Vizitator Marian Ciurea Postat Aprilie 1, 2016 Partajează Postat Aprilie 1, 2016 (editat) Cum pornesc un motor masina spalat siemens cu carbuni Editat Aprilie 1, 2016 de Marian Ciurea Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 1, 2016 Partajează Postat Aprilie 1, 2016 Pune poză cu placa de borne, din pozele postate nu se înţelege mai nimic. În principiu, pe mufă sunt două borne ce duc la tahogenerator (chestia aia neagră de la capătul opus axului) şi alea nu se mai folosesc. Două borne sunt de la rotor, iar două de la stator. Se înseriază un fir de la rotor cu unul de la stator şi cam asta e. Dar ai grijă că turaţia este foarte mare, e periculos să foloseşti motorul pe post de polizor.... Link spre comentariu
Vizitator Marian Ciurea Postat Aprilie 1, 2016 Partajează Postat Aprilie 1, 2016 (editat) Nu il folosesc pentru polizor.Am facut o schita rudimentara unde am pus plus au continuitate(primele doua),celelalte doua vin la colector iar celelalte doua nu indica nimic. Multumesc : Editat Aprilie 1, 2016 de Marian Ciurea Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 1, 2016 Partajează Postat Aprilie 1, 2016 Identifică (după fire) mai întâi bornele ce duc la tahogenerator, sunt de obicei ambele la unul din capetele plăcii de borne, odată identificate le anulezi.Apoi la cele patru rămase, uneşti între ele pe cele din mijloc şi alimentezi cu 230V pe cele de margine.Faci proba iniţială cu un bec de minim 100W înseriat sau cu un reşou, pentru a nu distruge motorul în caz de eroare. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum