Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Problemă cu rezistența GMV


Duban Mihai

Postări Recomandate

Acum cateva zile mi-a crapat rezistenta gmv (piesa din poza) . Am incercat sa suntez siguranta cu sarma dar fara succes (se vede ca s-a topit plasticul in anumite locuri ) Am cumparat alta , dar parca se invarte mai incet cu asta. Si parca si temperatura apei este mai mare ... Ce vreau sa va intreb : daca iau "spira" aia de pe piesa vechie si o pun pe asta noua , posibil sa mearga ca inainte ventilatorul???

post-256948-0-83860800-1466708503_thumb.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 18
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Ion_Bumbu

    4

  • kinderu56

    3

  • Duban Mihai

    3

  • validae

    2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Nu este !!! Cred (dupa mintea mea ) ca "spira" aia limiteaza curentul la ventilator . Pentru ca fara ea ventilatorul pleaca in treapta a 2 a ,dar asta se intampla la 102 gr C .

Link spre comentariu

Aşa şi este, dar e posibil să meargă ceva mai greu ventilatorul şi de aceea să se fi ars şi vechea rezistenţă.Se gripează uneori din cauza prafului şi consumă mai mult.

Link spre comentariu

Ar trebui masurat curentul prin ventilator, si mie mi-a crapat la o duba blocul de rezistente de la vitezele aerotermei si cand am masurat curentul prin ventilator era cu 50% mai mare.

Link spre comentariu

Mai poate fi o cauza ,materialul din colector prea moale vs duritate perii .

cel mai probabil a intrat apa si e un inceput de scurt .

@ Ion_Bumbu -eu , Doamne feri ! Continuarea discutiei pe privat daca doresti ,aceasta este despre persoane .

Link spre comentariu

Poate e util si altora, la Logan mufa GMV si cea de la rezistenta serie difera doar prin culoare, la rezistenta neagra , la GMV verde, cel putin asa e la al meu.

Bolovanul de mecanic le`a inversat.

Fenomenul este urmatorul, la prima treapta merge normal , cind porneste clima la fel dar la treapta 2`a, cind se incinge motorul si in mod normal alimenteaza direct cu 12Vdc GMV in realitate baga toata tensiunea in rezistenta, aia are undeva la 0,35-0,5 ohm sau pe acolo si bineinteles arde siguranta termica.

In momentul ala ramii fara ventilatie....

Am mers toamna , iarna , primavara cu ea legata invers, in toiul verii a patit`o feciorul cel mare.

A fost "distractiv" sa vina cu ea acasa dind ventilatia la maxim pe cald la vreo +35C dar a mers.

Se gasesc sigurante la TME.

 

Grig

 

P.S, am Logan si`s multumit de el ,mai am si un Patrol, si de ala`s multumit,  treaba cu Doamne fereste de Logan chiar nu ma intereseaza.

Link spre comentariu

eu zic sa ramanem la subiectu topicului, si cea mai buna masina este ce pe care o ai, si tio permiti so intreti nu cum fac unii ,altii care isi cumpara nemtoaice bine cotate si la prima revizie incepe sa manance din coltu casei  sau cate o camere  :secret

Editat de kinderu56
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări