Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Un fenomen foate ciudat,alternatorul incarca prea mult...


Vizitator blondu'

Postări Recomandate

Vizitator blondu'

Imi cer scuze ca nu are nici o treaba cu electronica,ci electrica dar m-am lovit de o treaba ce nu ii da de cap nimeni,o explicatie logicaDeci ,se da o Lada 2105 care la relanti si pina in max 2000 de ture incarca cit trebuie, cum trec de 2100 de ture incarca 16-18v, DACA aprind pozitile incarca cum trebuie ,mai bine spus cum creste turatia creste si voltajulAm schimbat 4 relee, toate probate si sunt bune, si 3 alternatoare=acelasi fenomenMasina este la om de 2 saptamini, nu degeaba a vindut-o alaSa nu fiarba bateria,ceea ce a si facut de 3 ori, merge cu pozitile aprinse si ziua,si incarca normal, cam 12,8 la relanti si 13,8 si 14,2 turata indiferent de citi consumatori are, cum opreste consumatori 12,8 la relanti si 17-18v turataAlt fenomen ciudat are TOT bordul pe direct,aeroterma,dezaburitor,stopuri ceatza si stergatoarePoziti/faruri , dar acestea sunt la toateNu am gasit o alta Lada acest model sa vad cum este si la aia, am gasit un 1200 dar este fff diferita la instalatie,nici bordul nu seamana...Multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • niq_ro

    1

  • nelu F

    1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Releul regulator este electronic sau modelul clasic cu 2 trepte? Daca nu este electronic, pune unul, dar nu inainte de a verifica legaturile catre masa pentru alternator, baterie si releu. Lagatura de masa intre cele trei se face prin elemente ale caroseriei care sunt imbinate intre ele prin sudura, suruburi, etc. In timp imbinarile mai ruginesc si rezistenta electrica intre acestea creste ceea ce determina fluctuatii ale tensiunii debitate de alternator functie de consumatorii conectati, chiar daca alternatorul, releul regulator sau bateria sunt in regula.

Link spre comentariu

daca nu ma inseala memoria, grupul alternator-releu este conectat cumva asemanator cu alternatoarele cu punte secundara si daca e ars becul din bord, sunt problema... la tine e conectat un releu, in loc de bec...

 

vezi http://www.buchanan1.net/charge.shtml

 

am gasit la http://www.anfas.cz/magneton/cz/katalog ... id=9516781 ce tip de alternator e pe masina ta

 

intra pe forumul http://forum.ladaklub.com/viewforum.php?f=11 si bungheste pe acolo... poate gasesti schema electrica

 

PS: vad o discutie la http://tunning.masini.ro/forum/viewtopi ... c&start=60 cam pe aceasi tema si vad ca ai ceva explicatii

Link spre comentariu
Vizitator blondu'

Releul regulator este electronic sau modelul clasic cu 2 trepte? Daca nu este electronic, pune unul, dar nu inainte de a verifica legaturile catre masa pentru alternator, baterie si releu. Lagatura de masa intre cele trei se face prin elemente ale caroseriei care sunt imbinate intre ele prin sudura, suruburi, etc. In timp imbinarile mai ruginesc si rezistenta electrica intre acestea creste ceea ce determina fluctuatii ale tensiunii debitate de alternator functie de consumatorii conectati, chiar daca alternatorul, releul regulator sau bateria sunt in regula.

Damn, "ma doare mintea" la cite m-am gindit numai la masa nu.O problema asemanatoare am patit cind aveam o Skoda 105,cind incarca cind nu-masa oxidata , am tras si o masa suplimentara din alternator la caroserie.Dar asta miine,ce cancer e afaraRelee incercate: un electronic si un mecanic de Dacie,un electronic de Skoda si 2 mecanice de Lada,am fost la dezmenbrari si am probat cu ce aveau aia ma aratos pe acolo@niq_ro, merci este vb de aceeasi masina/problema,am vb si cu Horia,cel mai "batrin" de acolo si nu a stiut ce ar putea fiiMultumesc pt raspunsuri,miine sa vad cu masa cum e si revinedit: da,de la masa a fost, cit m-am benoclat pe linga motorul ala NU am vazut nici urme de fir de masa, am tras o masa de pe alternator direc la masa bateriei cu caroseria+una pe partea opusa intre motor si caroseriemultumesc
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări