Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

A1491 C3855 - informatii

Postări Recomandate

Salut ! Am si eu nevoie de voi sa ma ajutati, va rog . Am o satie veche (am deschis un topic despre - si din ce am vazut nu merita investitia fiind vorba de integratul pentru comutare logica  ) insa  amplificatorul este functional   si as vrea sa scot piesele si sa fac un amplificator direct cu A1491 C3855 insa nu am gasit nici o schema cu acestia, astfel intrebarea mea este aveti cumva schema pentru cei doi si merita sa refac sau imi recomandati altceva ,(mentionez ca sunt amator si nu doresc o investitie prea mare) ? 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 14
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Zile populare

Top autori în acest subiect

Si asta este f adevarat!

Teoretic ar merge injectat semnal pe potentioetrul de volum pe masa si extremitati.

Pune citeva poze detaliate pe la potentiometul de volum si restul.

Link spre comentariu
Sper ca sunt clare , daca nu lasati mi comentariu ... Problema in plus este ca are si control prin telecomanda si la potentiometrul de volum are un motoras care initial imi tine potentiometrul pe 0 (probabil pana se alege canalul de intrare) ... si asta cred ca e mai dificil de rezolvat

[uPosted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Editat de Stefan Andrei Lupu
Link spre comentariu

Intrerupi un traseu  catre pinii de la alimentarea motorasului (are 2 pini) si controlul asupra volumului iti apartine.

Ar trebui introdus semnal pe extremele potentiometrului, 2 sint comune (masa), mijloacele sint catre etajele finale si extremele, intrarile L si R.

Asta daca controlul de volum este analogic.

Teoretic asa ar trebui.

Link spre comentariu

Nici sa nu te gandesti sa strici amplificatorul .

Pasul 1: