Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator cu 6p14p

valentin_2402

Postări Recomandate

Vreau sa realizez un amplificator cu tubul 6p14p. Care din aceste tuburi se potriveste mai bine in preamplificare : 6n1p;6n6p;6n14p 6j1p. Ps:Sunt incepator in lucrul cu lampile. Va multumesc !

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• valentin_2402

4

• Dumitrache_S

3

• romicap

2

• Untold

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Toate lampile enumerate mai sus sunt bune ca drivere pentru 6P14 P (EL84) .  Tasteaza Google si vezi ca sunt o multime de scheme cu lampile astea . In afara de 6J1P care este pentoda celelalte sunt duble triode . Documentatie se gaseste si aici pe forum ...totul e sa vrei sa cauti !

Link spre comentariu

Uite o schema pe care eu am facut un amplificator destul de bun pentru o camera :

https://www.google.ro/search?q=se+cu+6p14p&rlz=1C1ASUC_enRO601RO601&espv=2&biw=1164&bih=817&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwil98Lz7rHNAhWDvhQKHftMDG8Q_AUIBigB#imgrc=JLrL4nTOr0412M%3A

Este un  ampificator destul de simplu si usor de construit cu 6P14P si 6N2P (pe care banuiesc ca nu o ai si te pot rezolva eu cu una ca donatie )

Ca a orice amplificator pe tuburi marea problema este transformatoarele , adica :

- de alimentare 

- de iesire 

De alimentare eu am folosit pe cele de alimentare de la radio Darclle 

De iesire ar fi bine daca ai gasi de radio Rossini sau de Capri cu performante "bunicele" pentru inceput.

Daca ai posiblitati fiacare poti face comanda si vei fi pe deplin multumit . 

Acum tu sa ne spui exact ce componente ai .

Stima

Editat de dumitrache_s
Link spre comentariu