morocanosul Postat Mai 28, 2016 Partajează Postat Mai 28, 2016 De acord cu utilizarea unuia reconditionat,cu conditia sa fie reconditionat....cum trebuie,nu doar spalat/curatat sa arate..."luna si bec"!(o expresie>arata ca nou) Link spre comentariu
adydep Postat Mai 28, 2016 Partajează Postat Mai 28, 2016 Alternatorul la Doblo e destul de expus, chiar langa planetara iar pt demontarea lui trebuie sa scoti planetara lunga afara. Am reparat multe alternatoare la Doblo si ca si constructie, alternatorul e facut destul de prost. Ca sa scoti statorul afara din carcasa ai nevoie de o presa. Modelul de alternator e Denso chit ca pe capac scrie Magneti Marelli si in cele mai multe cazuri problemele au fost la puntea de diode. Apoi de alternatorul de Mercedes A class(w168) ce să mai spunem.. că l-au montat isteții sub mașină de toată apa vine în el,iar electromotorul de pornire e crimă ca să-l demontezi... Link spre comentariu
Faker Postat Mai 28, 2016 Partajează Postat Mai 28, 2016 Daca statorul e prajit 100% sint moarte si diodele si releul regulator. Poti sa iei unul remanufactured dar iti recomand unul de 120A nu de 70. Nici nu am vazut pe Doblo de 70 doar de 120A. Poate la cele fara clima, cine stie. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Mai 28, 2016 Partajează Postat Mai 28, 2016 (editat) Apoi de alternatorul de Mercedes A class(w168) ce să mai spunem.. că l-au montat isteții sub mașină de toată apa vine în el,iar electromotorul de pornire e crimă ca să-l demontezi... Ca sa-i asigure racirea cum trebuie. Am vazut in urma cu citiva ani buni, la un autoturism Fiat (nu mai stiu ce tip) electromotorul era fixat sub masina. Ca sa-l demontezi, trebuia sa ridici masina pe elevator, sau sa o pui pe canal. Editat Mai 28, 2016 de GEO 53 BN Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Mai 29, 2016 Partajează Postat Mai 29, 2016 ;;Minuni" de acestea ingineresti gasim la toate marcile si tipurile de masini.Recordul il detine de departe grupul PSG.Un mic exemplu,pt repararea inchiderii centralizate la Peugeot este necesar demontarea bordului .O simpla amplasare a mufelor mai jos cu aproximativ 10cm (spatiul permite,este liber) ar fi facut mai facila mentenanta acesteia. Link spre comentariu
mottofree Postat Iunie 3, 2016 Partajează Postat Iunie 3, 2016 Continuind pe acelasi ton ,la A de la Mercedes trebuie sa dai jos motorul pt a schimba bujiile ... Link spre comentariu
validae Postat Iunie 3, 2016 Partajează Postat Iunie 3, 2016 Mă faceți să regret că trebuie să renunț la bătrâna mea Dacie Break, când aud ce minuni tehnice au mașinile moderne... Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 3, 2016 Partajează Postat Iunie 3, 2016 Rugina ar fi un motiv serios de gandire...in rest aceleasi hibe,doar ca la dacia sunt mai ieftin de rezolvat. Cand aveam inca breaka mea,ma intrebam de ce cate unul din spate ma depaseste si pe urma sta in fata mea,deci nu era in mod deosebit grabit.Acum cand nimeresc in spatele unui matiz,cielo sau dacia model vechi,realizez ca mirosul de gaze era un motiv serios care ma indeamna si pe mine acum sa nu stau in spatele unui exemplar noneuro.Oricat de bun ar fi filtrul polen,tot deranjant ramane acel miros de gaze. Link spre comentariu
adydep Postat Iunie 3, 2016 Partajează Postat Iunie 3, 2016 Or fi greu de reparat mașinile moderne,dar în caz de accident măcar te protejază.Bătrâna Dacie în afară de centura de siguranță,nu prea avea alt sistem de protecție,si la ultimele modele fabricate am văzut că au introdus sub bord o țeavă între stâlpi,cu două flanșe la capăt.Iar referitor la A class,e dificilă procedura de service(am cumpărat pentru părinți acum două luni un A170 automat,diesel),dar în caz de accident motorul și cutia(așezate la unghi de 45grade) pătrund în podeaua sandwich,nu vin în habitaclu. Link spre comentariu
norad Postat Iunie 8, 2016 Autor Partajează Postat Iunie 8, 2016 Rezolvat cu alternator nou (650 lei + curea + manopera). Alternatorul defect a ramas la mine. Il voi trimite la o firma ce repara alternatoare, ca sa-l am de schimb; ma astept la orice la aceasta masina. Am pus un link cu imaginea in care se vede minunata solutie a inginerilor de la Fiat privitoare la scurgerea apei de pe parbriz. Un tub scurt din cauciuc ce directioneaza apa pe compresorul de la aerul conditionat si mai departe pe alternator. http://i64.tinypic.com/xbeg3m.jpg Va trebui sa gasesc o solutie si sa cobor un furtun pana sub masina. Pe forumurile Fiat sunt multi utilizatori care au avut fix aceleasi probleme cu apa cursa pe alternator. Acum vreau sa intreb: Desi alternatorul nu mai functiona, la un moment dat becul martor din bord (baterie) s-a stins. De ce ? In mod normal, tensiunea pe baterie e masurata tot timpul. Daca scade sub o anumita valoare, becul din bord se aprinde. Or, in acest caz tensiunea a scazut tot timpul si becul s-a stins la un moment dat. Link spre comentariu
Faker Postat Iunie 8, 2016 Partajează Postat Iunie 8, 2016 Ce alternator ai luat? AS sau Cargo? Ma gandesc ca ai luat unul remanufactured, nu original, nu? Link spre comentariu
norad Postat Iunie 8, 2016 Autor Partajează Postat Iunie 8, 2016 Nou. Magneti Marelli. De la e-piesa.ro. Se poate sterge daca se considera reclama. P.S. Acum vad ca e la pretul de 670 RON, dar eu l-am luat mai ieftin. Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Iunie 9, 2016 Partajează Postat Iunie 9, 2016 este un pret excelent,dar totusi ceva este straniu,pentru ca numai releul de incarcare este 230lei.Bine ca s-a rezolvat si sunteti multumit! Link spre comentariu
mottofree Postat Iunie 9, 2016 Partajează Postat Iunie 9, 2016 Alternatoarele genereaza semnal si pt bec . De obicei sunt 9 diode in punte :3 pt + ,trei pt - si trei pt bec .Cand becul e aprins , incarcare nu mai era si alternatorul era cu un picior si jumate in groapa ;cand s-a 'terminat' s-a stins si becul ... Link spre comentariu
Faker Postat Iunie 10, 2016 Partajează Postat Iunie 10, 2016 La el nu e asa, martorul de baterie e aprins/stins de catre ecu masinii prin can. F bun pretul pt alternator nou si original. Eu sapt asta am fost sa comand 2 alternatoare noi, un Hitachi de 90A si un Mitsubishi Electric de 120A, ambele cu pompa vacuum. Originale costau 1600 si 1700 lei, f multi bani. Intr un final am 2 alternatoare AS cu 1300 ambele si garantie 2 ani. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum