codrut Postat Iulie 22, 2016 Partajează Postat Iulie 22, 2016 Eu am spus ce am gasit in carburator,iar in carburator s-a oprit in sita ,pe unde au ajuns nu stiu. Link spre comentariu
dany_cta Postat Iulie 22, 2016 Partajează Postat Iulie 22, 2016 (editat) Marea problema este motorul care moare cand este accelrat. Exista o rezolvare sau trebuie sa o trimit inapoi ? Sincer nu stiu daca este originala la cate probleme are.... Dupa ce i-am umplut omului topicul de offposturi hai sa incercam sa il si ajutam pe cat putem. Motorul la drujba este similar la functionare cu al unei motorete/scuter in 2 timpi. Poti sa incerci sa te duci cu ea la cineva care se pricepe la motorete. Dupa cum am specificat intr-un post precedent, faptul ca moare motorul la accelerare ma duce cu gandul la amestec bogat (prea multa benzina). Si alte reglaje extreme pot sa cauzeze asta, dar asta ar fi un punct de plecare. Daca motorul are compresie ok (il simti la pornire ca opune rezistenta) si in rest totul pare ok, si tu sti ca i-ai pus ulei in benzina cel putin cat este recomandat in carte, daca pui putin mai mult nu strica, nu te deranjeaza fumul cand tai lemne oricum, eu nu as trimite drujba inapoi la garantie pentru un simplu reglaj. Oricum avand drujba respectiva o sa trebuiasca sa inveti sa ii faci singur reglajele, nu se fac o singura data si gata merge toata viata, reglezi la ea destul de des. Un punct de pornire ar fi sa cauti modelul exact pe net (nu neaparat aceeasi firma, si similare care arata la fel, toate sunt la fel), un forum unde au alti oameni aceeasi problema, poate chiar un tutorial cum sa cureti si sa reglezi carburatorul. Astea e bine sa sti sa le faci pe viitor, nu o sa poti sa o trimiti mereu la garantie sa ti-o regleze ei de fiecare data cand schimbi benzina. Scoate-i bujia, vezi ce culoare are, poate poti sa ii faci o poza sa ne arati si noua, curat-o si pune-o la loc, vezi daca merge mai bine. Daca da, ai amestec bogat si o afuma, trebuie sa reduci benzina. Daca este negru lucios poate sa fie: 1. benzina, las-o sa se usuce si vezi daca se usuca 2. uleioasa, nu o sa se usuce, ai pus prea mult ulei. Editat Iulie 22, 2016 de dany_cta Link spre comentariu
Emil 1986 Postat Iulie 22, 2016 Partajează Postat Iulie 22, 2016 Difera carburatorul!are 2 reglaje:1 benzina si2 aer.poate sa incerce cu 0 tura benzina si o tura aer,si pe urma regleaza cu motorul pornit amestecul,mai da o jumate de tura la benzina vede daca se tureaza mai bine,daca nu da o tura la aer ............! Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iulie 22, 2016 Partajează Postat Iulie 22, 2016 Fiind drujba are 2 jicloare , unu L altul H. Mai ai surubul de relanti care deschide clapeta. Din L se regleaza amastecul la turatii joase si in regimul de progresiune iar din H amestecul de putere maxima. Grig Link spre comentariu
kinderu56 Postat Iulie 23, 2016 Partajează Postat Iulie 23, 2016 daca zici ca drujba porneste si sta la relanti dar moare in sarcina umbla numai la reglajul H incerca sa il inchizi 45 de grade (ace ceasornic ) daca are prea mult gaz Link spre comentariu
mac01 Postat Iulie 23, 2016 Partajează Postat Iulie 23, 2016 (editat) Voi va bateti capul sa-l ajutati pe om si el n-a mai intrat p'aici din ziua in care a deschis topicul, adica de aproape o saptamana. Cred ca nici nu mai are drujba...a trimis-o retur sau a terminat de taiat lemnele! Editat Iulie 23, 2016 de mac01 Link spre comentariu
Emil 1986 Postat Iulie 23, 2016 Partajează Postat Iulie 23, 2016 dar o sa se loveasca alt cineva de aceias problema si o sa stie ce are de facut! mai mult ca sigur a umblat el la carb! Link spre comentariu
kinderu56 Postat Iulie 23, 2016 Partajează Postat Iulie 23, 2016 si tocmai ma pregaream sa fac un tuorial pentru reglaje motoare 2timpi tip drujba sau auto RC Link spre comentariu
Emil 1986 Postat Iulie 23, 2016 Partajează Postat Iulie 23, 2016 Spor la treaba si...asteptam sa il vedem!! Link spre comentariu
danutz- Postat Iulie 24, 2016 Autor Partajează Postat Iulie 24, 2016 (editat) Gataaa ! Acum functioneaza ! A fost reglata de un vecin si taie chiar bine (asta ma si intereseaza) . Am bagat-o primele rezervoare in lemne mai mici de 10 cm diam si dupa am bagat-o in busteni adevarati . Ce am observat acum este consumul care este cam mare (sau mis e pare mie ? ) . Adica taiam cativa busteni si papa rezervorul. A si scoate si cam mult fum. Se poate sa fie si asta tot din reglaje?. Oricum am reusit sa tai cu ea o remorca de lemne si a facut treaba buna. (dar a papat 3.5 l de benzina...). In ceea ce priveste firma asa este cum ati discutat, sternul vechi este muuult mai bun decat prastiile facute acum . Dau exemplu un pendular care m-a tinut 7-8 ani si si-a facut treaba eroic (utilizat intens) pana cand un vecin mai nepriceput a indoit capu . Am un alt pendular stern care desi arata ca cel vechi (nuanta culorii difera ) este de 10 ori mai prost ... Editat Iulie 24, 2016 de danutz- Link spre comentariu
validae Postat Iulie 24, 2016 Partajează Postat Iulie 24, 2016 Cam mare consumul, de acolo și fumul în exces.Ar trebui reglat consumul mai bine, fiindcă nu arde toată benzina, dă-i mai mult aer și ceva mai puțină benzină că nu e tanc.... Link spre comentariu
Emil 1986 Postat Iulie 24, 2016 Partajează Postat Iulie 24, 2016 Din cate stiu eu o tura la benzin ar fi suficient! Link spre comentariu
kinderu56 Postat Iulie 24, 2016 Partajează Postat Iulie 24, 2016 cauta in zona un tapinar so regleze ok Link spre comentariu
Mihai85 Postat Iulie 27, 2016 Partajează Postat Iulie 27, 2016 (editat) Daca scoate fum , iar motorul merge mine , amestecul este un pic bogat. Trebuie sa mai inchizi un pic H, pasi marunti, cateva grade. Editat Iulie 27, 2016 de mihaitza1985 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum