zal Postat Martie 24, 2016 Partajează Postat Martie 24, 2016 Or fi vrut să scoată un amplif mic şi asemănător cu cele Philips ''carte''. Buba a fost trafo, că olandezii foloseau trafo cu miez C+C, plat şi cu randament dublu faţă de E+I cum aveau posibilităţile ai noştri. Link spre comentariu
flomar60 Postat Martie 30, 2016 Partajează Postat Martie 30, 2016 Salutari! Am desfacut traful....tole de 0,32mm izolate cu oxid...am distrus doar 2 tole dar vor mai fi indepartate inca 2 tole din cealalta parte a carcasei,tole care sunt pline de lac...avem tole de schimb!...miezul a fost f. bine strans si , astfel lacul nu a patruns mult intre tole...asta a fost un avantaj pt. ca stratul de oxid izolator de pe tole nu a fost afectat aproape de loc in procesul de demontare....in schimb carcasa a fost stricata la procesul de montare din fabrica, acele urechi care sustineau capacele s-au rupt si , cred ca trebuie sa refac carcasa... Date tehnice - primar = 990 spire +/- 10spire cu 0,31mm cu izolatie ....primarul a fost ars aproape topit , din acest motiv a aparut eroarea de 10 spire la numarare secundar = 130 spire cu 0,55mm cu izolatie , bobinajul fiind executat cu fir dublu ....nu se mai poate refolosi ,emailul este spart in multe locuri si cu urme de lac... Verificarea corectitudinii numarului de spire: -raportul de transformare 990/130 = 7,615 - tensiune secundara 220/7,615 = 28,89 Vc.a. -dupa redresare = 28,89 x 1,41 = 40,73 V c.c. In schema este specificata valoarea de 39V c.c. in gol....cred ca e bine pt. ca nu am luat in calcul si randamentul... Astea sunt constatarile.... Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 30, 2016 Partajează Postat Martie 30, 2016 Interesant e ca la ce prajeala a fost acolo,nu avea nici o urma de fum la exterior.Am mai vazut trafuri arse,dar se vedeau afumate orificiile pe unde isi facea traseu fumul,la asta nu se vedea nimic care sa te duca cu gandul la asemenea fumarie.E bine ca raman datele aici si pt cei care vor mai avea nevoie.Cat despre reconstituire...fara graba,cand se poate.Daca trebuie material pt carcasa,cred ca am cate ceva,doar sa-mi dati un mp si rezolvam acolo. Link spre comentariu
flomar60 Postat Martie 30, 2016 Partajează Postat Martie 30, 2016 Am eu, sticlotextolit de 1,1mm....am si conductorul necesar , cumparat de anul trecut pt. alte proiecte...trebuie,doar, sa gasesc timp! ...Nu am mentionat sectiunea bruta=> 6cmp ( 2 x 3cm) Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 30, 2016 Partajează Postat Martie 30, 2016 Nu stiu dupa care formule a fost calculat,dar mie cu ce stiam nu-mi da nici pe departe asemenea numar de spire in primar.Si daca il las la 40/S tot nu-mi da 990 spire. Cred ca au avut in calcul alt model de miez Link spre comentariu
flomar60 Postat Martie 30, 2016 Partajează Postat Martie 30, 2016 Am impresia ca lucra cu un curent de mers in gol mare....estimez la 80-90mA in gol...poate chiar mai mare un pic...dupa ce il bobinez facem masuratori! Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 30, 2016 Partajează Postat Martie 30, 2016 Ma tem ca e sub limita bunului simt...ar fi cam 27/S,ceea ce nici la trafurile de semnalizare n-am pomenit.Probabil mai mult nu incape in carcasa,daca il calculam corect.Important e sa nu ia foc in gol dupa juma'de ora de functionare.Devine din ce in ce mai evident de ce s-a ars. Link spre comentariu
flomar60 Postat Noiembrie 4, 2016 Partajează Postat Noiembrie 4, 2016 (editat) Am rebobinat traful.... -primar => 1000sp cu 0,31mm cu izolatie -secundar => 155sp bobinate cu fir dublu de 0,55mm cu izolatie -tensiune secundara => 29V Cateva poze: -curent de mers in gol la 220v retea: -curent de mers in gol la 240v in retea: -cu o sarcina de aprox. 30 ohmi in secundar la 220V in retea: -aceeasi sarcina la 240V in retea: Concluzii ...clar subdimensionat ! L-am lasat alimentat la 230V in retea o ora...s-a incalzit la ceva mai putin de 50 grade(48-49) ceea ce a fost o surpriza placuta!...ma asteptam sa se incinga mai mult..... Editat Noiembrie 4, 2016 de flomar60 Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 4, 2016 Partajează Postat Noiembrie 4, 2016 E lucru mare ca a acceptat sa functioneze fara fum.In mod sigur nu va mai avea parte de reprize de forta ca cea care l-a scos din sarite in viata anterioara. Link spre comentariu
vera Postat Noiembrie 4, 2016 Partajează Postat Noiembrie 4, 2016 Pana in anii '84-'85, s-a importat tabla pt. tole, de cea mai buna calitate, din Japonia. Am lucrat cu tole din ac. tabla la 1,5T, fara probleme. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum