Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ulei Strung SN320


satelit

Postări Recomandate

Buna ziua,

 

Am cumparat de curand un strung SN320 si m-am uitat in compartimentul cu roti dintate (Papusa Fixa)

 

si am scos uleiul pentru verificare.

 

Am observat ca uleuiul are culoare spre alb laptos si decantat foarte multa mizerie la fund.

 

As vrea sa intreb daca asa trebuie sa fie uleiul sau trebuie schimbat??,

 

Ce tip de ulei mai comercial s-ar potrvii?

 

   In compartimentul carucior ce ulei se pune?

 

Deoarece am pus 10W40 si curge uleiul pe la lagarele de la bara de avansuri.

 

Va Multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • satelit

    5

  • en

    2

  • mottofree

    2

Top autori în acest subiect

Va multumesc pentru raspuns,

 

Dar in compartimentul carucior tot T90 pun? 

 

Cat sa pun deoarece curge pe la lagarele barei de avansuri?

 

Pot fii lagarele uzate??

Link spre comentariu

Si eu tot T90 folosesc. Nivelul uleiului se vede in vizor si trebuie sa fie cam 2/3 din vizor.Nu te speria,cand se regleaza nivelul de ulei optim,nu mai curge pe la bara de avansuri.Principal este sa ai tava de colectare a spanului suficient de lata ca sa colecteze si uleiul pierdut.Altfel curge si imbacseste podeaua.

Link spre comentariu

Multumesc pentru ajutor,

 

Mi-am luat 20 de litri de ulei T90 si acum la treaba.

 

Multumesc inca odata.

Am desfacut ochiurile de verificare a uleiului deoarece sunt foarte murdare si am constatat ca garniturile sunt rupte si crapate.

 

Credeti ca as putea sa pun  garnituri din cauciuc (camera de masina)?? Uleiul T90 poate dilua sau ataca cauciucul??

 

Sau sa pun garnituri din folie de  clingherit?

 

Cum credeti ca ar fi mai bine??

Link spre comentariu

Pana la urma am pus garnitura din folie de clingherit la ochiurile de vizitare si a iesit foarte bine.

 

Va rog sa-mi spuneti daca este suficient curatarea filtrului de ulei prin invartirea manetei  (cu axul cu cap patrat) din spatele strungului.

 

Va multumesc

Link spre comentariu

Preferabil ar fi sa demontezi si sa faci o verificare a starii lamelelor din interior si cu ocazia asta sa faci o verificare a racordurilor tevilor de distributie a uleiului cu strangerea piulitelor si reorientarea tevilor pe pozitie optima,daca este cazul. In timp, datorita vibratiilor,tevile nu mai au pozitia optima de ungere,iar unele pot chiar sa iese din gaurile in care sunt bagate,pentru ungerea lagarelor cu alunecare,rulmentilor,samd. Atentie mare la teava care vine de la pompa de ulei si merge la filtru.Eu am gasit-o slabita,uleiul neajungand in totalitate la filtru.

Editat de en
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări