Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Martor baterie aprins dupa trecere prin apa


norad

Postări Recomandate

De acord cu utilizarea unuia reconditionat,cu conditia sa fie reconditionat....cum trebuie,nu doar spalat/curatat sa arate..."luna si bec"!(o expresie>arata ca nou) :da

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 40
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • norad

    7

  • doru3160

    5

  • dancostea2002

    5

  • mottofree

    5

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Alternatorul la Doblo e destul de expus, chiar langa planetara iar pt demontarea lui trebuie sa scoti planetara lunga afara. Am reparat multe alternatoare la Doblo si ca si constructie, alternatorul e facut destul de prost. Ca sa scoti statorul afara din carcasa ai nevoie de o presa. Modelul de alternator e Denso chit ca pe capac scrie Magneti Marelli si in cele mai multe cazuri problemele au fost la puntea de diode.

Apoi de alternatorul de Mercedes A class(w168) ce să mai spunem.. :rade: că l-au montat isteții sub mașină de toată apa vine în el,iar electromotorul de pornire e crimă ca să-l demontezi...
Link spre comentariu

Daca statorul e prajit 100% sint moarte si diodele si releul regulator. Poti sa iei unul remanufactured dar iti recomand unul de 120A nu de 70. Nici nu am vazut pe Doblo de 70 doar de 120A. Poate la cele fara clima, cine stie.

Link spre comentariu

Apoi de alternatorul de Mercedes A class(w168) ce să mai spunem.. :rade: că l-au montat isteții sub mașină de toată apa vine în el,iar electromotorul de pornire e crimă ca să-l demontezi...

Ca sa-i asigure racirea cum trebuie. :rade: Am vazut in urma cu citiva ani buni, la un autoturism Fiat (nu mai stiu ce tip) electromotorul  era fixat sub masina. Ca sa-l demontezi, trebuia sa ridici masina pe elevator, sau sa o pui pe canal.

Editat de GEO 53 BN
Link spre comentariu

;;Minuni" de acestea ingineresti gasim la toate marcile si tipurile de masini.Recordul il detine de departe grupul PSG.Un mic exemplu,pt repararea inchiderii centralizate la Peugeot este necesar demontarea bordului .O simpla amplasare a mufelor mai jos cu aproximativ 10cm (spatiul permite,este liber) ar fi facut mai facila mentenanta acesteia.

Link spre comentariu

Rugina ar fi un motiv serios de gandire...in rest aceleasi hibe,doar ca la dacia sunt mai ieftin de rezolvat.

Cand aveam inca breaka mea,ma intrebam de ce cate unul din spate ma depaseste si pe urma sta in fata mea,deci nu era in mod deosebit grabit.Acum cand nimeresc in spatele unui matiz,cielo sau dacia model vechi,realizez ca mirosul de gaze era un motiv serios care ma indeamna si pe mine acum sa nu stau in spatele unui exemplar noneuro.Oricat de bun ar fi filtrul polen,tot deranjant ramane acel miros de gaze.

Link spre comentariu

Or fi greu de reparat mașinile moderne,dar în caz de accident măcar te protejază.Bătrâna Dacie în afară de centura de siguranță,nu prea avea alt sistem de protecție,si la ultimele modele fabricate am văzut că au introdus sub bord o țeavă între stâlpi,cu două flanșe la capăt.Iar referitor la A class,e dificilă procedura de service(am cumpărat pentru părinți acum două luni un A170 automat,diesel),dar în caz de accident motorul și cutia(așezate la unghi de 45grade) pătrund în podeaua sandwich,nu vin în habitaclu.

Link spre comentariu

Rezolvat cu alternator nou (650 lei + curea + manopera). Alternatorul defect a ramas la mine. Il voi trimite la o firma ce repara alternatoare, ca sa-l am de schimb; ma astept la orice la aceasta masina.

 

Am pus un link cu imaginea in care se vede minunata solutie a inginerilor de la Fiat privitoare la scurgerea apei de pe parbriz. Un tub scurt din cauciuc ce directioneaza apa pe compresorul de la aerul conditionat si mai departe pe alternator.

 

http://i64.tinypic.com/xbeg3m.jpg

 

Va trebui sa gasesc o solutie si sa cobor un furtun pana sub masina. Pe forumurile Fiat sunt multi utilizatori care au avut fix aceleasi probleme cu apa cursa pe alternator.

 

Acum vreau sa intreb: Desi alternatorul nu mai functiona, la un moment dat becul martor din bord (baterie) s-a stins. De ce ?

In mod normal, tensiunea pe baterie e masurata tot timpul. Daca scade sub o anumita valoare, becul din bord se aprinde. Or, in acest caz tensiunea a scazut tot timpul si becul s-a stins la un moment dat.

Link spre comentariu

Nou. Magneti Marelli. De la e-piesa.ro. Se poate sterge daca se considera reclama.

P.S. Acum vad ca e la pretul de 670 RON, dar eu l-am luat mai ieftin.

Link spre comentariu

este un pret excelent,dar totusi ceva este straniu,pentru ca numai releul de incarcare este 230lei.Bine ca s-a rezolvat si sunteti multumit!

Link spre comentariu

Alternatoarele genereaza semnal si pt bec .

De obicei sunt 9 diode in punte :3 pt + ,trei pt - si trei pt bec .Cand becul e aprins , incarcare nu mai era si alternatorul era cu un picior si jumate in groapa ;cand s-a 'terminat' s-a stins si becul ...  

Link spre comentariu

La el nu e asa, martorul de baterie e aprins/stins de catre ecu masinii prin can. F bun pretul pt alternator nou si original. Eu sapt asta am fost sa comand 2 alternatoare noi, un Hitachi de 90A si un Mitsubishi Electric de 120A, ambele cu pompa vacuum. Originale costau 1600 si 1700 lei, f multi bani. Intr un final am 2 alternatoare AS cu 1300 ambele si garantie 2 ani.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări