alex77 Postat Iunie 23, 2016 Partajează Postat Iunie 23, 2016 Salut sunt un elev dintr-un liceu tehnologic cu profil electronica.Pentru inceput as fi inceput sirena electronica pentru atestat doar ca nu-mi place unda pe care o emite mie si celorlalti.M-am gandit la un ceas electronic si singura problema este ca sunt noob la legarea portilor XOR si a decodificatoarelor si multe altele. In afara de asta am doua vesti pentru voi,una buna si una proasta.Vestea buna este ca ne putem cumpara piesele si putem pune piesele pe o placa de circuit,insa vestea proasta este ca profesorul inginer de electronica a decedat si nu avem ghid. Daca nu am ghid pot folosi Youtube-ul cu incredere?Imi explica youtube-ul ce pot realiza cu piesele astea? Link spre comentariu
alex77 Postat Iunie 23, 2016 Autor Partajează Postat Iunie 23, 2016 Nu are nimeni idei? Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 23, 2016 Partajează Postat Iunie 23, 2016 In schema nu vad nici o poarta XOR. Sau vreti sa inlocuiti diodele cu porti logice? O problema pentru voi este unde veti gasi afisaje cu decodor incorporat!? Link spre comentariu