Vizitator Constantin Drezaliu Postat Mai 1, 2016 Partajează Postat Mai 1, 2016 Masina functioneaza corect ,pana la stoarcere.La stoarcere are viteza mica,indiferent de poz.selectorului de viteza.Am verificat motorul separat-am schimbat carbunii,mai ieseau 3 mm din suport,dupa care motorul functioneaza ok ,atinge turatia maxima.As dori o schema a modulului electronic sau macar sectiunea cu,comanda motorului.VA MULTUMESC. Link spre comentariu
validae Postat Mai 1, 2016 Partajează Postat Mai 1, 2016 Ați verificat totuși starea selectorului de viteză ? Poate are un scurtcircuit între trasee și asta duce la blocarea softului când ajunge la stoarcere. Demontați panoul frontal și verificați și starea tuturor microcontactelor, să nu aibă rezistență parazită din cauza umezelii și oxidării, pentru asta ar trebui să dezlipiți unul sau doi pini, în funcție de tipul microcontactului, ca să nu dea eroare din cauza divizorului rezistiv de pe placă.Scheme nu veți găsi prea ușor, cel puțin eu am renunțat la a mai le căuta....problemele ce nu țin de soft se pot remedia și fără schemă. Link spre comentariu
gymy Postat Mai 1, 2016 Partajează Postat Mai 1, 2016 Masina functioneaza corect ,pana la stoarcere.La stoarcere are viteza mica,indiferent de poz.selectorului de viteza.Am verificat motorul separat-am schimbat carbunii,mai ieseau 3 mm din suport,dupa care motorul functioneaza ok ,atinge turatia maxima.As dori o schema a modulului electronic sau macar sectiunea cu,comanda motorului.VA MULTUMESC. 3 mm la carbuni e foarte putin.Nu spun ca asta ar fi cauza dar ar trebui schimbati din punctul meu de vedere. Incearca sa vezi furtunul de la presostat sau chiar presostatul. Link spre comentariu
validae Postat Mai 1, 2016 Partajează Postat Mai 1, 2016 A menționat faptul că a schimbat cărbunii scurți (ieșeau 3 mm din suport). Am vrut să-i sugerez același lucru și eu, dar am citit din nou postarea și am văzut că-i schimbase deja. Dacă era presostatul de vină fie nu lua apă destulă, fie golea mereu apa din cuvă. Cred totuși că problema nu e de acolo, trebuie verificată starea panoului programator mai întâi.Ar mai trebui totuși verificată și starea tahogeneratorului de la motor și starea tuturor cuplelor plăcii, în general. Link spre comentariu
laurentiu333 Postat Mai 2, 2016 Partajează Postat Mai 2, 2016 Curatata placa electronica{praf de carbune depus pe componente} Curatat colectorul intre caneluri.. Inlocuit motor.. Link spre comentariu
gymy Postat Mai 3, 2016 Partajează Postat Mai 3, 2016 A menționat faptul că a schimbat cărbunii scurți (ieșeau 3 mm din suport). Am vrut să-i sugerez același lucru și eu, dar am citit din nou postarea și am văzut că-i schimbase deja. Dacă era presostatul de vină fie nu lua apă destulă, fie golea mereu apa din cuvă. Cred totuși că problema nu e de acolo, trebuie verificată starea panoului programator mai întâi.Ar mai trebui totuși verificată și starea tahogeneratorului de la motor și starea tuturor cuplelor plăcii, în general. Daca nu elimina toata apa sau presostatul da eroarea asta nu o sa porneasca niciodata pe stoarcere.Am intilnit cazuri cand din cauza depunerilor de calcar sau mazga in cazul apei de fantina era infundat furtunul de la presostat in partea de jos aproape 100%.Alt simtom pe care il dadea masina era cantitatea mai mare de apa pe spalare. Asta o poti proba simplu daca pui masina pe stoarcere fara furunasul de la presostat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum