Mircea Sabau Postat Aprilie 25, 2016 Partajează Postat Aprilie 25, 2016 Salutari ! Sunt incepator in electronica si am cumparat un kit ZSM-31 bricolaz Do-It-yourself(Aceasta find o sursa de laborator premade), Am inceput sa-lo montez , dupa ~2 oream terminat-o cand sa-o testez voltajul merge bine , dar cand sa testez cat curent scoate acesta scoate aproximativ 400 ma . Daca se poate a-si vrea sa stiu de ce nu scoate 1 A . Mentionez ca am folosit un trav de 24v 1 A , am vazut ca nu merge si am incercat cu o sursa lineara de curent de 15 v 10 A care am pus-o la condensator si face aceasi lucru . Nu inteleg de ce !! Ajutor ! Link spre comentariu
PKP98 Postat Aprilie 25, 2016 Partajează Postat Aprilie 25, 2016 Cum ai ajuns la concluzia ca "scoate 400mA",adica cum ai testat-o? Link spre comentariu
Mircea Sabau Postat Aprilie 25, 2016 Autor Partajează Postat Aprilie 25, 2016 cu multimetrul si cu un lcd care arata voltajul si curentul Link spre comentariu
PKP98 Postat Aprilie 25, 2016 Partajează Postat Aprilie 25, 2016 Sper ca nu ai legat ampermetrul in paralel cu sursa ,pune o poza te rog sa vad si eu cum ai masurat curentul. Link spre comentariu
Mircea Sabau Postat Aprilie 25, 2016 Autor Partajează Postat Aprilie 25, 2016 (editat) curentul a fost masurat pe o rezistenta de 1 ohm curentul find de 290 ma . am putut pune doar doua poze Am incercat sa pun mai multe rezistente dar cu toate au acelasi rezultat maxim 290-400 ma(din transformator !). Din experienta putina pe care o am mi-am dat seama ca atunci cand dau potentiometru de curent la maxim sursa parca e limitata . Cand pun sursa lineare de 15 V 10 A Scoate 400 ma si pare ca poate sa scoata curent dar e limitata . Editat Aprilie 25, 2016 de Mircea Sabau Link spre comentariu