poplex22 Postat Iulie 15, 2016 Partajează Postat Iulie 15, 2016 va salut domnilor, am un corsa c si din toamna un mecanic mi-a schimbat butucul cu yala original cu altul mecanic, bineinteles ca tot romanul am ales varianta mai ieftina, am mers pina in prezent cu 2 chei la purtator, una de pornire motor si alta , cea originala , pentru inchidere centralizata, insa azi a aparut problema, nu mai pot sa invirt de cheie ca sa pornesc masina, la 6-8 smucituri si de volan si de cheie s-a mai dat drumul o data, cineva m-a invatat sa nu mai scot cheia din butuc si sa inchid manual cu cea originala, cea ce am facut si a mers citeva zile pana cind am uitat si am scos cheia , acum iar nu mai merge sa pornesc masina, va rog ce ma sfatuiti ?, ce se intimpla de fapt cu yala de nu mai merge cheia ?, este vechea problema cu ''cateii'' din yala care fie s-au deplasat , fie au cazut si chjeia nu se mai invarte ?!, va rog citeva variante de solutii si mai ieftine daca puteti, stima Link spre comentariu
mac01 Postat Iulie 16, 2016 Partajează Postat Iulie 16, 2016 (editat) Aceeasi problema am avut-o si eu la Astra G. Se intampla numai vara...cand era foarte cald afara si masina statea in soare. Problema a fost tot la butuc. La introducerea cheii in contact si rasucirea ei, se actioneaza un catel care are rolul de a bloca volanul. Nu catelul respectiv era defect...interiorul unde el culisa avea problema. Interiorul respectiv era din antimoniu si se uza destul de repede. Schimba butucul cu unul nou si pune multa vaselina la catelul respectiv...o sa alunece mai usor si va face o uzura mai mica in timp. Editat Iulie 16, 2016 de mac01 Link spre comentariu
poplex22 Postat Iulie 16, 2016 Autor Partajează Postat Iulie 16, 2016 se poate pune orice butuc mecanic, pot sa comand deci unul mecanic ca cel dinainte !, mecanicul mi-a zis ca trebuie sa scoata si nu stiu ce siguranta de la volan ca sa nu se mai blocheze ?, stima Link spre comentariu
mac01 Postat Iulie 16, 2016 Partajează Postat Iulie 16, 2016 (editat) Acea siguranta este problema...de fapt este vorba de acel catel care blocheaza volanul la scoaterea cheii. Daca se anuleaza acea "siguranta" poti sa pastrezi butucul actual....deoarece el in sine nu este defect. Eu am comandat butucul original cu cheia originala a masinii ca sa nu fiu nevoit sa umblu cu doua chei. Dupa ce l-am comandat si am vazut cum sta treaba acolo..mi-a parut rau ca am dat banii pe butuc. Cu dibacie si rabdare se poate repara acel sant pe care culiseaza acel catel. Treaba nu este grea dar trebuie niste pile fine, un smirghel fin, eventual si o freza mica si inlaturate acele bavuri si santuri aparute de la uzura. Editat Iulie 16, 2016 de mac01 Link spre comentariu
poplex22 Postat Iulie 17, 2016 Autor Partajează Postat Iulie 17, 2016 m-as apuca singur ,usor - usor, sa demontez pana la butuc dar pentru curaj mi-ar trebui daca stiti un filmulet pe youtube pentru corsa c, si de ce scule as avea nevoie ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum