briobit Postat Martie 20, 2016 Partajează Postat Martie 20, 2016 De curand am intrat in posesia unui aerograf , "dubla actiune" daca am inteles eu bine si nu stiu de unde sa incep. Ce vopsea folosesc si de unde o cumpar (pe privat macar)? Ce vopsea e mai indicata pentru metale si pentru plastic? Vopseaua pe apa e mai sigura in sensul ca nu distrug o-ringurile din aerograf? (nu cred ca gasesc piese de schimb pentru el si nu vreau sa il distrug in prima cupa de vopsea) Daca cineva face treaba asta de mult timp si are un sfat utile e binevenit, momentan ma documentez de 2-3 zile. Sper maine sa pun o poza cu aerograful. Stima. Link spre comentariu
viopa Postat Martie 21, 2016 Partajează Postat Martie 21, 2016 Pe Cartula.ro gasesti datele necesare. Link spre comentariu
danpin Postat Martie 21, 2016 Partajează Postat Martie 21, 2016 Cauta pe net: Airbrush the Complete Studio Handbook How To Use An Airbrush Painting And Finishing Scale Models The Encyclopedia of Airbrush Techniques A simple guide to understanding airbrush Link spre comentariu
bmwh548 Postat Martie 21, 2016 Partajează Postat Martie 21, 2016 Cu dilutia corecta se poate da orice tip de vopsea prin aerograf. Garniturile nu tusesc prea tare de la diluanti (cu conditia sa nu fie expuse perioade indelungate). Nu s-a specificat modelul, dar se gasesc seturi de accesorii pentru multe variante (si unele garnituri se potrivesc la mai multe modele). Link spre comentariu
viopa Postat Martie 21, 2016 Partajează Postat Martie 21, 2016 Cand mi-am cumparat aerograf am cumparat si cateva garnituri de rezerva. Pot fi folosite si cele de la unele brichete. Pentru lucrul cu aerograful , demontarea si curatirea acestuia este bine sa cititi pe forumul indicat in mesajul meu precedent. Link spre comentariu
briobit Postat Martie 21, 2016 Autor Partajează Postat Martie 21, 2016 Salutare si multumesc tuturor pentru sfaturi. Aparatul in discutie este cel din poza. Am incercat sa gasesc garnituri de rezerva dar pretul la kit reparatie era cam 70% din pretul aerografului. Am comandat niste vopsea pe baza de apa sa vedem cand vine care e treaba cu ea. Momentan mai am de mesterit putin la compresor. Link spre comentariu
bmwh548 Postat Martie 22, 2016 Partajează Postat Martie 22, 2016 Ar merge o cupla cu "regulator" miniatura. Nici aerograful meu nu are din fabrica si e foarte utila. Link spre comentariu
briobit Postat Martie 22, 2016 Autor Partajează Postat Martie 22, 2016 Regulatorul de presiune si filtru de apa/ulei trebuie sa vad cum le asez langa compresor ca sa nu ingreuneze aerograful in sine. Cu dilutia corecta se poate da orice tip de vopsea prin aerograf. Ma bate un gand sa incerc vopsea din aia la cutie, ceva mai bun ma gandesc. Ai incercat asa ceva sau imi fac de lucru? Link spre comentariu
bmwh548 Postat Martie 22, 2016 Partajează Postat Martie 22, 2016 Nu ingreuneaza nimic. Cupla aia cu regulator e neglijabila si la greutate si la dimensiuni. E enervant sa te tot apleci la compresor cand ai aerograful in mana (mai ales daca ai pus cumva mai multa vopsea in cupa). Nu am incercat (banuiesc ca te referi la "emailuri alchidice", parca asa scrie pe cutiile alea). Am folosit vopsea din spray, vopsele "pentru modelism", cerneala la inceput ca sa ma invat cu manevrarea aerografului.... Am discutat cu persoane care au dat si vopsea auto (cu intaritor) prin aerograf fara probleme (doar ca trebuie data rapid si aerograful trebuie curatat urgent). Prin comunitatile de modelisti din afara cei care fac machete auto prefera vopselele si lacurile bicomponente (care au si preturi pe masura). Link spre comentariu
briobit Postat Martie 25, 2016 Autor Partajează Postat Martie 25, 2016 Am reusit sa termin si partea de compresor, motorul porneste la 2,8 bar si se opreste la 4,2. Presiunea la iesire pe aerograf este reglata momentan la 1 bar. Tancul de expansiune este o fosta butelie de freon de 13 litrii daca am citit eu bine. Aseara am cumparat o cutie de vopsea pe baza de apa (am o retinere sa dau cu diluant inca) si am facut ceva teste sa ma obisnuiesc cu aerograful, pana acum este ok. Poza cu jucaria Link spre comentariu
viopa Postat Martie 26, 2016 Partajează Postat Martie 26, 2016 Frumoasa realizare. Butelia este noua sau folosita ? Daca a fost folosita veti avea neplacerea ca sa aveti miros de gaz in momentul vopsirilor. In partea de jos a buteliei este necesar un robinet de purjare pentru a elimina picaturile de apa rezultate in urma condensului si a celor de ulei. Atentie, sudarea unei butelii ce a avut gaz in ea duce la explozie. Link spre comentariu
briobit Postat Martie 26, 2016 Autor Partajează Postat Martie 26, 2016 Butelia este noua, problema cu robinetul de purjare este ca nu am aparat de sudura si nici sculele necesare sa gauresc butelia... Dupa o perioada de timp o sa desfac butelia cu robinetul in jos, alta solutie nu vad. Link spre comentariu
kinderu56 Postat Martie 28, 2016 Partajează Postat Martie 28, 2016 daca vrei vopsea pe baza de apa mergi la magazine auto care prepara vopsea si cere vopsea pe baza de apa si ai ori ce nuanta doresti undeva la 10 lei suta de grame fara perla si 20 lei cu perla Link spre comentariu
briobit Postat Martie 28, 2016 Autor Partajează Postat Martie 28, 2016 Ms frumos de sfat, am gasit momentan in magazin o vopsea (neagra) pe baza de apa (fara miros fara alte chestii) pe care am reusit sa o diluez destul de bine si isi mentine culoarea adica nu e doar o apa pe suprafata de vopsit. Link spre comentariu
bmwh548 Postat Aprilie 1, 2016 Partajează Postat Aprilie 1, 2016 Atentie la vopselele perlate/metalizate. Trebuie date repede prin aerograf (particulele au tendinta sa se depuna la baza cupei) si daca nu sunt speciale pentru modelism exista riscul sa transforme experienta intr-un cosmar (infunda duza continuu). Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum