catalin004 Postat Octombrie 16, 2016 Autor Partajează Postat Octombrie 16, 2016 Cand pun contactul nu am nici o tensiune pe pomp....doar cand dau la automat porneste, adica cand dau la demaror.In momemntul in care dau la demaror imi palpaie martorul de " engine check " la interval de 0,5sec Link spre comentariu
validae Postat Octombrie 16, 2016 Partajează Postat Octombrie 16, 2016 Cred că ar fi bine să faceți o diagnosticare cu interfața dedicată pentru a vedea ce cauzează acea eroare, nu e normal să nu pornească pompa de benzină la punerea contactului. Ar fi bine de văzut și dacă acest lucru a survenit ulterior montării instalației de gaz. Link spre comentariu
elmar Postat Octombrie 16, 2016 Partajează Postat Octombrie 16, 2016 (editat) Eu mă gândesc că ar putea fi o mufă de la un senzor din zona de alimentare/motor ...scoasă, care e introdusă greşit...sau, chiar un senzor defect... Editat Octombrie 16, 2016 de elmar Link spre comentariu
catalin004 Postat Octombrie 16, 2016 Autor Partajează Postat Octombrie 16, 2016 Deci nici la meriva nu imi porneste pompa cand pun contactul, am 16V, tot 1.6, insa doar cand dau la automat imi porneste pompa (imi da tensiune).am verficat releul si este bun, l-am schimbat cu altul de acelasi tip (de pe masina cealalta). Am pus testerul si nu am nici o eroare Link spre comentariu
catalin004 Postat Noiembrie 1, 2016 Autor Partajează Postat Noiembrie 1, 2016 Daca ma mai poate ajuta cineva cu vreo idee...mentionez ca am schimbat tot ce tinea de benzina, nu era de acolo...facea presiune in 2 secunde de dat la automat. Problema este ca nu vrea sa porneasca la frig...la cald p[orneste, iar daca sta 4-5 ore, porneste dar mai greu. MENTIONEZ CA: IMPINSA PORNESTE IMEDIAT, CHIAR SI LA FRIG. (Am incercat sa o pornesc si cu starter-ul de 180A, la fel) Link spre comentariu
Sharky Postat Noiembrie 2, 2016 Partajează Postat Noiembrie 2, 2016 SA fie atrunci problema de cabluri? Cere curent mai mare si la rece si din cauza unui contact prost nu ramane destul pt aprindere? Desi ma indoiesc, dar practic asta e diferenta intre pornitul impins si din demaror. Cand il impingi il impingi energic? Sau abia il impingi si porneste? Cam la cate ture e chiar cand porneste impins? Link spre comentariu
catalin004 Postat Noiembrie 2, 2016 Autor Partajează Postat Noiembrie 2, 2016 Azi am pornit-o cu tractorul ...a pornit f greu..-2,5*C. Am tot citit pe forumuri, unii zic ca ar fi ECU, lipituri reci..asta nu ar fi problema lucrand in domeniu, insa ieri am deswfacut EGR, este blocat, am incercat sa-l curat si degeaba, nu deschide...DAR la rece nu are treaba cu pornitul...Am citit niste erori 1530, 0230, 1614, 0443. Cea cu imobilizerul a fost vina mea ca am folosit o cheie fara cip, 0443 -i-am tras o mufaa de la o valva de vapori, si 1530 - nu-mi merge AC-ul, insa 0230 persista Se pot sterge erorile fara PC? Link spre comentariu
dany_cta Postat Noiembrie 2, 2016 Partajează Postat Noiembrie 2, 2016 (editat) Poti sa alimentezi pompa separat cu un temporizator cand pui contactul. In cazul meu, la alta masina pe benzina, este o problema cunoscuta ca din cauza contactelor imperfecte la pompa ajunge un voltaj mai mic decat trebuie, am rezolvat punand alimentare direct de la baterie si firul normal de alimentare al ei doar actioneaza un releu. Deci tot merge prin circuitul ei dar pompa primeste tensiune curata de la baterie. De test poti sa alimentezi cu cabluri pe langa masina dimineata si vezi daca porneste. De asemenea poti sa desfaci coliere pe la rampa de injectoare dimineata si vezi daca curge benzina sau e gol. Alta problema vezi ca pe circuitul de alimentare undeva ar trebui sa fie o supapa unisens care sa nu lase benzina sa se scurga inapoi in rezervor, daca nu o ai sau este blocata poti sa gasesti una la orice magazin de piese auto pe la vreo 30ron si o pui pe furtunul de tur. Daca tot nu pastreaza benzina in rampa dupa ce ai pus supapa inseamna ca regulatorul de presiune este pocnit si scapa pe retur. Editat Noiembrie 2, 2016 de dany_cta Link spre comentariu
catalin004 Postat Noiembrie 2, 2016 Autor Partajează Postat Noiembrie 2, 2016 Am presiune in rampa, eu verificam dimineata fara sa dau la cheie...insa dupa 2 invartiri ale motorului am imediat presiune.Nu pornsete nici pe GPL Link spre comentariu
myty1987 Postat Februarie 11, 2022 Partajează Postat Februarie 11, 2022 Senzorul de turatie am pățit-o si eu Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum