Vizitator rdh30flda Postat Aprilie 17, 2007 Partajează Postat Aprilie 17, 2007 am o mica problema. Vreau sa fac un traf care sa duca 300W si sa fie 25V-GND-25V (pentru p3a).Am gasit intr-un tv vechi unul care duce putin peste 200. Imi poate sugera cineva cum sa fac sa ies pana in 500 mii. De rebobinat imi pierd eu timpul, problema e ca nu cred ca pot gasi tole si sarma de vanzare. Daca se gasesc, stie cineva unde am sanse (din Iasi). Oricum si niste idei generale m-ar ajuta. Sunt incepator in domeniu dar stiu sa fac un calcul teoretic.La Petra unul toroidal e 900 mii si daca asta E+I iese prea aproape ca pret, e clar ca nu se merita. Link spre comentariu
Vizitator donpetru Postat Aprilie 17, 2007 Partajează Postat Aprilie 17, 2007 Pentru ce anume vrei sa folosesti transformatorul mai exact. Cum ai calculat ca ai nevoie de 300W ? Sa-l bobinezi, nu e chiar asa usor... Link spre comentariu
Vizitator rdh30flda Postat Aprilie 17, 2007 Partajează Postat Aprilie 17, 2007 http://www.sound.westhost.com/project3a.htm Cam asa am calculat: For a pair of amps, a 300VA transformer will be enoughStiu ca nu e usor. Mai e problema bazâitului... Oricum incerc sa ma eschivez de la 900k ROL :weedman: . Daca imi face cineva traful nu cred ca ies la 500k, deci l-as bobina chiar eu. In final daca nu se poate ajung tot la Petra. Chiar se merita banii pe un toroidal, dar in cazul meu e doar un proiect, azi maine ma plictisesc de el si il schimb. Cand voi face ceva care sa ramana nu imi mai pun problema alimentarii. Asteptam un sfat ;) EDIT: un singur post, foarte util, BTW, mentionasem mai sus ca e vorba de p3a ;) Link spre comentariu
Vizitator donpetru Postat Aprilie 17, 2007 Partajează Postat Aprilie 17, 2007 Se merita banii pe un toroidal. Totusi, e bine sa te uiti la tabelul redresoare: http://www.elforum.info/viewtopic.php?t=19358&start=15 si apoi sa vezi cam ce transformator iti trebuie. Apropo, poti sa atasezi schema de la "p3a" ? :smt006 Link spre comentariu