila doar la o lupa puternica si deci inca nu pot coroda Nu i-mi dau seama deocamdata cum pot rezolva acest impediment. Sanatate forumisti ! Editat Martie 31, 2015 de RETY Link spre comentariu
nico_2010 Postat Aprilie 1, 2015 Partajează Postat Aprilie 1, 2015 Am trecut la 3 folii suprapuse si nu mi au mai aparut punti de emulsie fotosensibila intre pinii integratelor dar suprapunerea acestora cere rabdare.Redusesem timpul de la 75 la 60 de secunde dar nu rezolvasem prea mult Totusi dupa 5-7 minute la developare mai raman urme usoare intre traseele apropiate ca o pelicula foarte fina, vizibila doar la o lupa puternica si deci inca nu pot coroda Nu i-mi dau seama deocamdata cum pot rezolva acest impediment. Sanatate forumisti ! Fa teste mai intai pe straifuri de cablaj pentru a stabili durata de expunere si apoi durata de developare. Altfel dai rateuri si ajungi sa crezi ca metoda foto nu este buna. Spre exemplu, eu folosesc un singur film, tiparit pe o imprimanta laserjet Xerox, timp de expunere 5 minute si durata de developare maxim 1 min. (solutia de NaOH usor incalzita si nu proaspata). Probleme pot apare fie daca timpul de expunere este prea mic (nu se va developa bine cablajul si raman punti), fie daca developarea se face intr-o solutie prea slaba (nu se face developarea completa si rama punti) sau prea concentrata (nu prea mai ramane nimic), fie aplicarea neuniforma a presiunii pe cablaj la contactul cu filmul (raman zone subexpuse, sau si mai rau - functie de calitatea sursei de UV - apar zone dublate).Metode de corectie nu pot fi aplicate decat in primele doua cazuri. In primul caz (subexpunere) incerci o supradevelopare, in al doilea caz (dvelopare in solutie mai diluata) incerci o incalzire suplimentara a solutiei si cresterea duratei de developare. Pentru restul situatiilor nu sunt metode de corectie. Link spre comentariu
one Postat Aprilie 1, 2015 Partajează Postat Aprilie 1, 2015 Takter 330 se gaseste pe la distribuitorii de material tipografic sau pe la cei care fac serigrafie. Eu l-am luat de pe ebay, de la un astfel de distribuitor. Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 26, 2015 Partajează Postat Aprilie 26, 2015 Alta varianta...https://www.openimpulse.com/blog/ Link spre comentariu
Marian Postat Mai 4, 2015 Partajează Postat Mai 4, 2015 http://www.elforum.info/blog/8/entry-253-tutorial-practic-realizare-cablaj-transfer-termic/ Link spre comentariu
bogdanc2011 Postat Iunie 3, 2015 Partajează Postat Iunie 3, 2015 Am incercat si eu astazi metoda cu tonerul si nu am reusit. De 6 ori chiar... Tonerul nu se lipeste complet de placa, majoritatea traseelor se iau cu totul cand le curat cu apa. Temperatura este mare (folosesc un fier de calcat vechi, care se incinge bine), iar hartia este de 200g.. Am incercat si temperaturi mai mici fara succes. Placa este slefuita inainte cu burete abraziv si curatata cu alcool izopropilic. Link spre comentariu
manolo Postat Iunie 3, 2015 Partajează Postat Iunie 3, 2015 Ai toner original? hirtia e cam groasa. Link spre comentariu
adicontakt Postat Iunie 4, 2015 Partajează Postat Iunie 4, 2015 curata placa cu smirlgher fin sub jet de apa posibil si tonerul sa nu fie bun pt aceasta operatie Link spre comentariu
albasete Postat Iunie 5, 2015 Partajează Postat Iunie 5, 2015 Incearca contrast mai pe negru inainte de imprimare. Eu degresez placa cu Ciff sau alte produse de bucatareala, apoi dau cu alcool izopropilic. De regula, folosesc hartia de la etichetele scolare si merge bine. Link spre comentariu
maxente Postat Iunie 8, 2015 Partajează Postat Iunie 8, 2015 Mai revin si eu cu un mic update la realizatul cablajelor cu vopsea foto negativa luata din China In ultima vreme incepusem sa abandonez ideea de a mai folosi aceasta vopsea ca nu imi iesea deloc aplicarea ei uniforma, apoi userul @RETY mi-a aratat un clip in care un individ pune cablajul la ''centrifugat'' dupa ce aplica vopseaua si se pare ca iese ! https://youtu.be/q8ludS_A3xo Pe aceasta cale ii multumesc pentru idee lui @RETY Cam asa e cablajul meu In realitate arata mai bine cablajul decat in poza ca e facuta cu telefonul Mai am de ajustat pe ici pe colo la masa mea de developare, dar in rest incepe sa imi intre in mana metoda Am observat ca se indeparteaza dificil stratul de vopsea dupa ce am corodat cablajul Nu merge deloc cu acetona nici chiar cu nitrodiluant Am indepartat cu soda caustica dizolvata in apa ceva mai concentrata dar chiar si asa dureaza pana se inmoaie vopseaua Link spre comentariu
manolo Postat Iunie 8, 2015 Partajează Postat Iunie 8, 2015 Ai incercat si cu Decanol? Link spre comentariu
maxente Postat Iunie 8, 2015 Partajează Postat Iunie 8, 2015 Sa fiu sincer n-am folosit nici-o data, dar o sa-l incerc si pe asta Din cate am mai cautat vad ca mai e si Decasol pentru indepartarea vopselelor Link spre comentariu
Emil 1986 Postat Iunie 15, 2015 Partajează Postat Iunie 15, 2015 bogdanc2011 incearca alt fier de calcat,cele care au rezervor de apa nu prea merg Link spre comentariu
manolo Postat Iunie 15, 2015 Partajează Postat Iunie 15, 2015 Daca are talpa dreapta, nu cu rizuri merg si alea,conteaza tonerul si suportul ,daca ai toner prost poti calca si cu fier din fonta pe carbuni, o zic din experienta. Cu fier cu gaurele scot trasee de 0,2mm. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum