Alecsander Postat Martie 9, 2016 Partajează Postat Martie 9, 2016 Va salut, de ceva vreme am probleme cu incarcarea pe al meu Seat.Simptomele sunt urmatoarele : incarca cand vrea ea si cand incarca baga maxim 14V ,o turez si imi scade in loc sa creasca, e ciudata treaba.Ideea e ca mi se aprinde in bord martorul de la baterie si cand se aprinde ,nu mai incarca. Am observat ca o lasam la relanti si "cupla" ceva, scadea relantiul de parca ii dadeam drumul la aerul conditionat , ca si cum se angreneaza ceva si imi scadea relantiul apoi iar se decupla, iar cupla....Am pornit-o azi de dimineata, martor baterie aprins , am mers ceva cu ea prin oras tot mi-a stat aprins, apoi trag 5 minute pe dreapta sa astept pe cineva, iau multimetrul si ma duc la baterie sa masor , 11.8V ,pac se aude ceva ,tremura putin motorul crestea incarcarea ,incepuse la 12.2 si a crescut pana la 13.8 la borne, a crescut treptat nu brusc. Mai imi si palpaie martorul in mers....nu stiu care e treaba.Bateria este un Bosch Silver S4 ,vechi de vreo 2 sau 3 ani maxim, nu stiu in ce stare mai este dar nu am avut probleme cu pornirea nici cand erau -20*C , pornea la sfert si acum cand nu incarca tot porneste imediat. Momentan daca o pornesc martorul e stins si incarca ,dar destul de slabut, daca merg cu ea are momente "random" cand incepe sa nu mai incarce.Ce poate fi ? Nu stiu nici vreun electrician auto bun la mine in oras ca sa apelez la el. Link spre comentariu
Vizitator costica59 Postat Martie 12, 2016 Partajează Postat Martie 12, 2016 Buna seara,am si eu o problema cu punerea unei rezistente in circuitul de incarcare si nu stiu daca rezistenta electrica are vreo importanta cu care capat trebuie pusa pentru intrarea curentului si care capat este pentru iesire si plecarea in circuitul masinei? Multumesc la cei care imi va da o indicatie. Link spre comentariu
costi75 Postat Martie 12, 2016 Partajează Postat Martie 12, 2016 Am avut aceeasi problema cu incarcarea, nu am dat prea mare importanta, si intr-o zi am ramas fara baterie. De vina a fost releul de incarcare, pe care l-am si "disecat" dupa inlocuire. Am constatat ca placuta metalica pe care era construit se dezlipise de pe radiator, probabil cand se supraincalzea nu mai incarca apoi revenea si tot asa pana cand s-a distrus. Buna seara,am si eu o problema cu punerea unei rezistente in circuitul de incarcare si nu stiu daca rezistenta electrica are vreo importanta cu care capat trebuie pusa pentru intrarea curentului si care capat este pentru iesire si plecarea in circuitul masinei? Multumesc la cei care imi va da o indicatie. Rezistenta nu are polaritate si nici intrare sau iesire, o poti monta in oricare din cele doua pozitii posibile. De ce vrei sa montezi o rezistenta in circuitul de incarcare? Unde mai exact? Link spre comentariu
Alecsander Postat Martie 13, 2016 Autor Partajează Postat Martie 13, 2016 @costi75 asa m-am gandit si eu ca e releul, dar imi era sa nu altceva defect si sa-l schimb degeaba...o sa caut unul nou sa vedem daca se remediaza problema.Rola nu poate fi, cabluri nici atat....ramane releul. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum