Vizitator Marian Mihalache Postat Martie 13, 2016 Partajează Postat Martie 13, 2016 (editat) Va salut. Aprilia scarabeo 50cc 2t (injectie)- Problema initiala era ca se incingeau firele (mai ales de masa) pana se oprea motorul. Am localizat un fir albastru dubios pe care il conectasem eu la sasiu atunci cand am refacut motorul ( il conectasem acolo unde parea a fi locul lui) . Cu firul pus, bateria se incarca 13-14 V luminile sunt constante ( parca farul arde mult prea luminos) dar se incinge instalatia. Am dat firul jos dar nu mai am masa la electromotor ( il ating de sasiu) porneste, si il dau jos, Motorul merge mult mai "usor"- relaxat si lumini nu se mai aprind decat cand turez motorul. Bateria nu se mai incarca. Si firele nu se mai incing. Folosesc o baterie de Matiz care este aproape noua( daca are importanta) Firul albastru( detul de gros ). este de masa( l-am sunat cu aparatul).. Am incercat sa dau masa la sasiu direct de la baterie, si acelasi lucru. Am uitat sa spun ca atunci cand ating firul respectiv de motor sau sasiu se produce o mare flama ...( anormala as zice) . daca scot mufa de la regulatorul de tensiune ( cu mot. pornit) si ating iarasi firul atunci "flama" este normala pt. un fir de masa. Am desfacut toata "motoreta" de la cap la coada cautand un scurt sau ceva dubios. Deci firul albastru imi suna la porna de la baterie (-) daca il dau jos nu mai am masa nicaieri pe motoreta. Cu el pornit isi ia masa de la generator. Deci care-i problema? un fel de scurt intre masa bateriei si masa generata de generator ? Am incercat sa schimb regulatorul( am probat vreo 3) si toate se incing rau de tot (chinezesti). Cel original nu se incinge. Or fi altfel desi mufa e la fel. daca il ating de sasiu ( pe cel chinezesc face mare flama. Are vreo legatura rezistenta aia de ceramica, fiindca fad doar un fir ce iese din ea( la scuterul chinezesti are doua fire) . desi nu ampare in schema de mai jos Masor cu voltmetrul firul de masa albastru si borna de minus de la baterie si urca de la 12-24++ v in functie de turatie. Edit: din generator imi pleaca doua fire care intra in releu ( am masurat -ntre 12-35....V in fct de turatie cu masa luata de pe motor si cu regulat scos.) regulatoarele celelalte 3 probate sunt de la scutere in 4 t - cu 3 fire ce pleaca dun generator. Editat Martie 13, 2016 de Marian Mihalache Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum