Faby22 Postat Aprilie 2, 2016 Partajează Postat Aprilie 2, 2016 Buna ziua!, sunt incepator si vreau sa imi fac un filtru audio in 2 cai, am schema am tot, dar nu stiu bobinele cum sa le fac, adica cate spire pun pe bobina ptr driver si cate spire pun pe bobina ptr woofer, mentionez ca folosesc sarma de 1-1,5mm Link spre comentariu
ahegyes Postat Aprilie 4, 2016 Partajează Postat Aprilie 4, 2016 (editat) Ai 3 variante: 1 - cauti pe net un calculator pt dimensiunile bobinei. In opinia mea sanse foarte mici sa nimeresti o bobina care sa fie macar pe aproape de valoarea dorita 2 - cumperi sau imprumuti un aparat de masura (multimetru) care masoara si inductanta - pret aprox 200lei 3 - cumperi bobinele de-a gata. Editat Aprilie 4, 2016 de ahegyes Link spre comentariu
bercenaru Postat Aprilie 4, 2016 Partajează Postat Aprilie 4, 2016 (editat) http://www.colomar.com/Shavano/inductor_info.html Eu l-am folosit cu succes, 99% te apropii de adevar. Succes Editat Aprilie 4, 2016 de bercenaru Link spre comentariu
Faby22 Postat Aprilie 4, 2016 Autor Partajează Postat Aprilie 4, 2016 da mai bine le fac eu, multumesc de program, si inca ceva la mh pun frecventa driverului sau impedanta? Link spre comentariu
tomalex Postat Aprilie 4, 2016 Partajează Postat Aprilie 4, 2016 da mai bine le fac eu, multumesc de program, si inca ceva la mh pun frecventa driverului sau impedanta? Daca tot intrebi asta, mai bine ia bobinele de-a gata - e mai simplu Link spre comentariu
Faby22 Postat Aprilie 4, 2016 Autor Partajează Postat Aprilie 4, 2016 pai intreb ca nu stiu... daca fac filtru, asta ar fi primul meu proiect si cablaj realizat Link spre comentariu