Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Problema pornire Opel Astra G


catalin004

Postări Recomandate

Salut...am o problema cu astra G, motor 8 valve, 1.6 benzina.

 

Acum 4 luni am montat o instalatie GPL Landirenzo, noua la un service specializat. Masina merge foarte bine...dar:

 

  In fiecare zi la prima pornire masina nu porneste...trebuie sa dau la automat 10 minute pentru a porni(apoi nu mai am treaba cu ea toata ziua, merge normal).Ea trebuie sa porneasca pe benzina la orice prima pornire, dar cand sta mult timp in repaus nu vrea sa faca pornirea.Am setat-o sa mearga numai pe benzina, face acelasi lucru.Am schimbat pompa de benzina cu una noua, crezand ca este din ea, am schimbat si filtrul si la fel. Am verificat daca am benzina in rampa(are o biluta pe care daca apesi tasneste benzina) si dimineata nu are.Mentionez ca face acest lucru de cand s-a montat gpl-ul.Dar totusi o lua la a 2 a cheie...acum trebuie sa invart o gramada de timp..si mi-e teama ca se buseste electromotorul.

 

rog ajutor 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 24
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • catalin004

    11

  • Sharky

    3

  • kinderu56

    2

  • validae

    2

Top autori în acest subiect

Salut...am o problema cu astra G, motor 8 valve, 1.6 benzina.

 

Acum 4 luni am montat o instalatie GPL Landirenzo, noua la un service specializat. Masina merge foarte bine...dar:

 

  In fiecare zi la prima pornire masina nu porneste...trebuie sa dau la automat 10 minute pentru a porni(apoi nu mai am treaba cu ea toata ziua, merge normal).Ea trebuie sa porneasca pe benzina la orice prima pornire, dar cand sta mult timp in repaus nu vrea sa faca pornirea.Am setat-o sa mearga numai pe benzina, face acelasi lucru.Am schimbat pompa de benzina cu una noua, crezand ca este din ea, am schimbat si filtrul si la fel. Am verificat daca am benzina in rampa(are o biluta pe care daca apesi tasneste benzina) si dimineata nu are.Mentionez ca face acest lucru de cand s-a montat gpl-ul.Dar totusi o lua la a 2 a cheie...acum trebuie sa invart o gramada de timp..si mi-e teama ca se buseste electromotorul.

 

rog ajutor 

Salut! Incearca dimineata sa-i dai la automat vreo 3 -4 secunde si dupa aceea verifica daca ai presiune pe rampa,e normal ca dupa un timp sa nu fie presiune..

Link spre comentariu

Poti amorsa pompa direct. Cauti unde e releul si suntezi contactele care iti activeaza pompa.

Altfel dai la automat ca nebunu.

Vezi daca pompa merge si daca benzina ajunge in rampa de injectie.

Daca ai manometru masori presiunea sa fie stabila.

 

Presiune se face instant, in 1-2s, daca nu, ceva e bulit: filtru/pompa (ai zis ca-s noi, deci nu iti bate capul), teava sparta (picura?), regulator presiune defect (slabe sanse)

 

Daca o pornesti de urgenta direct pe gaz, ce se intampla?

Tine butonu de GPL apasat, pui contactul si dai cheie.

 

La gpl ti-au montat cumva releu pt decuplarea pompei de benzina? Sa nu pui asa ceva, lasa pompa ca inainte si tine min 10L in rezervor ca sa nu se arda.

Poate releul ala iti joaca feste.

Link spre comentariu

Poti amorsa pompa direct. Cauti unde e releul si suntezi contactele care iti activeaza pompa.

Altfel dai la automat ca nebunu.

Vezi daca pompa merge si daca benzina ajunge in rampa de injectie.

Daca ai manometru masori presiunea sa fie stabila.

 

Presiune se face instant, in 1-2s, daca nu, ceva e bulit: filtru/pompa (ai zis ca-s noi, deci nu iti bate capul), teava sparta (picura?), regulator presiune defect (slabe sanse)

 

Daca o pornesti de urgenta direct pe gaz, ce se intampla?

Tine butonu de GPL apasat, pui contactul si dai cheie.

 

La gpl ti-au montat cumva releu pt decuplarea pompei de benzina? Sa nu pui asa ceva, lasa pompa ca inainte si tine min 10L in rezervor ca sa nu se arda.

Poate releul ala iti joaca feste.

Pompa si filtrul sunt noi...nu picura pe nicaieri, presiunea o pierde dupa 5-6 ore...Nu stau sa amorsez zilnic pompa, inseamna ca as fi nebun. Am tester , atunci cand pornesc pompa pentru proba aceasta pleaca normal, instantaneu, deci nu ar fi problema de releu. Am mentionat ca nu am benzina in rampa, deci undeva coboara in rezervor sau printr-un injector(asta cam greu de inchipuit).

 

Nu porneste direct pe gaz.niciodata.Nu am releu montat pentru decuplarea pompei si nici nu as monta.

Link spre comentariu

Nu prea ai inteles imaginea de ansamblu, dar daca le pui cap la cap scoti ceva.

Evident ca nu trebuie sa amorsezi zilnic, dar vezi cat timp ia sa se amorseze. Eu la cele 2 masini pe care le-am avut amorsarea se facea in 1-2secunde, practic cat timp tii contactul pus inainte de pornire.

Peste noapte ambele pierdeau presiunea, dar benzina ramanea in rampa, cat de cat.

In orice caz, cand pun contactul, in cateva secunde presiunea se face la loc. DAca nu merge asa, inseamna ca ai o buba.

 

Pe gaz poti porni direct folosind functia de pornire de urgenta. Vezi in manual. Daca porneste fara probleme asa, atunci e clar ca e de vina alimentarea cu benzina. E usor de experimentat, de aia ti-am sugerat.

Link spre comentariu

Faceți un mic filmuleț cu momentul în care încercați să porniți mașina, încărcați filmulețul pe Imgur.gif apoi puneți link-ul filmulețuli aici. O imagine face cât o mie de cuvinte uneori...o filmare nici nu mai vorbesc.

Link spre comentariu

Eu acum sunt la serviciu....o sa sun mai tarziu sa vad cum sta treaba acasa....am pus o supapa pe tur, in rezervor, si am reverificat furtunele din interior. Presiune in rampa nu exista deloc dupa 8 ore de noapte. O sa fac si un film maine, sunt si liber, si pot vedea clar daca are aceeasi problema si la pornirea pe gaz.

Editat de catalin004
Link spre comentariu

eu am o Vectra B x16xel ... Daca se duce benzina din rampa in rezervor ,pompa,la punerea contactului,baga benzina in rampa,aerul creat se duce rapid in rezervor ,deci nu-i ca la motorina. cand se inlocuieste filtrul ,de exemplu,amorsarea dureaza cu cel mult 3 secunde si motorul porneste. acolo sa nu fie problema de la releul pompei,insasi alimentarea ei,ceva probleme la fire sau ,cam neplacut,ECM-ul. acestea sunt cazuri des intalnite la Opel. insasi pompa are supapa pentru a nu permite benzina sa vina inapoi in rezervor.vedeti si legatura-furtunul- dintre pompa si ansamblul pompei,sa nu fie probleme pe acolo.

ca sa eliminati problema cu alimentarea pompei electric,scoate-ti mufa de la ansamblu pompa si pune-ti un bec de 21w si atunci va dati seama daca se alimenteaza cand dati la demaror.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări