Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ce ziceti de asta?


Mar

Postări Recomandate

@yo9hmd,cred ca trebuie sa imi cer scuze pentru ca am fost acid ,dar din frazele tele multi pot trage concluzii gresite.am o calificare auto si nu am profesat dar lucrurile de baza nu se schimba,de exemplu ca ar fi un lucru bun sa merg cu temperatura mai mica.ai sa ma apuc sa dau termostatul definitiv jos de pe masina ca mai mult incurca! in loc sa imi repar defectul si sa inlatur cauza scot termostatul pe timpul verii si merg fara el.Prin urmatorul post ai aratat ca stii despre ce vorbesti dar as vrea si eu poze si filme cu realizari nu cu linkuri la youtube.aici ,pe forum problema este de principiu,daca cu o celula economisesc un litru,ai sa mai pun 8 celule sa economisesc toata benzina!crezi ca se poate?eu cu motor de 2200cmc consum 8 afara ,12 in oras cu masina generatie veche.si asta condusa agresiv.ai sa opresc toti consumatorii,sa merg incet sa consum putin si sa ma laud pe aici ca e de la hidroliza,crezi ca poti conduce incet cu 110 CP?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 36
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • yo9hrb

    4

  • YO9GR

    4

  • Mar

    2

  • florin.bulau

    2

Top autori în acest subiect

Si daca puneti 10 celule, produce chiar benzina ... a fost doar o gluma ! Din punctul meu de vedere, ceea ce se obtine, este o ardere mai buna, emisii mai "curate", etc. Asta se regaseste intr-un consum energetic corelativ, fiindca nu vorbim de perpetuum mobile. Nu stiu cat se poate vorbi despre o crestere semnificativa a randamentului motorului fiindca energia electrica consumata pentru producerea gazului este luata din sistemul electric al autoturismului... Numarul celulelor duce la cresterea randamentului sistemului HHO, dar nu al motorului. Pe de alta parte marirea numarului celulelor, duce la cresterea curentului consumat si asa mai departe.Asa cum am spus, am experimentat doar acest sistem pe o Dacie veche, nu in mers si acest sistem nu reprezinta o alternativa la combustibilul conventional. A fost folosita doar o celula, care a produs gazul cat sa creasca putin turatia motorului, ceea ce era normal.Cred intr-o scadere a consumului de benzina, dar sub 10% (in cel mai fericit caz). Trebuie sa va ganditi si la o situatie care poate aparea ... In cazul unui accident, riscul producerii unui incendiu este foarte ridicat. Asa ca, neavand un produs omolagat de RAR si deoarece ati facut modificari neautorizate la sistemul de alimentare, care a dus la producerea eventualului incendiu, va mai despagubeste firma de asigurare ? Cineva va putea spune, ca se pot folosi butelii din inox pentru producerea gazului, ceea ce este adevarat, dar trebuie sa va ganditi, daca merita acest efort.

Link spre comentariu

Cred intr-o scadere a consumului de benzina, dar sub 10% (in cel mai fericit caz).

:ras: :ras: :ras: cum scade consumul de benzina daca tot ce se obtine acolo se obtine pe seama benzinei?
Link spre comentariu

Un mod de a scadea consumul, dar intr-un procent foarte mic, este o ardere aproape completa a amestecului in camera de ardere. Nu discut celelalte modalitati care nu fac obiectul acestui topic.

Link spre comentariu

ok, ca sa desfaci molecula de apa in doi atomi de hidrogen si unul de oxigen vei consuma o cantitate de energie. aceeasi cantitate de energie o vei obtine atunci cand atomii de hidrogen si de oxigen se vor transforma in apa (adica bilantul energetic este fix egal cu 0). in mod obligatoriu trebuie luat in calcul randamentul, care e subunitar, si intr-un final nu vei avea nici un castig (scadere a consumului cum spui tu) :da

Link spre comentariu

Cred ca dumnealui zice ca va creste usor randamentul arderii benzinei cand se adauga hidrogen si oxigen , cu un procent mic este sa zicem plauzibil . Deci nu din apa se obtine energia in plus , arderea mai buna a benzinei acopera si electroliza si mai ramane ceva . Eu as zice oricum ca nu prea merita efortul .Nu are legatura cu "perpetuum mobile" - motor cu apa chioara cum se sustine pe atatea situri si s-a tot discutat mai inainte .

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări