seby19www Postat Martie 31, 2016 Partajează Postat Martie 31, 2016 Buna ziua! Am un VW Polo din 2009 cu baterie de 60A de 2 ani si din prima iarna am observant ca nu mai porneste masina dimineata. Am o navigatie pe el si alarma. Am scos minusul de la baterie si am masurat consumul si am 0.99A. Va rog sa ma indrumati sa elimin consumul suplimentar care descarca bacteria....ca asa am inteles ca valoarea asta e cam mare pentru masina mea. Multumesc! Link spre comentariu
ovy83 Postat Martie 31, 2016 Partajează Postat Martie 31, 2016 prin eliminare a sigurantelor ce duc la diversi consumatori. un consumator poate fi insasi cd-player-ul masinii,am avut un nefericit caz. toti consumatorii care sunt atasati suplimentar masinii,altii decat cei pusi de fabrica,se alimenteaza prin circuitul auxiliar de cheie. Link spre comentariu
seby19www Postat Martie 31, 2016 Autor Partajează Postat Martie 31, 2016 am inteles.....multumesc! O sa am ceva treaba..... Link spre comentariu
garcea85 Postat Martie 31, 2016 Partajează Postat Martie 31, 2016 Verifica daca ai trapa si curentul tras de ea in momentul in care este inchisa masina....am avut un caz nefericit cu un coleg la care ramanea un motor in sarcina cam 300mA consuma... si de aici bateria terminata spor! Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Martie 31, 2016 Partajează Postat Martie 31, 2016 ar trebui sa ai 20-30mA consum de curent.eu as imcepe cu alarma,scoti siguranta ei de alimentare Link spre comentariu
piciorang ovidiu Postat Aprilie 1, 2016 Partajează Postat Aprilie 1, 2016 scoate borna de plus cand masina stationeaza (pe timp de noapte), cand vrei sa o pornesti pune_i borna, daca este moarta bateria are element mort, daca porneste atunci verifici instalatia , alternator, etc Link spre comentariu
dany_cta Postat Aprilie 1, 2016 Partajează Postat Aprilie 1, 2016 Si nu uita ca in momentul testelor e posibil sa ai usa deschisa si automat lumina interioara aprinsa si sa iti iasa valori gresite la masuratori Link spre comentariu
seby19www Postat Aprilie 5, 2016 Autor Partajează Postat Aprilie 5, 2016 cu mufa scoasa de la baterie peste noapte, masina a pornit, deci baterie buna. Intr-adevar masuratoarea am facut-o cu usa deschisa. Fara navigatie, si usa deschisa am 0,88A. nu stiu unde e siguranta de la alarma....daca se scoate aceasta siguranta merge inchiderea centralizata? Sa nu fie pe acelasi circuit ma gandesc..... Link spre comentariu
dany_cta Postat Aprilie 5, 2016 Partajează Postat Aprilie 5, 2016 Nu are legatura alarma cu inchiderea. Alarma are propria ei siguranta pe fir de obicei sau un soclu montat separat pe undeva pe sub bord, trebuie sa urmaresti firele pe unde a fost montata. De asta am specificat cu lumina interioara, cand masori ai grija sa fie usile inchise si lumina stinsa altfel aia este consumatorul pe care il vezi tu. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum