ycc13as Postat Martie 1, 2016 Partajează Postat Martie 1, 2016 Bună ziua. Am cumpărat un compresor care nu pornește în sarcina. Motorul cred ca a funcționat la 380 v,dar dorel l-a modificat sa meargă la 220 v. Problema e ca motorul nu are suficient cuplu sa pornească în sarcina,presostatul funcționează,condensatori sunt noi,am reglat sa pornească la o presiune mai mica. Motorul pornește dar nu prinde viteza de sincronism și se încălzește. Ce pot sa îi fac?Dacă scot tot aerul din butelie și pornesc merge normal pana decuplează presostatul, la scăderea presiunii și cuplarea presostatului. Motorul pornește cu o turație mica sau bazaie.Motorul are 6 fire ieșite, îmi trebuie turație mica ,cuplu de pornire mare,alimentare de 220 v.Cum pot monta un condensator de pornire automat? Link spre comentariu
v67 Postat Martie 1, 2016 Partajează Postat Martie 1, 2016 viteza de sincronizm?ce scrie pe eticheta?parca era o supapa de sens intre butelie si piston -e buna? daca a fost proectat sa functioneze cu acest motor legat la circuit electric trifazat acest motor alimentat monofazat va pierde din putere ,deci nu poate sa mearga- variante alt motor mai mare alimentat monofazat sau acelasi motor alimentat prin convertizor de frecventa intrare 230 monofazat esire 230 trifazat numai bine Link spre comentariu
ycc13as Postat Martie 2, 2016 Autor Partajează Postat Martie 2, 2016 (editat) Câteodată pornește bine, și nu are condensator pornire. Dacă îi pun condensator trebuie sa stau langa el sa apăs pe buton când cuplează.motorul nu are plăcută, e cu carcasa de aluminiu și compresorul în V. Editat Martie 2, 2016 de ycc13as Link spre comentariu
ycc13as Postat Martie 2, 2016 Autor Partajează Postat Martie 2, 2016 Ok. Pentru un cuplu de pornire mare Cum ar trebui sa fac legăturile. În stea sau triunghi?cu alimentare 220v? Link spre comentariu
laur82 Postat Martie 2, 2016 Partajează Postat Martie 2, 2016 Pentru putere mai mare a motorului trebuie sa faci conexiunile in triunghi. Ca sa obtii ce-l mai bun cuplu trebuie sa faci conexiunile in triunghi. Tipuri de conexiuni si documentatie gasesti aici http://www.elforum.info/topic/113307-motor-trifazat-pornit-la-retea-monofazata. Link spre comentariu
adydep Postat Martie 2, 2016 Partajează Postat Martie 2, 2016 (editat) Atãta timp cât pornește când e butelia goală,nu cred că e o problemă la motor.Cred ca e defectă acea supapă,existentă in presostat,cu rolul ca la atingerea presiunii maxime,și evident decuplarea motorului,să elibereze presiunea din capul(capetele)pistonului(pistoanelor).Când finalizează incărcarea,dacă supapa functionează,ar trebuii să se audă acel"puuffff",concomitent cu eliberarea presiunii.Și la un compresor nou,din comerț,dacă-l scoti din priză,inainte de a finaliza incarcarea,iar apoi il conectezi,s-ar putea să nu pornească,căci există presiune in piston. Editat Martie 2, 2016 de Andrei Tabacaru Link spre comentariu
ycc13as Postat Martie 2, 2016 Autor Partajează Postat Martie 2, 2016 Se aude acel puf Link spre comentariu
ycc13as Postat Martie 2, 2016 Autor Partajează Postat Martie 2, 2016 Am reglat presostatul sa decuplează la 6 bari și sa cupleze la 4 bari, câteodată pornește bine,alteori bazaie sau merge cu o turație mica, se aude când decuplează acel puf de eliberare a presiunii de la compresor către butelie. Am tot studiat și cred ca acei condensatori nu sunt corespunzători, îmi trebuie ceva mai mari,pe motor nu am nici o plăcută, condensatori sunt de 35 uf.Legăturile sunt în triunghi,dar ciudate sunt legăturile condensatorilor,nu sunt precum schemele de pe net. Exemplu^ u1 cu v1 și rețea ' w2 cu U2 și rețea ^ w1 -condensator -v2 ^ v2 -condensator -U2. Am deconectat tot și am bobine asa-u1 cu w2, v1 cu U2, w1 cu v2Am încercat alte legaturi și nu merge decât Cum am scris mai sus Link spre comentariu
laur82 Postat Martie 3, 2016 Partajează Postat Martie 3, 2016 Compresorul a mers cu motorul trifazat legat la reteaua de 220v? Link spre comentariu
ycc13as Postat Martie 5, 2016 Autor Partajează Postat Martie 5, 2016 (editat) Compresorul a mers cu motorul trifazat legat la reteaua de 220v?da. Și așa funcționează și acum. Editat Martie 5, 2016 de ycc13as Link spre comentariu
laur82 Postat Martie 6, 2016 Partajează Postat Martie 6, 2016 I-ai pus doi condesatori, unul de pornire si unul de lucru? Link spre comentariu
ycc13as Postat Martie 6, 2016 Autor Partajează Postat Martie 6, 2016 I-ai pus doi condesatori, unul de pornire si unul de lucru?nu are condensator de pornire. Are decât de lucru de 35 uf legați Cum am scris mai sus. Nu am posibilitatea sa decupez condensator ul de pornire pentru ca motorul porneste automat Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum