Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Caracteristici bobine acord UM si UL Radioreceptor Turist S615T


PSorin

Postări Recomandate

Va rog sa-mi dati, daca se poate, caracteristicile celor doua bobine de pe bara de ferita a radioreceptorului Turist S651T (Sport S605T sau Miorita T4 S641T). Ma refer la diametrul carcasei, numar spire cu prizele aferente (cred ca numai bobina de UL are prize: una de antena, una la masa si in continuare sectiunea de intrare pe baza T1-conform schema electrica). De asemenea va rog sa-mi confirmati daca sectiunea cu capacitatea mai mica a condensatorului variabil se conecteaza la bobina osc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 7
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • PSorin

    3

  • SOLDAN CONSTANTIN

    2

  • FLORIN IORDACHE

    1

  • cristal

    1

Top autori în acest subiect

Va salut, postez datele despre bobinele L1 si L2 ale radioreceptorului SPORT S605T :L1 intrare UM si UL 170 spire lita 5x0,07 ; L2(Lb-c) 20 spire lita 5x0,07;L2(Lc-d) 9,5 lita 5x0,07 cu stima Soldan.

Link spre comentariu

Multumesc pentru raspunsuri.

Schema o am din "Cartea albastra" dar acolo nu este si descrierea constructiva a bobinelor L1, L2 si L3.

D-le Soldan, sunt putin nedumerit. Din schema reiese ca L1 este bobina de UM iar L2 bobina UL. De asemeni L3 intrare in blocul RF.

Conform schemei, pe UM L1 este in paralel cu L2 iar pe UL in circuit este doar L2. Nu ar trebui ca L2 sa fie bobina cu 170 de spire?

Din pozele postate pe internet cu acest aparat se observa ca bobina din stanga barei de ferita este cu spire cam la jumatatea carcasei si parca are doar doua cose de legaturi, in timp ce bobina din dreapta este plina si are mai multe cose de legaturi. Va rog, daca puteti, explicati-mi cum sunt "bobinate bobinele''.

Cu multumiri,

Sorin Panaitescu

P.S. Am gasit intr-un beci plin de umezeala acest radioreceptor, plin de mucegai si murdar si care mi-a trezit niste amintiri din copilarie. Carcasa este nerecuperabila, nu are discul de acord si dispozitivul acela pentru baterii. Scala este aproape stearsa. Bineinteles nici bobinele UM si UL nu sunt. Sasiul este corodat in dreptul bateriilor (spre c.v.) dar miraculos difuzorul este aproape neatins, la fel si bara de ferita. Incerc sa-l fac sa functioneze si sa-i fac o copie cat mai fidela a carcasei.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări