Vizitator Ovidiu Busuioc Postat Mai 16, 2016 Partajează Postat Mai 16, 2016 Buna dimineata, Sunt nou pe forum si sunt incepator in ceea ce tine de domeniul electronicii avand niste baze de electrotehnica. Doresc sa confectionez asa ceva pentru semnalizarea la o masina: https://www.youtube.com/watch?v=uThXPOyJ-3s As dori sa stiu de ce componente am nevoie. Din ce am citit pe net as avea nevoie de un microcontroller. Dar de care microcontroller? Cum se conecteaza acesta la banda cu leduri si cum se programeaza? As putea folosi o banda led din comert pe care doar sa o programez sau trebuie realizat circuitul de la zero? Exista un modul pe piata care sa faca ceea ce vreau? Multumesc anticipat Link spre comentariu
ilzul Postat Mai 17, 2016 Partajează Postat Mai 17, 2016 (editat) M-am jucat si eu cu ceva de genul. Voiam sa imi fac in oglinzile laterale ale masinii insa am lasat "proiectul" balta.Treaba se complica putin daca ai o masina cu "calculator de lumini", adica daca iti vede bec ars.Ori cumperi banda respectiva gata facuta, programata (presupun ca se gasesc), ori faci tu montajul.Ai nevoie de un microcontroler (si de oscilator si condensatori), un regulator de tensiune (de regula de 5 volti), leduri si rezistente, desigur si eventuale fire de conexiune intre ele.Microcontrolerul se programeaza in functie de el, pentru ca pot fi si pic si atinny/atmel, etc. Cel din video de exemplu, este un atmega328.Link video: https://video.fotp3-2.fna.fbcdn.net/v/t42.1790-2/12206042_1480126178960038_1311034569_n.mp4?efg=eyJybHIiOjQxNCwicmxhIjo1MTIsInZlbmNvZGVfdGFnIjoidjJfNDI2X2NyZl8yM19tYWluXzMuMF9zZCJ9&rl=414&vabr=230&oh=df740beaf1369d6217777388789dc043&oe=573AEDC2 Editat Mai 17, 2016 de ilzul Link spre comentariu