Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

incinte cu hp-18w

Vizitator metalicman07

Postări Recomandate

Vizitator metalicman07

sall lume sunt un incepator asa ca nu imi sariti in caop dc gresesc:Pse poate ca proiectul care lam atasat sa il folosesc cu un difuzor hp-18wva rog mult raspundetimi cat mai repede se poatemultimesc anticipat :supz:

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 12
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Sharky

4

• adircf

3

• FIXVID

1

• Kenwood_DJ

1

Top autori în acest subiect

Vizitator metalicman07

pai da mam gandit si eu la astada ma gandeam dc o sa sune bine intr-o astfel de incinta pe care o am ca am inteles ca e ptru dif de 18' de la p-audiosi oricum nu bag decat 250w in eleCE ZICI MERGE EXACT PROIECTU ALA? :supz:

Link spre comentariu
Vizitator metalicman07

deja am luat difurile recomandatimi un proiect ptru sonorizari nunti botezuri si uneori majoratementionez ca miam procurat 2 astfel de difuzoare

Link spre comentariu

is acordate la vreo 35 hz. ii bine zic io, avand in vedere ca incinta are 200 litri. vrea cutremur ! daca i le acord mai sus de 40 hz apare cocoasha in raspuns. vreau sa fie cat mai liniar, si io zic ca ii ok la 35 hz acordat.

Link spre comentariu

io zic sa lase graficele la o parte si sa traga un test cu urechea.Presimt ca ii va placea la 45, desi mai corect ar suna acordat mai jos.Oricum de la raspuns liniar sa iti iei gandul in casa, eventual daca te duci in desert si asculti suspendat la 300m deasupra solului. :supz:

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...

Informații Importante