Ion_Bumbu Postat Ianuarie 12, 2017 Partajează Postat Ianuarie 12, 2017 Asa bine mi`a prins vechiul trafo pe frig si ninsoare .... Link spre comentariu
spik Postat Ianuarie 12, 2017 Partajează Postat Ianuarie 12, 2017 Eu nu ii duc "dorul", m-a cocosat destul, l-am vandut sa mai amortizez din costul invertorului si nu ma mai "intorc" la traf!Oricum, la ce fac acum, nu m-ar mai ajuta mai deloc. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Ianuarie 12, 2017 Partajează Postat Ianuarie 12, 2017 La tras citeva cordoane, mai mult hafturi pe frig si ninsoare nu cred ca ai baga un invertor in cimp liber sa traga fulgii prin el. Sa nu mai spun de condensul care apare daca duci o scula de la cald la rece. Deci in caz de vreme nasoala trafo rulez! Link spre comentariu
nickrvl Postat Ianuarie 12, 2017 Partajează Postat Ianuarie 12, 2017 (editat) Condens apare intodeauna pe un obiect rece bagat la caldura si nu invers, dar asta nu inseamna ca fac bine schimbarile bruste si pronuntate de temperatura, totusi daca aparatul e tinut sa se "aclimatizeze" sau tinut intentionat in permanenta la temperatura de lucru nu are nici pe naiba, adica in Siberia nu se sudeaza cu invertoare? Ca nu e "compatibil" cu fulgii de zapada iarasi sant de acord dar se poate pune un capac si se rezolva si asta. Editat Ianuarie 12, 2017 de nickrvl Link spre comentariu
omidebulas Postat Ianuarie 12, 2017 Partajează Postat Ianuarie 12, 2017 Am pe mana lincoln cv care pot turna apa in el ,radiatoarele sunt tunel, electronica este in rasina , ventilatorul metalic rezistent la praf , nisip.......totul depinde de constructia pe care a gandit-o proiectantul ca si destinatie. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Ianuarie 12, 2017 Partajează Postat Ianuarie 12, 2017 Da, asa este insa nu am vrut sa testez ce se intimpla cind se incalzesc radiatoarele si trage aer rece. Daca nu era ventilatorul era mai bine, asa fiind doar IP23 ma feresc sa`l incerc. Nu`i momentul sa`l incerc pe pielea mea. Ii las pe altii. Link spre comentariu
mac01 Postat Ianuarie 12, 2017 Partajează Postat Ianuarie 12, 2017 (editat) Am pe mana lincoln cv care pot turna apa in el ,radiatoarele sunt tunel, electronica este in rasina , ventilatorul metalic rezistent la praf , nisip.......totul depinde de constructia pe care a gandit-o proiectantul ca si destinatie. Eu zic sa nu te culci pe o ureche...chiar daca la teste arata ca poata sa ploua pe el cu galeata si sa stea la -100 gr. Editat Ianuarie 12, 2017 de mac01 Link spre comentariu
spik Postat Ianuarie 13, 2017 Partajează Postat Ianuarie 13, 2017 Condens apare intodeauna pe un obiect rece bagat la caldura si nu invers, dar asta nu inseamna ca fac bine schimbarile bruste si pronuntate de temperatura, totusi daca aparatul e tinut sa se "aclimatizeze" sau tinut intentionat in permanenta la temperatura de lucru nu are nici pe naiba, adica in Siberia nu se sudeaza cu invertoare? :)Ca nu e "compatibil" cu fulgii de zapada iarasi sant de acord dar se poate pune un capac si se rezolva si asta.Corect! Link spre comentariu
omidebulas Postat Ianuarie 14, 2017 Partajează Postat Ianuarie 14, 2017 Mac01 te invit la mine sa facem testele impreuna , am 2 aparate lincoln care sunt pentru utilizare militara , aruncam apa cu galeata in timp ce se utilizeaza aparatul . Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Ianuarie 14, 2017 Partajează Postat Ianuarie 14, 2017 (editat) Condens apare intodeauna pe un obiect rece bagat la caldura si nu invers, dar asta nu inseamna ca fac bine schimbarile bruste si pronuntate de temperatura, totusi daca aparatul e tinut sa se "aclimatizeze" sau tinut intentionat in permanenta la temperatura de lucru nu are nici pe naiba, Face condens, sa`l manninnce gaia, apare un fenomen idiot, dupa perioada de aclimatizare totul e OK, cind incepi insa sa sudezi incalzeste aerul umed pe radiatoare si`l arunca pe partile racite in perioada in care a mers ventilatorul in repaos de sudare, acolo apare condens, in general tot ventilatorul il usuca dar nu complect, la asta al meu ventilatorul merge continuu. Condensul la scule care lucreaza in salturi de temperatura apare inerent. Stiu ca acel Lincoln 200C e protejat relativ OK insa nu e chiar o scula de santier. De condens si umuditate trasa in scule outdoor is satul pina`n git, asta e motivul pentru care suflu si`n iaurt. Am de`a face cu scule care stau outdoor si sint ventilate insa totul este aproape ermetic , exista doar un sistem de echilibrare a presiunii atmosferice . Ventilatorul este protejat de umiditate dar raceste doar radiatorul , curentul de aer nu intra deloc in contact cu interiorul unei astfel de scule. La Lincoln 200C am un dubiu ca este asa. Prin urmare entuziasmul meu de a`l folosi in aer liber si la temperaturi negative e scazut. Mai mult decit atit era pe la limita domeniului negativ de functionare dat de fabricant, -10C, afara erau tot pe acolo cind am lucrat. Is eu curios cum l`as folosi asta in Siberia, suna frumos dar intreb si eu ca incepatorul, ce sudura iasa pe la -30-40C??? Tot asa ca idee, echipamentele outdoor dedicate functionarii in orice conditii au heatere in ele sa mentina o temperatura la care sa functioneze in parametrii. Grig P.S. Nu asemanati un invertor cu un baros inghetat adus in casa la caldura, e un pic mai complicat. Editat Ianuarie 14, 2017 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
spik Postat Ianuarie 15, 2017 Partajează Postat Ianuarie 15, 2017 Eu am sudat cu Telwin-ul meu 220s si la -15°, e drept in garaj, si a mers struna!Acolo il tin tot timpul, intr-un banc din tabla de 20 mm grosime...la fel si Telwinul 180 ac/dc! Link spre comentariu
dany_cta Postat Februarie 25, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 25, 2017 Experientele cu MIG-ul continua. Am folosit argon 100% si sarma de otel. Rezultatele sunt excelente pentru nivelul meu. Problema este ca m-am trezit cu diametrul interior mai mic cu mai bine de o zecime si nu mai intra rulmentul. Am rezolvat-o luand cu dremelul finut si facand 1000 de probe. Exista vreo regula sa respect pe viitor astfel incat sa imi iasa cota de rulment dupa sudura ? sau trebuie finisat la mana in astfel de cazuri si asta e ? 1 Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Februarie 25, 2017 Partajează Postat Februarie 25, 2017 La sudura exista o regula, prima data sudezi apoi faci alezajul. Link spre comentariu
nickrvl Postat Februarie 25, 2017 Partajează Postat Februarie 25, 2017 (editat) ...................Problema este ca m-am trezit cu diametrul interior mai mic cu mai bine de o zecime si nu mai intra rulmentul. Am rezolvat-o luand cu dremelul finut si facand 1000 de probe. Exista vreo regula sa respect pe viitor astfel incat sa imi iasa cota de rulment dupa sudura ? sau trebuie finisat la mana in astfel de cazuri si asta e ? "Regula" de care vorbeste Bumbu se refera la faptul ca intodeauna sudura indiferent in ce mod e realizata "strange", in timpul sudurii metalul e fierbinte/dilatat iar in urma racirii se contracta.... Editat Februarie 25, 2017 de nickrvl Link spre comentariu
dany_cta Postat Februarie 25, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 25, 2017 Adevarul e ca a mers repejor si a iesit chiar bine dar am stricat 4 panze de smirghel, le toceste imediat. Avantajul este ca aveam o carcasa (sunt 4 in total) in care rulmentul intra cam usor, aproape la mana, si in felul asta s-a strans bine. Oricum e buna de retinut ideea cu alezarea dupa sudura. 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum