XName Postat Aprilie 17, 2007 Partajează Postat Aprilie 17, 2007 Sunt incepator in microcontrolere. Am facut un programator care functioneaza, si acuma vreau sa fac ca un led pus pe RA1 sa lumineze si sa se stinga, la o apasare pe un buton conectat pe RB7. Am incercat cu intreruperi si asta este codul, nu pot sa inteleg de ce nu merge , ma poate ajuta cineva, pls: ;LED_CU_BUTON;acest fisier scoate pe pinul RA1 1 si 0 logic;in functie de butonul de pe RB7 ;14.04.2007 versiune 1.0#include p16F84a.incLIST p=PIC16F84A ;modelul de microcontroler__CONFIG _XT_OSC & _WDT_OFF;************** Structurarea memoriei program ***********************ORG 0x0000 ;Vectorul RESETgoto MainORG 0x0004 ;Vectorul INTRERUPEREgoto Mainorg 0x0010 ;Programul continua de la adresa 0010H;************** Programul principal *********************************RA1 EQU H'0001'Option_Temp EQU B'00000000'Stat_Temp EQU B'00000000'W_Temp EQU B'00000000'test EQU B'00000000'BANK0 macrobcf STATUS,RP0endmBANK1 macrobsf STATUS,RP0endmPUSH macromovwf W_Tempswapf W_Temp,fBANK1swapf OPTION_REG,Wmovwf Option_TempBANK0swapf STATUS,Wmovwf Stat_TempendmPOP macroswapf Stat_Temp,Wmovwf STATUSBANK1swapf Option_Temp,Wmovwf OPTION_REGBANK0swapf W_Temp,WendmISR_PORTBBANK0movfw PORTAmovwf testif test==0x2movlw b'00001111'movwf PORTAelsemovlw b'00000000'movwf PORTAendifPOPretfieMainBANK0clrf PORTBBANK1movlw B'10000000'movwf TRISBBANK0clrf PORTABANK1movlw B'00000000'movwf TRISABANK0clrf INTCONmovlw B'00001000'movwf INTCONbsf INTCON,GIELoopbtfsc INTCON, GIEPUSHbtfsc INTCON, RBIFgoto ISR_PORTBbsf INTCON, GIEgoto Loopend am mai incercat fara sa permit intreruperile dar tot nu inteleg de ce la conditia if nu se implineste si nu face ce trebuie LoopBANK0if PORTB==B'10000000'clrf PORTAelsemovlw b'00001111'movwf PORTAgoto Loopaici in ultima parte ar trebui cat timp este 1 pe RB7 sa lumineze ledurile pe portul a Multumesc, sper sa aflu enigma Link spre comentariu