LooSeR Postat Octombrie 27, 2016 Autor Partajează Postat Octombrie 27, 2016 (editat) Levierul din imagine ce rol are ? Cumva blocheaza axul ? Ce motor recomandati sa pun pe el ? mai ales ca nu am sistemul de reductie original. Editat Octombrie 27, 2016 de LooSeR Link spre comentariu
chas3 Postat Octombrie 27, 2016 Partajează Postat Octombrie 27, 2016 Pai ai capacul dat jos unde patrunde gaura aia (in pozele in care e deja vopsit). Pune o poza cu ce e inauntru Link spre comentariu
LooSeR Postat Octombrie 27, 2016 Autor Partajează Postat Octombrie 27, 2016 la mine e doar axul, dar gasim poze pe net cu ce ar trebuii sa fie Link spre comentariu
Lastwish Postat Octombrie 28, 2016 Partajează Postat Octombrie 28, 2016 (editat) Levierul e pentru str Editat Octombrie 28, 2016 de Lastwish Link spre comentariu
chas3 Postat Octombrie 28, 2016 Partajează Postat Octombrie 28, 2016 Dupa poza pe care ai pus-o, asa pare cum a zis si Lastwish, deblocare rapida a pensetei. Varianta cu blocarea axului nu ar fi fost plauzibila, un levier de marimea il puteai lovi din greseala in timpul functionarii, ceea ce ar fi avut consecinte. Link spre comentariu
Vizitator mariandum Postat Octombrie 28, 2016 Partajează Postat Octombrie 28, 2016 Caruciorul poate merge sacadat din cauza cremalierei Link spre comentariu
alin 105 Postat Octombrie 28, 2016 Partajează Postat Octombrie 28, 2016 De exemplu si masinile unelete de la Optimum au accente de magenta si nu se plange nimeni Masinile de la Optimum?Gri inchis, alb si accente de magenta.Cat se poate de estetica combinatia.Pot confirma asta din perspectiva de designer. Link spre comentariu
AFCtin Postat Octombrie 28, 2016 Partajează Postat Octombrie 28, 2016 (editat) Buna seara, Super strung aveti. Pe partea de roti de schimb vedeti materialul prezentat de dl OlaNnicolas pe blog (aici pe forum). Si eu sunt in curs sa-mi repar lira support a rotilor de schimb la strungul meu. Trebuie mai intai sa vedeti daca identificati exact tipul masinii pentru a cauta cartea tehnica. Dupa ce vedeti exact ce roti de schimb pentru filete si avansuri aveti nevoie puteti cauta pe net furnizori de roti dintate. Garnitura rotilor de schimb se poate complete pe parcurs in timp in functie de buget Cu stima, Editat Octombrie 28, 2016 de AFCtin Link spre comentariu
LooSeR Postat Octombrie 28, 2016 Autor Partajează Postat Octombrie 28, 2016 (editat) Buna seara. Multumesc pt informatii. Strungul este sigur un TOS MN80, probabil un an mai nou, datorita sistemului de rulmenti conici cu auto reglaj si strangere. ( zic eu ) pe net gasesc foarte multe asemanatoare ca sasiu iar spatele este identic cu tos ( ma refer la sistemul de rotite etc ). Singurul lucru diferit este carucioul mobil, mai exact carcasa cu maneta ce actioneaza avansul automat. Cremaliera e in stare foarte buna. problema cred ca o are un axul cu pinion ce il invarti sa actionezi miscarea cremalierei ... avea axul ciupit si cred ca se misca greu in bucsele de bronz. Problema actuala mare este ce motor sa pun .. Editat Octombrie 28, 2016 de LooSeR Link spre comentariu
TITI Postat Octombrie 28, 2016 Partajează Postat Octombrie 28, 2016 Ca si motor un 750W as zice eu (presupun ca doriti pentru 230V). Daca aceste culori va plac este absolut in regula . Link spre comentariu
LooSeR Postat Octombrie 30, 2016 Autor Partajează Postat Octombrie 30, 2016 Ma poate ajuta cineva va rog cu detalii marime fulii ? 1. marimile celor 2 fulii ce vin pe axul motorului, 2. Fuliile ce vin la reductor stanga si dreapta. Multumesc. Link spre comentariu
Vizitator mariandum Postat Octombrie 31, 2016 Partajează Postat Octombrie 31, 2016 pentru fuliile de pe reductor te pot ajuta eu, dar maine ca le masor diseara pentru cele de pe motor nu, eu am ceva aproximativ daca vrei ti le dau pe alea. Link spre comentariu
LooSeR Postat Octombrie 31, 2016 Autor Partajează Postat Octombrie 31, 2016 (editat) Orice e bine venit. Maine imi vine si Tahometru digital, Am vazut in manual ca e o formula matematica de a lor pentru stabilirea rotitelor pentru avans filete. Am gasit in Polonia setul de rotite pe OLX dar inca astept mesaj de la ei. Probabil fuliile le voi face din lemn pana le voi gasi pe cele originale. Daca am fost zgarcit la bani .. asa imi trebuie Editat Octombrie 31, 2016 de LooSeR Link spre comentariu
Vizitator mariandum Postat Octombrie 31, 2016 Partajează Postat Octombrie 31, 2016 Fulia mica pe care antreneaza motorul are diametrul de 173 mm ,cea mare de 226 mm,celelalte 3 fulii care antreneaza axul masinii au acelasi diametru cu cele de pe ax dar sunt montate in sens invers cu cele de pe ax.Cele de pe motor am aproximat ca sunt :cea mare 105 mm, cea mica 55mm cea de 55 anteneaza cu sea de 226.motorul la 220 v are0,25 kw si 1390 rpm ,nu cred ca trebuie un motor cu mult mai mare ca nu este conceputa masina pentru el.Ai putea incerca sa folosesti un motor de masina de spalat cu 2 trepte de turatie dar trebuie sa recalculezi fuliile pentru a mentine cat de cat un raport. Daca exista diferenta nu te influenteaza la filetat,dar cred ca e dcestul de greu sa filetezi cu el fara ambreiaj. Dar daca iti iei tahometru ai putea incerca cu un variator de turatie. Are doar 6 trepte :160,250,400,630,1000,1600 (la fulii sunt diametrele exterioare ) Link spre comentariu
LooSeR Postat Octombrie 31, 2016 Autor Partajează Postat Octombrie 31, 2016 Multumesc frumos ! Am pastrat un motor de 0.55kw, cand am luat strungul mi-a dat 2 motoare, unu mai mare unul mai mic. Cel mare e fara specificatii dar desi dupa ce l-am curatat de rugina, scotea un sunet urat, poate sunt rulmentii de vina. Daca ii pun variator de turatie ? nu ii scade si cuplu motorului ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum