Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Regulator de tensiune


1835

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • 1835

    5

  • vio2007

    3

  • niq_ro

    2

  • one

    1

Top autori în acest subiect

Pai daca folosesti un alternator auto, atunci poti pune un regulator auto, care face reglajul in bobina de excitatie.

Nu folosesc un alternator.Folosesc un dinam mai puternic...
Link spre comentariu

Dar nu as putea sa folosesc un stabiliztor de tensiune,stiu eu de vro 14V? :smt017 Problema e ca nu decupleaza cand e plin.Am o schema de vro 12V / 30A pot sa o modific cred... :weedman: Nu stiu...voi ce spuneti? :partyman:

Link spre comentariu

Pai daca faci un stabilizator care sa mentina mereu la bornele bateriei 14,4V nu trebuie sa decuplezi niciodata bateria. Ce la masina atunci cand merge 30 de ore incontinuu motorul decupleaza cineva bateria?!?

Link spre comentariu

Am o schema de vro 12V / 30A pot sa o modific cred... Nu stiu...voi ce spuneti?

Noi nu spunem nimic...De unde sa stim noi daca poti tu sa o modifici sau nu?Posteaza schema!
Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Vezi care este capacitatea acumulatorului amper/ora ca sa stii curentul max de incarcare = 1/10 din capacitate . Ai putea adapta o schema de incarcator de acumulator cu decuplarea acumulatorului la terminarea ciclului de incarcare .Scheme cu tranzistoaresi tiristoare erau prin tehnium , daca vrei sa-ti deconecteze acumulatorul.

Link spre comentariu

Vezi care este capacitatea acumulatorului amper/ora ca sa stii curentul max de incarcare = 1/10 din capacitate...

1/10 din capacitate nu-i curentul maxim de incarcare, este curentul la care incarcarea dureaza 10-16 ore...daca de la o eoliana incarci acumulatorii la un curent asa mic pierzi energie, asta in cazul in care nu ai un acumulator cu o capacitate de 10 ori mai mare decit capabilitatea in curent a eolianei.Telefoanele mobile incarca cu 0,4*I nominal.La navomodele am vazut acumulatori care erau incarcati cu 0,8*I nominal.In timpul incarcarii erau ventilati ...
Link spre comentariu

Incarcarea acumulatorilor se poate face in doua feluri: 1-incarcare normala la un curent de 1/10 din capacitate, care se face intr-un timp mai lung cuprins intre 11....14 ore si care garanteaza o durata de folosire (viata) mai mare a acumulatorului.Curentul si timpul de incarcare este specificat chiar pe acumulator de unii producatori . 2-incarcarea rapida care se face la un curent mai mare decat 1/10 din capacitate in timp mai scurt 2 la 5ore .Acest mod de incarcare scurteaza mult durata de folosire a acumulatorului.Este recomandat ca dupa 4-5 incarcari rapide sa se faca o incarcare normala pentru a prelungi durata de utilizare a acumulatorului . La incarcare temperatura acumulatorului nu trebuie sa depaseasca +40 grade C . Numai acumulatorii cu plumb capsulati se pot incarca rapid doar daca este specificat de producator !! :smt006

Link spre comentariu

Nu numai cei cu plumb! Automodelul meu este alimentat din acumulatori litiu de 4 amperi si la nevoie pot fi incarcati in 30 minute.In timpul competitiei de multe ori i-am incarcat asa intre doua probe.

Link spre comentariu

Colegul nostru de forum 1835 ne-arugat cu o schema de regulator de tensiune pentru incarcarea unui acumulator auto cu un dinam !!

Merci ...Dar nu cred sa gasesc o schema la vro 500W :smt102
Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări