Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sursa

Vizitator Crina Alin

Postări Recomandate

Vizitator Crina Alin

Salut,

Vreau sa construiesc o sursa de tensiune variabila cu un LM317, sunt incepator si as vrea sa ma ajutati cu o schema si cateva sfaturi.

Pentru inceput am doar tranzistorul.

Link spre comentariu

Uite aici o schema cu LM317 care nu este un tranzistor ,este un circuit integrat https://www.google.ro/search?q=lm317+power+supply&biw=1360&bih=658&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwi2kJya1ebOAhVEKcAKHZvmAoEQsAQIJQ#imgrc=f1ndtIKw-bfY6M%3A

Pune un transformator de 24v 2A si un radiator pe LM317,nu ar trebui sa ai probleme.

Rezistorul acela de 100ohmi pune-l de 220ohmi ,iar cu un potentiometru de 5k o sa ai cam 30v la iesire maxim.

Bafta!

Editat de PKP98
Link spre comentariu

Care diode?

Cele redresoare de minim 3A ,iar celelalte pot fi 1N4002-1N4007.

Cu transformatorul te pot ajuta eu,am unul de 19-20v la 2,5A ,vad ca esti din Pitesti,ti-l  dau pe degeaba ,dar nu stiu cum sa facem.

Link spre comentariu

Pai vrei sa faci ceva si nu ai nimic.  :rade:

Eu iti dau toate piesele de care ai nevoie ,dar numai sa vi dupa ele.Nici eu nu le gasesc pe strada ,le mai recuperez ,le mai cumpar.Daca ai un tv cu tub stricat ,iti scoti din el toate piesele de care ai nevoie.Totusi ai mai facut vreodata asa ceva sau e prima data? Cati ani ai?

Link spre comentariu

Daca iei traful de la PKP98, eu am drum prin orasul Pitesti saptamana viitoare si stabilim un loc unde sa ne intalnim pentru a te ajuta cu restul de piese, asta daca ai rabdare sa mai astepti?

Editat de Baditza Vasy
Link spre comentariu
Vizitator Crina Alin

Daca ai un tv cu tub stricat ,iti scoti din el toate piesele de care ai nevoie.

S-ar putea sa aibe bunicii la tara un tv cu tub, o sa ma duc sa vad ce gasesc cand am drum.

Editat de Crina Alin
Link spre comentariu

Eu sunt cu un an mai mare ca tine.