IsBlacks Postat Iunie 19, 2016 Partajează Postat Iunie 19, 2016 Salutare, am un fiat cinquecento sporting. Pompa de benzina s-a stricat si am inlocuit-o cu alta pompa de benzina dar problema este ca nu imi mai vine alimentare pe firele din instalatie la pompa(12V) am verificat sigurantele, am schimbat releul, tot nimic. Pana la urma m-am hotarat sa pun pompa pe direct, pe firul de + punand o siguranta si un intrerupator cu cheie. Problema este ca acum litrometrul nu imi mai arata nivelul de benzina din rezervor, el functionand doar cand are pompa pusa in mufa de alimentare. Cum pot sa "pacalesc" litrometrul sa vada ca si cum ar avea pompa pusa pe instalatia masinii? Link spre comentariu
validae Postat Iunie 19, 2016 Partajează Postat Iunie 19, 2016 Cu vechea pompă venea tensiune de alimentare și cu cea nouă nu ? Link spre comentariu
IsBlacks Postat Iunie 19, 2016 Autor Partajează Postat Iunie 19, 2016 cu nici una din ele nu vine tensiune pe instalatia originala Link spre comentariu
validae Postat Iunie 19, 2016 Partajează Postat Iunie 19, 2016 Păi și cum a funcționat mașina până acum, tot cu pompa ,,pe direct,, sau s-a defectat la un moment dat pompa și după asta ai văzut că nu mai vine plusul alimentării ? Poate te ajută schema electrică: http://fiat500nelmondo.it/impianto-elettrico-fiat-500/ https://www.google.ro/search?q=schema+elettrico+fiat+cinquecento+sporting&client=opera&hs=aXK&biw=1326&bih=658&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjT8Y7xmrTNAhVHwBQKHc_jBqoQ7AkIKA#imgrc=oMAfVk_zCyj6TM%3A Link spre comentariu
IsBlacks Postat Iunie 19, 2016 Autor Partajează Postat Iunie 19, 2016 a functionat pana la un punct cand a murit motorul brusc si nu a mai pornit, am verificat tot ce am putut si nu am gasit nimic. acum am schimbat si releul si tot degeaba, asa ca am decis sa pun pompa pe direct. Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Iunie 20, 2016 Partajează Postat Iunie 20, 2016 refa instalatia originala.cel mai probabil o mufa este scoasa sau oxidata.aceea miufa contine si alimentarea pompei si semnalul pentru litrometru.improvizatia actuala duce la o uzura prematura a pompei. Link spre comentariu
Faker Postat Iunie 20, 2016 Partajează Postat Iunie 20, 2016 Ai masurat doar la punerea contactului sau si cand dai la cheie? La unele masini pompa porneste la punerea contactului, la altele cand dai la cheie sau dupa ce porneste motorul. Senzorul de presiune de pe rampa l ai verificat? Poate ca e defect si ecu masinii stie ca e presiune si nu comanda pompa. Link spre comentariu
IsBlacks Postat Iunie 20, 2016 Autor Partajează Postat Iunie 20, 2016 am masurat si la punerea contactului, si cand dau cheie, tensiunea tot nu vine, uzura pompei nu conteaza asa de mult pentru ca oricum masina va sta pornita foarte putin timp, cateva ore pe saptamana cel mult, Link spre comentariu
mac01 Postat Iunie 21, 2016 Partajează Postat Iunie 21, 2016 Tai de la mufa masinii plusul si minusul care alimenteaza pompa, pui noile fire de alimentare si bagi mufa la loc in pompa...astfel firele potentiometrului din rezervor vor ramane cuplate la instalatia masinii si-ti va indica cantitatea de benzina. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum