v67 Postat Martie 26, 2016 Partajează Postat Martie 26, 2016 s-a aprins martorul simbol acumulator in timpul mersului nu stiu daca are siguranta pe circuitul de incarcare si care este releul de incarcare o fi pe alternator?as putea sa-l elimin pe cel existent si sa pun altul? alternatorul poate fi demontat daca ridic autoturismul pe cric? sunt necesare chei speciale? va cer sfatul pentru ca nu am avut ocazia sa lucrez la opel vectra(doar dacii si tractoare multumesc anticipat Link spre comentariu
validae Postat Martie 27, 2016 Partajează Postat Martie 27, 2016 Releul de încărcare este integrat în alternator ca un ansamblu comun cu periile de cărbune. Se poate și varianta înlocuirii (temporare) cu un regulator extern, pentru asta trebuie făcute ceva modificări pe cel vechi. Trebuie întrerupt cablajul periei ce duce ,,plusul,, la colectorul rotorului și pe acea perie trebuie lipit un fir ce va duce la borna (DF) au unui releu regulator de tensiune extern.Releul de încărcare trebuie să reziste la curentul cerut de rotorul alternatorului.În acest sens este de preferat unul electronic cu tranzistor 2N3055, model mai vechi, dar care se mai găsește ,,de ocazie,,.... Link spre comentariu
nicolaus Postat Martie 27, 2016 Partajează Postat Martie 27, 2016 Daca mai dai niste date despre Vectra,te ajut mai la obiect.Anul si tipul de motor ar fi indicat. La multe s-a defectat puntea redresoare,apoi lamelele de pe rotor,apoi regulatorul.Ca si coincidenta(ca regula nu este sigur):punte defecta,releu bun si invers.Parerea mea Link spre comentariu
validae Postat Martie 27, 2016 Partajează Postat Martie 27, 2016 Poate fi vorba și de uzura periilor de cărbune, cazul cel mai banal.....și fericit.Dar acel caz implică câteva sute de mii de km la bord. Am văzut cazuri de mufe oxidate și contact imperfect care aveau același efect. Până nu dai alternatorul jos (treaba cea mai scârboasă) nu poți ști ce e acolo.... Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 27, 2016 Partajează Postat Martie 27, 2016 Dar acel caz implică câteva sute de mii de km la bord. Doar noi ne-am obisnuit cu masini conduse de o batranica duminica pana la biserica si inapoi,altii nu au greturi cand vad pe bord 300 sau 400k km.Numai ca masinile alea vin la noi cu 120k si pe la 150k se duc carbunii,fie-ar mama lor Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Martie 28, 2016 Partajează Postat Martie 28, 2016 daca sunt periile este cazul cel mai fericit.de obicei la vechimea asta sunt santuri pe colectorul rotorului.nu fa improvizatii aiurea,chiar daca teoretic ar merge. Link spre comentariu
v67 Postat Martie 29, 2016 Autor Partajează Postat Martie 29, 2016 E opel vectra c releul de incarcare era de vina dar nu eu l-am rezolvat eu trebuia masina ridicata cu elevatorul ,este corp comun cu periile (carbunii)a costat 170 ron (releul) va multumesc pentru bune intentii Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum