Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Schimbat ulei Freza Fus 22


satelit

Postări Recomandate

Va rog sa-mi spuneti cum schimb uleiul dintr-o freza fus 22.

 

Am desfacut capacul din spatele frezei (la curele) si am vazut 3 dopuri metalice.

 

Eu cred ca aceste dopuri sunt pentru cutia de avansuri (cele doua de jos) si cutia de viteze (un dop).

 

Va rog sa-mi spuneti de ce cutia de viteze are doar un dop, si cat ulei se pune pentru fiecare (cutie de avansuri si de viteze).

 

Va multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • satelit

    2

  • bogdan_luben

    1

  • ctl_tec

    1

Top autori în acest subiect

Va multumesc pentru raspuns, 

 

Dopurile pentru ulei sunt asezate in spatele frezei deasupra fuliei motorului (curelelor de actionare a angrenajelor), 

Din cate am observat sunt doua dopuri pentru cutia de avansuri si unul pentru cutia de viteze. 

Am ajuns la aceasta concluzie dupa ce am eliminat uleiul din cutia de avansuri prin scoaterea dopului cel mai de jos, 

apoi am turnat ulei pe dopul cel mai de sus si am observat ca cutia de avansuri nu se umplea cu ulei.

Cand am turnat ulei pe dopul din mijloc cutia de avansuri a inceput sa se umple.

Concluzia mea este: cele doua dopuri de jos respectiv mijloc sunt pentru cutia de avansuri iar dopul de sus este pentru cutia de viteze.

Acest lucru este valabil daca cutia de avansuri este asezata jos si peste ia cutia de viteze, daca este invers inseamna ca aveti dreptate.

 

Intrebarea mea era: nu este normal ca sa existe 4 dopuri (doua de umplere si doua de golire)??

 

Indiferent cum sunt asezate cutiile doar una are dop de umplere si golire cea de a doua are un dop de umplere cu ulei, cum golesc acest bazin daca am doar un dop??

 

Cat ulei se pune in aceste bazine??

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
  • 4 luni mai târziu...

Salutare,

Astazi am schimbat uleiul la freza mea FUS 22 si urmeaza si la cealalta.

Cele 2 freze pe care le am sunt diferite in privinta schimbarii uleiului si anume. La freza la care panoul electrice este pe balamale , in spatele acestuia sunt 2 busoane pe unde se baga uleiul si 2 capace prinse cu suruburi unde se poate curata interiorul cutiei de viteze si cutiei de avansuri. Uleiul se evacueaza prin spatele frezei in incinta unde sunt curelele. Sunt 2 tevi cu surub la capat.

La celalalt model ( cred ca mai vechi ) evacuarea se face la fel , iar uleiul se baga prin 2 orificii care au suruburi si sunt dispuse mai sus si mai spre stanga fata de "tevile" de evacuare a uleiului.

La modelul cu panou electric pe balama a intrat fix 3 litri de ulei in amebele cutii(1.5 litri/ cutie).

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări