sesebe Postat August 25, 2016 Partajează Postat August 25, 2016 Eu i-as trece tot controlul pe ceva electronic cu alimentare de la o mica baterie si atunci nici nu as mai avea nevoie de magnet. Link spre comentariu
franzm Postat August 26, 2016 Partajează Postat August 26, 2016 (editat) Înca ceva. Verificati daca periile colectoare fac contact si faceti un test sub sarcina, de ex un resou sau un uscator de par pe una din faze. Editat August 26, 2016 de franzm Link spre comentariu
catabest24 Postat August 26, 2016 Autor Partajează Postat August 26, 2016 am masurat bobina notata cu V1 si U1 cu cele doua diode pe ea si are valoare de 554 cred ca cea a diodelor scoate o tensiune de 1,4v.am desfacut carcasa si am gasit magnetul l-am probat cu un fier si atrage foarte bine,aseara cand am facut test am desfacut firul rosu-albastru care vine pe radiatorul didelor am pus pe el 12v 2 amp a scos o tensiune de 390 v intre bornele 4 si 5, motorul intrase in sarcina, dupa cateva secunde a inceput sa iasa fum din generator.motorul este ilo, foarte puternic Link spre comentariu
sesebe Postat August 26, 2016 Partajează Postat August 26, 2016 Cum adica ai masurat bobina v' u'? In ce fel ai masurat-o? Ai masurat-o cu un multimetru pe rezistenta? Daca da ar fi trebuit sa masori ceva sub 10Ω zic eu nu 554 Ω dar mai degraba inclin sa cred ca ai masurat-o pe dioda si ai masurat tensiunea de descidere la o dioda iar una din bobine este intrerupta. 12V era clar din start ca era un pic cam mult dar oricum nu trebuia sa iasa fum. Esti sigur ca ai verificat bine diodele si esti sigur ca nu ai vreun scurt pe zona de control/excitatie? Link spre comentariu
catabest24 Postat August 26, 2016 Autor Partajează Postat August 26, 2016 (editat) uitati-va mai jos o sa vedeti in dreapta sus o bobina mica notata cu v' u' are un singur fir rosu subtire ca iesire si capatul ei este lagat la masa.am pus aparatul de masura pe ea si imi da valaorea de 554 cand intorc firele invers nu imi apare nimic pe aparathttps://static.md/77bb65e0-6a45-11e6-94d6-8b994e16ad4c#&gid=~&pid=e9a76abb03cfecdb525eefc66ef600ea Editat August 26, 2016 de catabest24 Link spre comentariu
sesebe Postat August 26, 2016 Partajează Postat August 26, 2016 (editat) Pe schema apar doua firev' si u'. Aceea este bobina de la generatorul ce este folosit pt start, pt a obtine tensiunea de excitatie. Invata mai bine cum se foloseste un multimetru. Tu folosesti verificarea diodelor in loc sa folosesti masurarea rezistentei asa cum ar fi trebuit si daca ai fi folosit masurarea rezistentei ti-ai fi dat seama ca acea bobina este intrerupta si de aceea nu-ti merge tie generatorul. Ceea ce vezi tu pe multimetru este dioda (sau una din ele). Nu-i foarte grav pt ca este pe stator si poate fi usor reparata/rebobinata. Cauta sa vezi unde este intreruperea. Toti am spus ca-i dus magnetul pt ca am crezut ca ai verificat deja acea bobina. Editat August 26, 2016 de sesebe Link spre comentariu
catabest24 Postat August 26, 2016 Autor Partajează Postat August 26, 2016 Nu merge sa masor si pus pe ohm tot 554 imi da. dar am scos bobina afara am facut strap pe fiecare dioda in parte si am masurat are 1.7 ohm Link spre comentariu
sesebe Postat August 26, 2016 Partajează Postat August 26, 2016 (editat) Nu stiu ce mai masori tu acolo! Ce treaba mai au diodele daca ai scos bobina afara? edit: mai pune niste poze cu bobina, dioda si explicatii poate nu inteleg eu ce faci tu acolo dar .... Editat August 26, 2016 de sesebe Link spre comentariu
catabest24 Postat August 31, 2016 Autor Partajează Postat August 31, 2016 Am încărcat poze noi cu bobina. Are lipite pe ia diode de aceea imi da valoare de 554 pe multimetru. Am facut strap peste fiecare dioda in parte si am masurat din nou si am 1.7 ohm. Tensiune la relantiu 3.8v turat maxim 8v cchttps://static.md/f4f8a7f0-6f52-11e6-9abc-87f5162a90e7 Link spre comentariu
sesebe Postat August 31, 2016 Partajează Postat August 31, 2016 (editat) Dezlipeste cite un capat al diodelor si veridica diodele cu testul dioda de pe multimetru. Intr-un sens trebuie sa nu indice nimic - circuit intrerupt iar in sens inver trebuie sa citesti undeva intre 450-650mV la bornele fiecarei diode. Daca nu indica asa atunci ori este ceva defect (dioda) ori nu masori tu bine. Totusi mie mi se pare cam mica tensiunea aia intre 3.8V si 8V. Din ce teste / masuratori ai facut si tu inainte ar rezulta ca iti trebuie undeva pe la 5-10V la ralanti ca sa poata lucra cum trebuie. Poate mai bine ar fi sa gasesti un specialist local pt ca e cam greu asa prin mesaje. PS: Totusi nu inteleg. Nu este respectata schema? sau altcineva a facut modificari pe schematic? Indiferent de situatie, tu ar trebui sa ai 3 fire care vin de la bobina daca ai avea diodele separat sau cu diodele conectate direct pe bobinaj cum apar in poze, ar trebui sa ai 2 fire, unul care se leaga la plus si unul care s eleaga la minus - masa. Editat August 31, 2016 de sesebe Link spre comentariu
catabest24 Postat August 31, 2016 Autor Partajează Postat August 31, 2016 Pai al doilea fir este legat direct pe bobina, pe tole el este masa Link spre comentariu
sesebe Postat Septembrie 14, 2016 Partajează Postat Septembrie 14, 2016 Ceva update? Ai reusit sa-l faci sa mearga? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum