Vizitator Munteanu Florin Postat Mai 3, 2016 Partajează Postat Mai 3, 2016 Buna ziua. Am primit un invertor ALL RIDE pentru baterie auto ca cel din poza de la 12 la 230v de 150w. Am incercat sa-l verific cu un alimentator doar filtrat. Daca invertorul este pornit si-l conectez la alimentator da un semnal sonor incontinuu. Daca-l opresc din buton si-l repornesc cu alimentatorul conectat la el semnalul sonor dispare dar nu scoate nici o tensiune de 220v la priza lui (am verificat cu un multimetru). L-am desfacut si pare mult mai complex decat schemele de invertoare vazute de mine si nu inteleg de ce atata complexitate. Am observat in el doi tranzistori IFR N44, patru tranzistori IFR830 (asa cred), doua optocuploare, doua integrate care controleaza stabilizarea tensiunii, doua amplificatoare operationale duble, etc.Am cautat schema pe net dar daca scriu invertor all ride gasesc doar anunturi de vanzare. Ma poate ajuta cineva cu o schema sau un link? E posibil daca-l conectez la bateria unui automobil sa functioneze dar sunt si eu curios de ce trebuie sa fie atat de complex si i-mi doresc schema lui. Link spre comentariu
electronunervos Postat Mai 4, 2016 Partajează Postat Mai 4, 2016 Complexitatea probabil se traduce printr-o stabilizare mult mai buna. Vezi ca nu cumva sa scada tensiunea prea mult in primele ms de la pornire si sa intre in protectie under-voltage.Verifica prin el electroliticii, am avut unul asemanator si nu mai pornea de la 2 electrolitici mici. Link spre comentariu
amudsen Postat Mai 4, 2016 Partajează Postat Mai 4, 2016 1. Conecteaza-l la alimentarea prin bricheta a masinii (vezi sa fie alimentata), tiuitul ala inseamna ca alimentarea nu e ok. 2.Pune un consumator pe el, unele nu pornesc decat asa. 3.Scheme invertor masina sunt pe net, fiecare producator o adapteaza pe a lui. Link spre comentariu
Vizitator Munteanu Florin Postat Mai 4, 2016 Partajează Postat Mai 4, 2016 Cineva mi-a spus ca se găseşte chema la invertorul acesta dar eu nu reuşesc să dau de ia. Dacă scriu doar numele invertorului gasest doar anunturi de vânzare. As dori un link daca e posibil catre producator sau catre undeva unde gasesc mai multe scheme. Cineva mi-a spus ca se găseşte schema la invertorul acesta dar eu nu reuşesc să dau de ia. Dacă scriu doar numele invertorului gasest doar anunturi de vânzare. As dori un link daca e posibil catre producator sau catre undeva unde gasesc mai multe scheme. Link spre comentariu
kinderu56 Postat Mai 4, 2016 Partajează Postat Mai 4, 2016 (editat) ce circuit intregrat are tl494? si lm324? Editat Mai 4, 2016 de kinderu56 Link spre comentariu
Vizitator Munteanu Florin Postat Mai 4, 2016 Partajează Postat Mai 4, 2016 Invertorul are doi tranzistori IFR Z44N, patru tr IFR 830, două integrate KA3525A, două integrate MA17358, si parca două opticuploare P817. Din această cauză mi se pare cam complex. Va rog sa-mi spuneţi unde aş putea găsi schema lui. Sunt curios de ce este asa complex. Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 4, 2016 Partajează Postat Mai 4, 2016 Pai cam asa trebuie sa fie... primul 3525 comanda cele doua IRFZ44 si obtii inalta tensiune, curent continuu. Al doilea 3525 comanda puntea H formata din cele 4 X IRF830 si obtii curent alternativ din curent continuu. 17358-urile sunt amplificatoare operationale si foarte probabill se ocupa de protectiile pe joasa si inalta tensiune... Link spre comentariu
Vizitator Munteanu Florin Postat Mai 5, 2016 Partajează Postat Mai 5, 2016 Sunt curios sa văd şi eu schema lui şi nu reusesc s-o găsesc, asta este cea mai mare problema a mea. Link spre comentariu
validae Postat Mai 5, 2016 Partajează Postat Mai 5, 2016 Conectează-l la baterie auto, fiindcă dacă sursa nu dă cel puţin 3-4A atunci tensiunea ei scade sub 12V şi invertorul dă semnal de avarie şi nu porneşte. Dacă şi pe baterie face la fel, atunci este defect. Ca sarcină pune-i un bec de 230V/100W, nu măsura cu multimetrul fiindcă va indica eronat din cauza formei nesinusoidale a curentului. Atenţie şi la grosimea cablurilor de alimentare şi contactul bun la bornele bateriei, şi acelea pot face probleme. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum