Vizitator Vladimir Putnic Postat Octombrie 8, 2016 Partajează Postat Octombrie 8, 2016 Buna, mi s-a ars placa de baza pentru televizorul din titlu. Codul ei este EBT62345903. Ma poate ajuta cineva cu o alta placa preferabil provenita din dezmembrari? Sau cu un sfat de unde pot achizitiona una noua? Pe internet nu am reusit sa gasesc mare lucru. Multumesc anticipat, o zi buna tuturor! Link spre comentariu
iod2 Postat Octombrie 8, 2016 Partajează Postat Octombrie 8, 2016 ai incercat sa o repari? Link spre comentariu
Vizitator Vladimir Putnic Postat Octombrie 8, 2016 Partajează Postat Octombrie 8, 2016 Sunt mecanic, singur habar n-as avea ce sa-i fac. Am discutat cu 2 persoane care se ocupa cu reparatul televizoarelor si mi-au spus ambii ca n-are rost sa incerce sa repare ca oricum nu au cum sa identifice exact toate componentele arse si s-ar putea sa nu ajunga la niciun rezultat.. Oricum, am desfacut televizorul si nu e absolut nimic vizibil la placa, defectul e la nivelul componentelor SMD.. Sunt din Timisoara, nu stiu daca cineva de-aici se pricepe atat de bine incat sa se apuce sa repare.. Si revin cu o descriere a problemei.. Cand mi-a murit televizorul, a murit si decodorul de la RDS in acelasi timp. Evident, am banuit ca e o legatura, dar nu am avut cum sa dovedesc, iar cei de la RDS mi-au dat cu flit cand le-am spus sa trimita pe cineva cu care sa pot evalua situatia. Acum m-am uitat mai atent si surpriza: zona arsa de pe placa e exact in jurul mufei HDMI in care intra decodorul. Din punctul meu de vedere e dovada clara ca decodorul e vinovat si nimic altceva. Ce parere aveti, e un argument cu care sa pot merge la protectia consumatorului? Multumesc! Link spre comentariu
iod2 Postat Octombrie 8, 2016 Partajează Postat Octombrie 8, 2016 vezi ca sunt colegi din timisoara care stiu electronica. mai mult ca sigur cineva poate sa te ajute. Link spre comentariu