validae Postat August 2, 2016 Partajează Postat August 2, 2016 Până la urmă becul e în serie şi cu bateria, rolul lui e de limitare a curentului.Dar dacă ai acumulatorii uscaţi sau cu capacitate scăzută, degeaba te omori cu alt încărcător....bagă ceva apă distilată şi vezi apoi cum se comportă. Link spre comentariu
mottofree Postat August 2, 2016 Partajează Postat August 2, 2016 Asa cum spune validae ,pana la urma e si in serie cu bateria ;becul e pe partea de CC .Siringa de 10ml gasesti la farmacie,de unica folisinta cu tot cu ac e pe la 50 de bani ,apa distilata la auto - asta e mai scumpa : de la 2,5 lei litru . La bateriile pe Ni se schimba lesia si primesc o noua viata . Consideratii generale : -bateriile folosite pt asa ceva sunt de tipul deep cycle iar bateria in speta e una de calitate avand in vedere ca in Norvegia climatul e racoros si iernile lungi . Link spre comentariu
Vizitator SUPERMEGARAPTOR Postat August 2, 2016 Partajează Postat August 2, 2016 Asa cum spune validae ,pana la urma e si in serie cu bateria ;becul e pe partea de CC .Siringa de 10ml gasesti la farmacie,de unica folisinta cu tot cu ac e pe la 50 de bani ,apa distilata la auto - asta e mai scumpa : de la 2,5 lei litru . La bateriile pe Ni se schimba lesia si primesc o noua viata . Consideratii generale : -bateriile folosite pt asa ceva sunt de tipul deep cycle iar bateria in speta e una de calitate avand in vedere ca in Norvegia climatul e racoros si iernile lungi . Ok,ms am sa incep lucrarea,numai ca cica am intrebat un sofer de tir ,cica un bec de 24 V costa 80 ron.O sa ma duc sa ma conving Link spre comentariu
validae Postat August 3, 2016 Partajează Postat August 3, 2016 Nu trebuie să fie bec de far, ci doar de poziţii, dacă nu găseşti convenabil poţi pune o rezistenţă de 10 Ohmi şi un led (cu rezistenţă de 100Ohmi) în paralel pe ea Link spre comentariu
Vizitator SUPERMEGARAPTOR Postat August 3, 2016 Partajează Postat August 3, 2016 Ok,ms am sa incep lucrarea,numai ca cica am intrebat un sofer de tir ,cica un bec de 24 V costa 80 ron.O sa ma duc sa ma conving Pai si pana la urma tu zici ca acumulatorii sunt cu NI ,nu sunt cu plumb?Ca am desfacut capacul dar nu se vede in interior ca este incapsulat in plastic albastru. Pai si pana la urma tu zici ca acumulatorii sunt cu NI ,nu sunt cu plumb?Ca am desfacut capacul dar nu se vede in interior ca este incapsulat in plastic albastru. Eu am intrat pe dbs.no dar nici acolo nu scrie nimic cu ce sunt acumulatorii. Link spre comentariu
Vizitator Postat August 3, 2016 Partajează Postat August 3, 2016 (editat) http://www.emag.ro/search/bec+24v?ref=autosuggest poti cauta de acasa. daca ti se par scumpe alea de 24 de volti, iei 2 de 12 v si le inseriezi. gasesti pe toate drumurile. Editat August 3, 2016 de Vizitator Link spre comentariu
validae Postat August 3, 2016 Partajează Postat August 3, 2016 Dacă nu pui o poză să vedem şi noi ce ai acolo, nu putem să ştim sigur ce acumulatori ai, dar eu cred că foarte probabil sunt cu plumb. Fă o poză şi încarc-o aici http://imgur.com/r/gifs apoi copiezi adresa imaginii aici. Link spre comentariu
Vizitator SUPERMEGARAPTOR Postat August 9, 2016 Partajează Postat August 9, 2016 Asa cum spune validae ,pana la urma e si in serie cu bateria ;becul e pe partea de CC .Siringa de 10ml gasesti la farmacie,de unica folisinta cu tot cu ac e pe la 50 de bani ,apa distilata la auto - asta e mai scumpa : de la 2,5 lei litru . La bateriile pe Ni se schimba lesia si primesc o noua viata . Consideratii generale : -bateriile folosite pt asa ceva sunt de tipul deep cycle iar bateria in speta e una de calitate avand in vedere ca in Norvegia climatul e racoros si iernile lungi . Pai si bateriile astea deep cycle nu sunt cu plumb?Am citit pe acelasi forum ca bateriile cu plumb sunt numai pentru pornire.Uite ce spune asta guest tyc Bateriile indicate de Ticu pe Pb,de la Caranda sant baterii de pornire,ai nevoie de bateri tip 'deep cycle'. Link spre comentariu
validae Postat August 9, 2016 Partajează Postat August 9, 2016 Bateriile auto sunt ,,Starter,, şi pot asigura curenţi mari doar scurt timp.Bateriile ,,Deep cycle,, sunt tot cu plumb, dar au electrozi cu o construcţie mai aparte, capabile să debiteze curenţi mari timp îndelungat. Link spre comentariu
Vizitator SUPERMEGARAPTOR Postat Septembrie 6, 2016 Partajează Postat Septembrie 6, 2016 Am revenit,am avut niste probleme si am amanat.Se pare ca ati avut dreptate,nu era de vina alimentatorul si acumulatorii.Dupa chin am reusit sa-i scot din locas,deci se pot incarca si afara.Acumulatorii nu sunt cu plumb cum credeam si sunt 20 inseriati de 1,2 v rotunzi mari cat aia de pe timpul lu Ceausescu.Acum nu stiu ce sa fac ,sa-i tai si sa inlocuiesc elementii morti sau sa cumpar 2 cu plumb si sa-i inseriez?Iata si poze.Am facut si alimentatorul cu punte si bec dar bine ca nu am apucat sa incarc decat odata cu el.http://imgur.com/a/KeLZi Link spre comentariu
Vizitator SUPERMEGARAPTOR Postat Septembrie 6, 2016 Partajează Postat Septembrie 6, 2016 Obligatoriu trebue stiut ce acumulatori sunt, am reparat o bic. ce se alimenta cu 22 elem. Ni-Cd si avea alim. la 31 V. Ai avut dreptate,erau 20 inseriati. Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 6, 2016 Partajează Postat Septembrie 6, 2016 Se găsesc în bormașină de-aia. Nu am deschis link-ul dar după descriere îți spun că ar fi cei din bormasinile ieftine. Alea cu plumb sunt mai puternice dacă ai spatiu să îi montezi. Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 6, 2016 Partajează Postat Septembrie 6, 2016 Sunt prea grei și prea voluminoși cei cu plumb, eu recomand să cumperi doi acumulatori de rezervă de bormașină Stern sau Einhell și folosești elemenții din ele. Te costă pe la 100-120Lei..Totuși din imagine nu se vede clar ce tip sunt, R20 (D) sau R14 ©.Dacă sunt tip R14, atunci pot fi înlocuiți cu un număr egal de elemenți din acumulatorii de bormașină.Dacă originalii sunt tip R20 (D) pot fi înlocuiți tot cu elemenți de bormașină, dar cu un număr dublu de elemenți legați mixt (serie-paralel) fiind necesar un curent sporit... Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 6, 2016 Partajează Postat Septembrie 6, 2016 Să îi măsoare și el ca din 20 mai scoate câțiva utilizabili. Poate au cedat 1,2 Link spre comentariu
validae Postat Septembrie 6, 2016 Partajează Postat Septembrie 6, 2016 Nu merită să refolosești nimic din cei vechi....am muncit aiurea de vreo două-trei ori ca să recuperez elemenți buni din asemenea pachete. Schimbă-i pe toți fără regrete, iar dacă eventual mai găsești câțiva bunicei, pune-i la o lanternă, dar nu la altceva, fiindcă sunt obosiți și îți faci doar nervi.... Desfaci pachetul și pui un bec auto sau alt consumator constant la borne, apoi măsori tensiunea pe fiecare element în parte. Elemenții ,,morți,, vor avea fie tensiune nulă, fie vor avea o tensiune mult scăzută față de ceilalți. Dar nici pe cei care mai au ceva capacitate nu te mai poți baza, deci înlocuirea e cea mai bună soluție. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum