Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Toshiba C50-B-17R "Enter Password"


Vizitator A1yn88

Postări Recomandate

Vizitator A1yn88

Buna ziua,

  am si eu o problema cu un laptop Toshiba Satellite C50-B-17R. Cand se porneste apare logo-ul de la toshiba dupa care un ecran negru cu un chenar alb unde scrie "Enter Passowrd".

Am incercat foarte multe modalitati de pe net ...cele pentru resetare de BIOS cat si cele pentru resetare de Supevisor, dar niciuna nu fuctioneaza.

 

Daca cineva poate sa ma ajute, as aprecia foarte mult.

O zi faina.

 

 
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • FLORIN IORDACHE

    3

  • sesebe

    2

  • belasajgo

    2

  • maryuss2011

    2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Ati incercati si varianta asta: Sa-l scoateti din priza laptop-ul,sa-i scoateti bateria (Acumulatorul),iar apoi sa-i scoateti bateria de la bios pentru o perioada de 3-4 min.?

Astept raspuns !!!

Editat de FLORIN IORDACHE
Link spre comentariu
Vizitator A1yn88

Da...am incercat. Am mai incerca faza cu apasatul "0" fara baterie si cu baterie...am mai incercat sa resetez bios-ul de la cei 2 pini de sub memorile ram. Nu a mers nimic din acestea.

Link spre comentariu
Vizitator A1yn88

Asa va trebuie daca cumparati lucruri furate.

Prietene eu doar incerc sa scap de parola si proprietarul laptopului la adus cu cutie, factura si garantie din spania si cei de la toshiba cer bani pt al debloca.

Incercati cu o reinstalare a WINDOWS-ului :)

Din pacate nu ma lasa sa fac nimc ...nici sa intru in bios nici sa bootez windos-ul.

Link spre comentariu

Eu unul nu prea cred asa ceva,adica sa-l ia asa..din magazin,adica parolat de-a gata...Eu unul cred ca propietarul care a luat laptop-ul din magazin..cand a ajuns acasa a inceput sa joace prin bios si sa jucat ce sa jucat pe acolo..pana a tastat o parola care o stie numai si numai Dumnezeu... Asa ca nu stiu daca o sa mearga rezolvat fara sa rescrie biosul din nou cei de la service..

Link spre comentariu

...proprietarul laptopului la adus cu cutie, factura si garantie din spania si cei de la toshiba cer bani pt al debloca.

incearca sa introduci SERIAL NO...este scris pe spatele laptopului

Editat de maryuss2011
Link spre comentariu

Prietene eu doar incerc sa scap de parola si proprietarul laptopului la adus cu cutie, factura si garantie din spania si cei de la toshiba cer bani pt al debloca.

Din pacate nu ma lasa sa fac nimc ...nici sa intru in bios nici sa bootez windos-ul.

 

Citi bani cer domnule? Mai mult decit ceri tu? Atunci ceri tu prea putin.

 

Probabil ca in acest caz trebuie rescris biosul cu programator extern dar atunci se pierde sigur si garantia si chiar daca costa ceva mai mult la reprezentanta eu zic ca este o optiune de luat in considerare.

 

La un laptop de 12mil, sa dai 2-5 mil taxa de prost ca ai uitat parola nu mi se pare exagerat, doar asa poti fi sigur ca nu o mai uita clientul si a doua oara...............

Link spre comentariu

Eu nu inteleg ce cauta proprietarul in BIOS la setari, daca nu stie ce face?

 

Introducerea numarului de serie sau a altor numere de pe carcasa doar atunci poate fi de folos, daca utilizatorul a ales unul din aceste numere ca parola. Sau eventual tipul / modelul laptop-ului, deoarece intr-adevar sunt cateodata utilizatori care aleg aceste lucruri pe post de parola. Dar in rest, in ziuda zvonurilor raspandite, producatorii nu pun aceste lucruri ca si parola universala.

Link spre comentariu

Din cate stiu garantia este internationala.

Daca detii factura si certificat de garantie , te poti adresa direct sau pe pe canal de service autorizat ptr Romania , chiar daca este achizitionat din Spania, cum zici.

Le povestesti frumos ce te doare, faci dovada ca l-ai achizitionat ,cu acte si nu cu vorbe.

Primesti suport si rezolvare , tine de obligatia lor prin suport/contract cu Toshiba , dar daca este furat, si declarat in site-ul lor "stolen"poate primesti si o pereche de catuse..

Pana la sfarsitul anului 2015 service-ul autorizat, erau cei de la Skin/ Restart,acum cred ca au preluat cei de la Depanero.

Editat de comanici
Link spre comentariu

Problema autorului topic-ului este ca cei de la Toshiba cer bani pentru acest serviciu. Recuperarea parolei nu este inclusa in garantie...

 

Eu pe cei de la Depanero i-as evita pe cat posibil...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări