Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sursa de alimentare reglabila-ZSM-31

Postări Recomandate

Salutari !

Sunt incepator in electronica si am cumparat un kit ZSM-31 bricolaz Do-It-yourself(Aceasta find o sursa de laborator premade), Am inceput sa-lo montez , dupa ~2 oream terminat-o cand sa-o testez voltajul merge bine , dar cand sa testez cat curent scoate acesta scoate aproximativ  400 ma . Daca se poate a-si vrea sa stiu de ce nu scoate 1 A . Mentionez ca am folosit un trav de 24v 1 A , am vazut ca nu merge si am incercat cu o sursa lineara de curent de 15 v 10 A care am pus-o la condensator  si face aceasi lucru . Nu inteleg de ce !! Ajutor ! 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 58
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

curentul a fost masurat pe o rezistenta de 1 ohm  curentul find de 290 ma . am putut pune  doar doua poze

Am incercat sa pun mai multe rezistente  dar cu toate au acelasi rezultat maxim 290-400 ma(din transformator !). Din experienta putina pe care o am mi-am dat seama  ca atunci cand dau potentiometru de curent la maxim sursa  parca e limitata . Cand pun sursa lineare de 15 V 10 A  Scoate 400 ma si pare ca poate sa scoata curent dar e limitata . 

post-257298-0-67975900-1461604797_thumb.jpg

post-257298-0-27492700-1461604798_thumb.jpg

Editat de Mircea Sabau
Link spre comentariu

Salutari !

Sunt incepator in electronica si am cumparat un kit ZSM-31 bricolaz Do-It-yourself(Aceasta find o sursa de laborator premade), Am inceput sa-lo montez , dupa ~2 oream terminat-o cand sa-o testez voltajul merge bine , dar cand sa testez cat curent scoate acesta scoate aproximativ  400 ma . Daca se poate a-si vrea sa stiu de ce nu scoate 1 A . Mentionez ca am folosit un trav de 24v 1 A , am vazut ca nu merge si am incercat cu o sursa lineara de curent de 15 v 10 A care am pus-o la condensator  si face aceasi lucru . Nu inteleg de ce !! Ajutor !