Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ford Focus Diesel probleme la pornire.


Vizitator Mihaela I.

Postări Recomandate

Vizitator Mihaela I.

Buna seara. Am si eu o problema la masina. Este vorba de un ford focus sedan 2005,motor 1.6 tdci 110 cp. Are probleme la pornire,porneste ,dar nu mereu si nu la prima cheie. In general dimineata porneste la prima cheie,iar daca reusesc sa o pornesc si circul cu ea,ajung acasa,opresc motorul si vreau sa o pornesc din nou dupa 10-20 minute,nu porneste. In prima faza imi arata martorul de la bujia incandescenta,si daca nici la a 4 sau a 5 a cheie nu porneste,dau borna de la baterie jos,si dupa alte 2-3 minute,porneste. Mai apare cateodata un led rosu care stiu ca este sistemul antifurt al masinii. Dar de ce porneste numai in anumite momente? Astept un raspuns. Multumesc anticipat

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 20
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • mottofree

    4

  • dancostea2002

    3

  • johnny79

    1

  • bogdan69

    1

Cauzele problemelor etalate de dvs pot fi multiple,de la un fir cu un contact imperfect la masa ,pana la defectiuni la ECU (calculatorul de injectie) al masinii.Se impune efectuarea unei diagnoze,pe cat posibil cu un tester dedicat marcii (Ford VCM).Evitati diagnoza cu testere generaliste sau cu interfete low-cost gen Focom,in foarte multe cazuri genereaza informatii gen ,,unkonow DTC'',iar simpla stergere a acestora nu rezolva problema.

Link spre comentariu
Vizitator Mihaela I.

Va multumesc pentru raspunsul dvs. Luni am programare la o reprezentanta Ford pentru efectuarea diagnozei. O sa va tin la curent cu rezultatul.

Link spre comentariu

Tinand cont ca este cald...in atmosfera...putin probabil bujie.......

Cauze: Filtru motorina infundat sau pompa de motorina.

Mai multe aflati la service.

Link spre comentariu

Pai initiatorul topicului a mentionat ca dimineata (cand e racoare) porneste la sfert .

Cine stie ce vede calculatorul central de aprinde martorul si blocheaza injectia la pornire ; la mine cand crapa un reluctor de ABS intra in limp mode dar poate intra si din alte 101 cauze ...

Releeul de bujii tine bujiile un timp determinat de temperatura exterioara si comunica pe CAN . pe can daca ceva e in neregula se duce draq toata treaba.

De asemenea poate fi EGR-ul sau pur si simplu murdara clapeta .Trebuie vazut cu un diagnozer adevarat .

Link spre comentariu
Vizitator Mihaela I.

Filtrul de ulei si de motorina este schimbat. Mai am de asteptat pana luni când am programare la reprezentanța Ford. Promit sa va țin la curent. Multumesc tuturor.

Link spre comentariu

Am intalnit un fenomen asemanator, dar la un motor pe benzina. Pornea greu sau deloc la cald. Era senzorul Hall de la volanta. Cand se incalzea dadea valori aiurea si ECU nu mai stia ce sa faca. 

Link spre comentariu
Vizitator Mihaela I.

Buna ziua. Cum am promis,am revenit cu un raspuns. Mi-au zis ca toate aceste lucruri sunt din cauza unor cabluri care nu fac legătură bine. Si din cauza cipului de pe cheie. Acum a ramas sa revin marțea viitoare pentru reparatii.

Link spre comentariu

Vedeti rezolvarea cablurilor ,sa nu mai fie probleme pe CAN ,cipul din chieie are cum sa stie ca a fost pornita sau nu masina recent cum stiu eu ce face la aceasta ora cardinalul Braziliei . Probabil doarme dar se poate sa nu aiba somn si nu doarme.

Succes si costuri mici la reparatie. (costuri mici - reparatie rapida,asta inteleg)

Editat de mottofree
Link spre comentariu
Vizitator Mihaela I.

Multumesc pentru raspuns. Asa sper si eu,costuri mici si reparație buna,fara revenire. Au explicat ca e din calculatorul de bord al masinii. Cel mai bine este sa fac cheie cu cip nou,după calculatorul masinii.Ramane de vazut ce urmează marți.

Link spre comentariu

specific la ford este ca nu un chip ci doua chipuri trebuiesc programate dupa erase key.se poate ca in diagnoza sa fi gasit wrong transponedr,si v-au recomandat programarea altor chipuri.Nu inteleg de ce le trebuie o saptamina ca sa programeze 2 chipuri!

Link spre comentariu

La serviceuri , poti sa rezolvi problema unui client atata timp cat nu lasi alt client de izbeliste ; in acest sens se fac programari iar daca programul este plin ... in plus se lasa si rezerva ceva timp la fiecare lucrare -de apucat sti cand te apuci dar de terminat nu , apar tot felul - de la un surub intepeni pana la un defect aiurea . 

Presupunand ca e numai un surub ,flexul si jos cu el (daca ai loc) dar ce ramane trebuie extras (partea filetata) in asa fel sa nu strici filetul doar pui alt surub la montare ;poate fi vorba de o piesa care intamplator nu o ai pe stoc si trebuie adusa de la mama draq si dureaza ,poate fi un meserias care nu vine la lucru pe motive personale ,etc .

Masinile nop se repara cu diagnozerul  ,acum nu este diagnozer pe fiecare post de lucru .

Editat de mottofree
Link spre comentariu
Vizitator Mihaela I.

La mine,problema este ca masina nu a fost cumpărată noua. A fost masina second-hand,inmatriculata prima data in Spania. Ramane de vazut ce va fi marți.

Link spre comentariu

ma rog,este aria de electronica auto si nu de surubaraie.Odata facuta diagnoza,reprogramarea chipurilor ar fi durat inca 5 minute.Chipurile sunt banale ,ID60 si ar fi rusinos ca o reprezentanta sa nu aiba pe stoc asa ceva.Dar pt asta trebuie sa stii si este altceva decat sa tai un surub cu flexul.pretul lucrarii este 200lei,durata 15min,vin curat pe maini si plec curat pe maini.BECAUSE I CAN!

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări