Vizitator blondu' Postat Aprilie 5, 2007 Partajează Postat Aprilie 5, 2007 Imi cer scuze ca nu are nici o treaba cu electronica,ci electrica dar m-am lovit de o treaba ce nu ii da de cap nimeni,o explicatie logicaDeci ,se da o Lada 2105 care la relanti si pina in max 2000 de ture incarca cit trebuie, cum trec de 2100 de ture incarca 16-18v, DACA aprind pozitile incarca cum trebuie ,mai bine spus cum creste turatia creste si voltajulAm schimbat 4 relee, toate probate si sunt bune, si 3 alternatoare=acelasi fenomenMasina este la om de 2 saptamini, nu degeaba a vindut-o alaSa nu fiarba bateria,ceea ce a si facut de 3 ori, merge cu pozitile aprinse si ziua,si incarca normal, cam 12,8 la relanti si 13,8 si 14,2 turata indiferent de citi consumatori are, cum opreste consumatori 12,8 la relanti si 17-18v turataAlt fenomen ciudat are TOT bordul pe direct,aeroterma,dezaburitor,stopuri ceatza si stergatoarePoziti/faruri , dar acestea sunt la toateNu am gasit o alta Lada acest model sa vad cum este si la aia, am gasit un 1200 dar este fff diferita la instalatie,nici bordul nu seamana...Multumesc Link spre comentariu
nelu F Postat Aprilie 5, 2007 Partajează Postat Aprilie 5, 2007 Releul regulator este electronic sau modelul clasic cu 2 trepte? Daca nu este electronic, pune unul, dar nu inainte de a verifica legaturile catre masa pentru alternator, baterie si releu. Lagatura de masa intre cele trei se face prin elemente ale caroseriei care sunt imbinate intre ele prin sudura, suruburi, etc. In timp imbinarile mai ruginesc si rezistenta electrica intre acestea creste ceea ce determina fluctuatii ale tensiunii debitate de alternator functie de consumatorii conectati, chiar daca alternatorul, releul regulator sau bateria sunt in regula. Link spre comentariu
niq_ro Postat Aprilie 5, 2007 Partajează Postat Aprilie 5, 2007 daca nu ma inseala memoria, grupul alternator-releu este conectat cumva asemanator cu alternatoarele cu punte secundara si daca e ars becul din bord, sunt problema... la tine e conectat un releu, in loc de bec... vezi http://www.buchanan1.net/charge.shtml am gasit la http://www.anfas.cz/magneton/cz/katalog ... id=9516781 ce tip de alternator e pe masina ta intra pe forumul http://forum.ladaklub.com/viewforum.php?f=11 si bungheste pe acolo... poate gasesti schema electrica PS: vad o discutie la http://tunning.masini.ro/forum/viewtopi ... c&start=60 cam pe aceasi tema si vad ca ai ceva explicatii Link spre comentariu
Vizitator blondu' Postat Aprilie 5, 2007 Partajează Postat Aprilie 5, 2007 Releul regulator este electronic sau modelul clasic cu 2 trepte? Daca nu este electronic, pune unul, dar nu inainte de a verifica legaturile catre masa pentru alternator, baterie si releu. Lagatura de masa intre cele trei se face prin elemente ale caroseriei care sunt imbinate intre ele prin sudura, suruburi, etc. In timp imbinarile mai ruginesc si rezistenta electrica intre acestea creste ceea ce determina fluctuatii ale tensiunii debitate de alternator functie de consumatorii conectati, chiar daca alternatorul, releul regulator sau bateria sunt in regula.Damn, "ma doare mintea" la cite m-am gindit numai la masa nu.O problema asemanatoare am patit cind aveam o Skoda 105,cind incarca cind nu-masa oxidata , am tras si o masa suplimentara din alternator la caroserie.Dar asta miine,ce cancer e afaraRelee incercate: un electronic si un mecanic de Dacie,un electronic de Skoda si 2 mecanice de Lada,am fost la dezmenbrari si am probat cu ce aveau aia ma aratos pe acolo@niq_ro, merci este vb de aceeasi masina/problema,am vb si cu Horia,cel mai "batrin" de acolo si nu a stiut ce ar putea fiiMultumesc pt raspunsuri,miine sa vad cu masa cum e si revinedit: da,de la masa a fost, cit m-am benoclat pe linga motorul ala NU am vazut nici urme de fir de masa, am tras o masa de pe alternator direc la masa bateriei cu caroseria+una pe partea opusa intre motor si caroseriemultumesc Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum