Vizitator A1yn88 Postat Iulie 26, 2016 Partajează Postat Iulie 26, 2016 Buna ziua, am si eu o problema cu un laptop Toshiba Satellite C50-B-17R. Cand se porneste apare logo-ul de la toshiba dupa care un ecran negru cu un chenar alb unde scrie "Enter Passowrd". Am incercat foarte multe modalitati de pe net ...cele pentru resetare de BIOS cat si cele pentru resetare de Supevisor, dar niciuna nu fuctioneaza. Daca cineva poate sa ma ajute, as aprecia foarte mult. O zi faina. https://s6.postimg.org/vd5d0cie9/IMG_20160726_133840.jpg https://s6.postimg.org/fsxz9t89t/IMG_20160726_133846.jpg Link spre comentariu
FLORIN IORDACHE Postat Iulie 27, 2016 Partajează Postat Iulie 27, 2016 (editat) Ati incercati si varianta asta: Sa-l scoateti din priza laptop-ul,sa-i scoateti bateria (Acumulatorul),iar apoi sa-i scoateti bateria de la bios pentru o perioada de 3-4 min.? Astept raspuns !!! Editat Iulie 27, 2016 de FLORIN IORDACHE Link spre comentariu
Vizitator A1yn88 Postat Iulie 27, 2016 Partajează Postat Iulie 27, 2016 Da...am incercat. Am mai incerca faza cu apasatul "0" fara baterie si cu baterie...am mai incercat sa resetez bios-ul de la cei 2 pini de sub memorile ram. Nu a mers nimic din acestea. Link spre comentariu
Dell vostro Postat Iulie 27, 2016 Partajează Postat Iulie 27, 2016 Incearca sa introduci acel service tag(scrie pe eticheta din spate,ori sub capac la baterie). Link spre comentariu
sesebe Postat Iulie 27, 2016 Partajează Postat Iulie 27, 2016 Asa va trebuie daca cumparati lucruri furate. Link spre comentariu
maryuss2011 Postat Iulie 28, 2016 Partajează Postat Iulie 28, 2016 Incercati cu o reinstalare a WINDOWS-ului Link spre comentariu
FLORIN IORDACHE Postat Iulie 28, 2016 Partajează Postat Iulie 28, 2016 Incercati cu o reinstalare a WINDOWS-ului Da,da incercarea morte nu are... Link spre comentariu
Vizitator A1yn88 Postat Iulie 28, 2016 Partajează Postat Iulie 28, 2016 Asa va trebuie daca cumparati lucruri furate. Prietene eu doar incerc sa scap de parola si proprietarul laptopului la adus cu cutie, factura si garantie din spania si cei de la toshiba cer bani pt al debloca. Incercati cu o reinstalare a WINDOWS-ului Din pacate nu ma lasa sa fac nimc ...nici sa intru in bios nici sa bootez windos-ul. Link spre comentariu
FLORIN IORDACHE Postat Iulie 28, 2016 Partajează Postat Iulie 28, 2016 Eu unul nu prea cred asa ceva,adica sa-l ia asa..din magazin,adica parolat de-a gata...Eu unul cred ca propietarul care a luat laptop-ul din magazin..cand a ajuns acasa a inceput sa joace prin bios si sa jucat ce sa jucat pe acolo..pana a tastat o parola care o stie numai si numai Dumnezeu... Asa ca nu stiu daca o sa mearga rezolvat fara sa rescrie biosul din nou cei de la service.. Link spre comentariu
maryuss2011 Postat Iulie 28, 2016 Partajează Postat Iulie 28, 2016 (editat) ...proprietarul laptopului la adus cu cutie, factura si garantie din spania si cei de la toshiba cer bani pt al debloca. incearca sa introduci SERIAL NO...este scris pe spatele laptopului Editat Iulie 28, 2016 de maryuss2011 Link spre comentariu
shuc Postat Iulie 28, 2016 Partajează Postat Iulie 28, 2016 Cred ca solutia este programatorul extern..... Link spre comentariu
sesebe Postat Iulie 28, 2016 Partajează Postat Iulie 28, 2016 Prietene eu doar incerc sa scap de parola si proprietarul laptopului la adus cu cutie, factura si garantie din spania si cei de la toshiba cer bani pt al debloca. Din pacate nu ma lasa sa fac nimc ...nici sa intru in bios nici sa bootez windos-ul. Citi bani cer domnule? Mai mult decit ceri tu? Atunci ceri tu prea putin. Probabil ca in acest caz trebuie rescris biosul cu programator extern dar atunci se pierde sigur si garantia si chiar daca costa ceva mai mult la reprezentanta eu zic ca este o optiune de luat in considerare. La un laptop de 12mil, sa dai 2-5 mil taxa de prost ca ai uitat parola nu mi se pare exagerat, doar asa poti fi sigur ca nu o mai uita clientul si a doua oara............... Link spre comentariu
belasajgo Postat Iulie 28, 2016 Partajează Postat Iulie 28, 2016 Eu nu inteleg ce cauta proprietarul in BIOS la setari, daca nu stie ce face? Introducerea numarului de serie sau a altor numere de pe carcasa doar atunci poate fi de folos, daca utilizatorul a ales unul din aceste numere ca parola. Sau eventual tipul / modelul laptop-ului, deoarece intr-adevar sunt cateodata utilizatori care aleg aceste lucruri pe post de parola. Dar in rest, in ziuda zvonurilor raspandite, producatorii nu pun aceste lucruri ca si parola universala. Link spre comentariu
comanici Postat Iulie 28, 2016 Partajează Postat Iulie 28, 2016 (editat) Din cate stiu garantia este internationala. Daca detii factura si certificat de garantie , te poti adresa direct sau pe pe canal de service autorizat ptr Romania , chiar daca este achizitionat din Spania, cum zici. Le povestesti frumos ce te doare, faci dovada ca l-ai achizitionat ,cu acte si nu cu vorbe. Primesti suport si rezolvare , tine de obligatia lor prin suport/contract cu Toshiba , dar daca este furat, si declarat in site-ul lor "stolen"poate primesti si o pereche de catuse.. Pana la sfarsitul anului 2015 service-ul autorizat, erau cei de la Skin/ Restart,acum cred ca au preluat cei de la Depanero. Editat Iulie 28, 2016 de comanici Link spre comentariu
belasajgo Postat Iulie 28, 2016 Partajează Postat Iulie 28, 2016 Problema autorului topic-ului este ca cei de la Toshiba cer bani pentru acest serviciu. Recuperarea parolei nu este inclusa in garantie... Eu pe cei de la Depanero i-as evita pe cat posibil... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum