Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Achizitie multimetru

Vizitator jhonny03

Postări Recomandate

Vizitator jhonny03
Salutare.As dori sa achizitionez un multimetru digital si as dori cateva recomandari din partea voastra modele,preturi,etc.Va multumesc.Mentionez ca nu sunt un profesionist sunt un simplu amator si aparatul il voi folosi pentru masuratori obisnuite.

Link spre comentariu

Eu unul a-si zice sa va cumparati un multimetru digital M890G pentru ca mi se par bune, iar pretul nu e mare... Tot dasta am si eu si sunt fff multumit de el.

Asa ca il recomand cu cea mai mare incredere !!!

Link spre comentariu
Daca doriti un multimetru sub 40 lei,atunci se modifica putin,adica ca este vb despre un multimetru digital 9208A care costa 38,50 lei .Iar un multimetru digital M890G costa 47,80 lei.

Acum e alegerea dvs ! O zi minunata va doresc !
Eu va doresc mult succes la cumparare !!!
Link spre comentariu

DT830 e cel mai ieftin si destul de bun pentru începători, adică mă refer la faptul că poate măsura basic-ul. Din punct de vedere al siguranței este o pocnitoare. Până în 30v e chiar ok. Dacă vrei să îl bagi in priză mai pui ceva bănuți. Cu banii în plus nu cumperi precizie, cumperi securitate în exploatare.

Link spre comentariu

Până în 30v e chiar ok. Dacă vrei să îl bagi in priză mai pui ceva bănuți. 

Da' peste 30V ce se intampla?

Nu ca n-as avea(nu vreau sa plictisesc acum cu o lista de aparate aflate in posesie),dar am masurat cu 830 tensiunea de retea fara nici o jena...de unde legendele astea cum ca la 220V face plici si mori? 

Link spre comentariu

poate se gandeste la calitatea pcb-ului,proiectarea lui intr-un final la protectia utilizatorului...

una peste alta eu i-as recomanda sa mai astepte putin si sa-si cumpere ceva mai bun.

altfel ajunge ca de obicei intr-o cutie mai tarziu, fara vreo folosinta..

Link spre comentariu

poate se gandeste la calitatea pcb-ului,proiectarea lui intr-un final la protectia utilizatorului...