Vizitator Postat Decembrie 4, 2016 Partajează Postat Decembrie 4, 2016 (editat) codurile astea, si toate informatiile in general sunt mai ascunse, pentru ca ...mna...ca sa fiu sincer situatia e asa. daca nu te pricepi du-l la o garantie, la un service...etc. restul...ar intelege ceea ce-am scris. nu o sa explice nimeni step-by-step, pentru ca e doar un pas spre un brick. iar asta se face pe cont propriu, nu vrea nimeni sa raspunda ptr cineva. in fine. Editat Decembrie 4, 2016 de Vizitator Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 4, 2016 Partajează Postat Decembrie 4, 2016 Daca vrei ajuti, daca nu o bagi p-aia cu raspunderea. Poate o sa ajung si la un service din zona mea. Am contactat telefonic reprezentanta samsung si am fost total dezamagit. Oricum nu o sa mai cumpar vreodata niciun produs samsung. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 4, 2016 Partajează Postat Decembrie 4, 2016 (editat) nu ai de ce sa fi dezamagit. te duci cu telefonul de unde l-ai luat daca e in garantie, iar ei fie ti-l preiau, fie il trimiti tu direct in service. o sa-l repare sau o sa-ti schimbe placa de baza si gata. daca nu e in garantie, intr-adevar e mai complicat.. fiind un S2 ma indoiesc sa se mai afle in garantie, e un telefon care deja a rezistat cu succes in fata anilor care au trecut. eu as face cam asa. as salva ce se afla pe partitia EFI. l-as desface si-as curata toate contactele, inclusiv cele care leaga flat-urile. apoi as sterge complet telefonul inclusiv partitiile. repartitionat, ultimul firmware pe el, si o baterie noua. pe urma as rescrie EFI, daca e cazul. 90% ar merge , si daca nu, la gunoi. e totusi un S2. Documentatie: http://adbdriver.com/ http://forum.xda-developers.com/galaxy-s2/general/how-to-root-samsung-galaxy-sii-gt-i9100-t3181136 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.speedsoftware.rootexplorer Editat Decembrie 4, 2016 de Vizitator Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 5, 2016 Partajează Postat Decembrie 5, 2016 am zis , parca, mai sus ca nu mai deschid alt topic, dar ar trebui. era vorba de un s7 edge luat de vreo 7 luni, e in garantie, dar oricum e lipit tot si greu de desfacut. O sa vad daca mi-l inlocuiesc cu altul, ca de reparat ma lipsesc. Ingheata aleator si nu ma prind daca e un soft aiurea sau ceva hardware. Link spre comentariu
Vizitator Postat Decembrie 6, 2016 Partajează Postat Decembrie 6, 2016 (editat) la s7, 75% este hardware. nu te lipsii de reparatie. consta in schimbarea placii de baza. nu te gandii ca-ti schimba vreo piesa pe pcb cineva(la garantie). de schimbat...se schimba in primele 24-48 ore. pe urma nu mai este posibil din cauza IMEI-ului care figureaza ca si vandut. carcasa nu intra sub incidenta garantiei, deci..iti este clar de ce nu se mai schimba. procedura este standard. se efectueaza o instalare proaspata si completa a unei imagini Android. daca telefonul mai are inca probleme, se schimba placa de baza. placa defecta se trimite la analiza in fabrica, dar nimeni nu o va mai analiza vreodata. ar fi pierdere de timp. totusi face parte din protocolul garantiei, altfel cum se justifica schimbarea. mai simplu nu se poate. de lipituri nu-ti fa griji, au ceea ce trebuie ca sa-l desfaca, si cu scula potrivita e joaca sa-l desfaci. din pacate/fericire hobbysti stau deoparte. Incearca sa faci si testele 10,11,12 din pagina de test obtinuta daca formezi *#7353# Editat Decembrie 6, 2016 de Vizitator Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum