Vizitator floryn ilie Postat Iulie 25, 2016 Partajează Postat Iulie 25, 2016 (editat) Va salut cu respect am si eu o problema cu un motor de pompa pt apa a fost desfacut de cineva nepriceput si acum nu reusesc sa-l asamblez si sa-l fac sa functioneze va rog sa ma ajutati daca se poate , mentionez ca a fost masurat rotorul cat si statorul sunt in stare ok la fel si circuitul o sa pun si un filmulet P.S : problema este urmatoarea : sunt 2 fire din stator unu pe o bobina unu pe alta , 2 fire din circuit si carbunii nu stiu cum sa leg firele le-am legat pe cele de curent la carbuni si la stator si nu merge la capacitate maxima faci si o flama puternica de culoare rosie albastra . Editat Iulie 25, 2016 de floryn ilie Link spre comentariu
Vizitator floryn ilie Postat Iulie 25, 2016 Partajează Postat Iulie 25, 2016 https://youtu.be/LBKhxc_SGZw Link spre comentariu
validae Postat Iulie 25, 2016 Partajează Postat Iulie 25, 2016 Capetele bobinelor statorului care ies pe lângă rotor le legi fiecare la câte o portperie (suportul cărbunilor). Apoi capetele celelalte se leagă la rețea. Nu știu cine a diagnosticat ca fiind bun acel motor, sau câtă meserie cunoaște,dar poți să-l probezi singur și simplu după o metodă pe care am descris-o cu lux de amănunte, inclusiv o filmare aici:http://www.elforum.info/topic/103553-verificarea-motoarelor-universale-cu-rotor-bobinat/ Link spre comentariu
Vizitator floryn ilie Postat Iulie 26, 2016 Partajează Postat Iulie 26, 2016 (editat) V-am spus am legat firele iesite din stator la ' portperie (suportul cărbunilor)' si cele doua fire care vin din circuit dar se invarte foartte putin l-am dus la cineva sa-l masoare si in urma masuratorii spunand ca este functional , mai sus aveti si un video cu speranta rezolvari accestei probleme Editat Iulie 26, 2016 de floryn ilie Link spre comentariu
dan-a2 Postat Iulie 26, 2016 Partajează Postat Iulie 26, 2016 Nu te mai chinui , e in scurt rotorul !! Link spre comentariu
validae Postat Iulie 26, 2016 Partajează Postat Iulie 26, 2016 De aia i-am recomandat să-l verifice cu metoda descrisă în topicul de la Electrocasnice. Nu are nevoie în cel mai simplist mod decât de o sursă de curent continuu (alimentator laptop, redresor auto) şi un bec auto de poziţii. Sau măcar o lanternă cu bec obişnuit căreia îi pui două fire în paralel cu butonul. Link spre comentariu
Vizitator floryn ilie Postat Iulie 26, 2016 Partajează Postat Iulie 26, 2016 Buna seara in primul rand vin cu rezolvarea accestei probleme si cu inchiderea topicului, tin sa multumesc membrilor care m-au ajutat la nimic si sa mentionez ca sunteti foarte buni in ceea ce priveste electronica nu v-ati dat seama ca a din stator trebuie sa iasa inceput sfrasit inceput sfarsi bobinaj si sa trebuie legat : inceput bobina 1 retea inceput bobina 2 retea sfarsit bobina 1 carbune sfarsit bobina 2 carbune in final am reusit sa asamblez motorasul si sa-l fac sa functioneze va multumesc inca odata pentru ca sprinjinul ca motorul fiind ars , NU este T/C Link spre comentariu
validae Postat Iulie 26, 2016 Partajează Postat Iulie 26, 2016 Dacă se monta motorul exact așa cum a fost desfăcut, nu mai era problema asta. Dintr-o simplă filmare de pe YT e cam greu să-ți dai seama ce și cum, noi avem experiența, dar firele sunt la tine în mână......eu recomand marcarea firelor la demontare, ca să nu fie probleme la asamblare. Link spre comentariu
adydep Postat Iulie 27, 2016 Partajează Postat Iulie 27, 2016 Asta este D-nule Validae...facerea de bine:"țin să mulțumesc membrilor care m-au ajutat la nimic"..i-ați spus cum să lege motorul,și el vă trimite la împins vagoane Auzi măi Nea Ilie,urât din partea dumitale ...și "istețu'"ăla care l-a măsurat,nu știa să-l lege ...ori l-a măsurat "cu_ruleta" Link spre comentariu
mihaighe Postat Iulie 28, 2016 Partajează Postat Iulie 28, 2016 tin sa multumesc membrilor care m-au ajutat la nimic si sa mentionez ca sunteti foarte buni in ceea ce priveste electronica nu v-ati dat seama ca a din stator trebuie sa iasa inceput sfrasit inceput sfarsi bobinaj si sa trebuie legat : inceput bobina 1 retea inceput bobina 2 retea sfarsit bobina 1 carbune sfarsit bobina 2 carbune in final am reusit sa asamblez motorasul si sa-l fac sa functioneze va multumesc inca odata pentru ca sprinjinul ca motorul fiind ars , NU este T/C Daca nu erai mistocar si citeai ceva pe net vedeai ca motorul tau se mai cheama Motor cu colector serie-si asta spune totul despre cum se leaga. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum