florinursu24 Postat Septembrie 7, 2016 Partajează Postat Septembrie 7, 2016 (editat) Salut,vreau sa pun pe o bicicleta un motor care o sa functioneze cu baterii de laptop,am cativa acumulatori pe care nu le mai folosesc,cate baterii sa leg in serie ca sa pot incarca direct cu incarcatorul de laptop aceste baterii?incarcatorul fiind de 18,5V 3,5A...aceste baterii vor alimenta un motor micut recuperat de pe o coloana de directie de pe opel corsa c,am atasat poze cu bateriile respective pe care vreau sa le asez intr-o cutie, se vede in poza,si asezat pe portbagajul spate,astept sfaturi.. http://imageshack.com/a/img921/5394/H5Wgpa.jpg http://imageshack.com/a/img923/5907/Eial2S.jpg Editat Septembrie 7, 2016 de florinursu24 Link spre comentariu
QQme Postat Septembrie 7, 2016 Partajează Postat Septembrie 7, 2016 Va trebue un motor mai mare 200-300W alim. la 24V raport de demult. 1:20 si bat. de min. 24V 10 Ah Link spre comentariu
florinursu24 Postat Septembrie 7, 2016 Autor Partajează Postat Septembrie 7, 2016 (editat) Cum imi dau seama cati W are motorul meu? putere are daca misca directia la o masina... Editat Septembrie 7, 2016 de florinursu24 Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 7, 2016 Partajează Postat Septembrie 7, 2016 Pai îl alimentezi la tensiunea nominală, masori curentul cerut si aproximezi ca merge la 10-15% din putere în gol.Am văzut astfel de încercări folosind bormasinile su aveau mandrina învelită în cauciuc, mandrina pe care o învârteau pe cauciucul rotii ca să o învârtească. Angrenajul ală are demultiplicare în el, scade turația și crește cuplul. Dacă motorul e la 12v poți pune maximum 4 acumulatori în serie ca să meargă, apoi încărcatul e partea a 2a.Nu o să ai viteza, nu o transformi în scuter, o să ai un ajutor la pedalat. Link spre comentariu
kinderu56 Postat Septembrie 7, 2016 Partajează Postat Septembrie 7, 2016 https://www.google.ro/search?q=electric+bike&client=opera&hs=8Je&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiTt9nhoP3OAhVlL8AKHdIZDVcQ_AUICCgB&biw=1240&bih=658#tbm=isch&q=electric+bike+homemade&imgrc=_ Link spre comentariu
florinursu24 Postat Septembrie 7, 2016 Autor Partajează Postat Septembrie 7, 2016 .Nu o să ai viteza, nu o transformi în scuter, o să ai un ajutor la pedalat. Nu conteaza cum iese,eu doar experimentez nu am ce pierde,eventual o sa castig putina experienta, am conectat motorul la o baterie de laptop,si nu am putut sa o opresc cu mana,ma gandesc ca puterea o sa creasca cand o sa cresc si amperajul,singura grija e incarcarea lor,in asa fel incat sa nu prajesc incarcatorul,ma gandeam sa pun un bec de 12v intre baterie si incarcator. Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 7, 2016 Partajează Postat Septembrie 7, 2016 Cum îi cresti amperajul?Sunt curios ce iese, mă bătea gândul și pe mine să fac ceva, am un motor de aeroterma de bmw. Link spre comentariu
Sir john red Postat Septembrie 7, 2016 Partajează Postat Septembrie 7, 2016 (editat) Ai nevoie de un motor de cca 250w un controller Pmw comandat de un senzor Hall pentru acceleratie ,acumultori de 24v la10/12 amperi si asta pentru o bicicletă fara mari pretentii dar destul de buna,altfel cu ce vrei tu iese o jucarie...Poti folosi cu succes motor de tip my1016 de 24v250/350w. Editat Septembrie 7, 2016 de Sir john red Link spre comentariu
cearda Postat Septembrie 7, 2016 Partajează Postat Septembrie 7, 2016 Sau poate folosi un motor de bormasina cu acumulator (este pe youtube). Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 7, 2016 Partajează Postat Septembrie 7, 2016 Ca să o miști din loc, o miști și cu bormașina cum ai văzut mai sus, aia are un motoras destul de mic. Cuplul îl crează prin angrenaj. Am postat simultan... Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 7, 2016 Partajează Postat Septembrie 7, 2016 Motorașul ăla de servo mișca volanul printr-un demultplicator de turație, care mărea cuplul.Dar să nu comparăm efortul de a mișca o coloană de direcție cu efortul de a mișca o persoană și greutatea proprie a bicicletei..... Nu știu ce servo folosește Opel Corsa, dar e posibil să fie un stepper controlat de un modul dedicat. Așa ceva folosesc și alte mașini (Ex. Fiat), nu are perii de cărbune și e astfel mai fiabil, deci e posibil să nu fie așa ușor să-l utilizezi.Pune o poză cu motorașul, are două fire de alimentare sau trei ? Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 7, 2016 Partajează Postat Septembrie 7, 2016 Dacă are 3 îl poți utiliza la alt proiect, e mai complicat să îl învârti. Link spre comentariu
florinursu24 Postat Septembrie 7, 2016 Autor Partajează Postat Septembrie 7, 2016 asa arata,incercat doar de pe o baterie de laptop are turatie mare dar si putere nu am putut sa il opresc cu mana,cu un pinion mic la motor si una mai mare pe bicicelta imposibil sa nu alerge. Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 7, 2016 Partajează Postat Septembrie 7, 2016 E motor obișnuit cu magneți permanenți....de fapt ai menționat și anterior asta, dar nu am fost prea atent atunci. Poate fi folosit, dar va termina destul de rapid acumulatorii de laptop, mai ales că-s folosiți. Va trebui să-i montezi un reductor dacă nu are deja.Pentru biciclete electrice există motoare dedicate care sunt montate direct în butucul roții din spate.Dar costă ceva... Link spre comentariu
florinursu24 Postat Septembrie 7, 2016 Autor Partajează Postat Septembrie 7, 2016 bateria arata cam asa deocamdata,o sa mai pun inca atat sa am 24v http://imageshack.com/a/img922/5882/uaKa4y.jpg Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum